wat is POD?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:09 schreef wonderer het volgende:
Iemand nadoen is nog triester dan naar een POD gaan en trots verkondigen dat je boek is uitgegeven...
quote:
quote:net zoals naar de copyshop (aka POD) gaan
euhm nee......quote:Op maandag 28 januari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die broodbakmachine plus recept een "idee" was van Sonja Bakker en dat ik dus moest doen waar zij succes mee heeft. Daar ben ik niet zo voor, net zoals naar de copyshop (aka POD) gaan en daarna gaan zeggen dat mijn boek is uitgegeven
Oh! Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 28 januari 2008 23:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
euhm nee......
dat was niet mijn bedoeling van de opmerking... grijnz
jij wilde dat iemand er brood in zag....
als jij een broodbakmachine en recept er in zet kunnen ze brood zien..........
dat bedoel ik
Ok, maar dat lijkt me lastig. Het is altijd wel leuk als iemand over je schouder meekijkt of het eer wel een beetje leuk eruit ziet. En promoten buiten fora als Lesbo en Homo moet je ook nog wat voor doen. En 13,50 per boek vind ik nog vrij duur. (als je daar nog een winst marge op wilt hebben) Maar heb jij je boek nou wel of niet POD uitgegeven, nee toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Dan heb ik niks gezegd
Pascal, POD is printing-on-demand. Als iemand je boek bestelt, wordt er een exemplaar geprint en gebonden en verkocht. Soms kost het je geld (1350 euro voor 100 exemplaren, bijvoorbeeld), soms krijg je net als bij een gewone uitgever een percentage van de verkoopprijs, maar je moet alles zelf doen (redactie, promotie) en er is geen kwaliteitstoets, ze geven gewoon (bijna) alles uit.
een beetje drukte is idd leuk!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Okee, ik ben bijgelezen wat betreft de tommies, butchen, lipsticklesbo's, lesbeau's en al die dingen.
Ben wel blij te zien dat ik gewoon een pagina terug moest, leven in de brouwerij
ja dit topic is weer aardig herrezenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Okee, ik ben bijgelezen wat betreft de tommies, butchen, lipsticklesbo's, lesbeau's en al die dingen.
Ben wel blij te zien dat ik gewoon een pagina terug moest, leven in de brouwerij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |