Dan moet je naar een andere vestiging gaan. Onderling kunnen er redelijk grote verschillen zitten.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:29 schreef notunreal het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ze dat met mijn tv doen van 677 euro..
Daar was ik al bang voor, weet je welke modellen?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef AstroStart het volgende:
Alle leveranciers doen mee, behalve Bose en enkele modellen van Apple.
Heb je ook iets over prijs stijgingen gehoord? Want met 20 procent duurder, dan 16 procent korting schiet je niet heel veel opquote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef AstroStart het volgende:
Er zitten geen addertjes onder het gras.
De BTW wordt eraf getrokken. Dat is geen 19%, maar iets minder. De prijs is 119% (prijs + 19% btw), dus deze 119% wordt naar 100% getrokken en dat is gedeeld door 15,4.... nog wat.
Als iets niet leverbaar is, kun je het gewoon al met korting kopen. Wel is het dan van belang dat je het volledige bedrag alvast betaald!
Het worden twee drukke dagen. Ik als parttime-medewerker bij de MediaMarkt ben benieuwd
Kijk, zo valt er wel 'vet te stunten' met de prijzen.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:48 schreef swollywood het volgende:
Ik een dag van te voren vast kijken (om de drukte voor te zijn), wat een beetje interessante camera was.
Leuke camera gezien voor ¤ 199,-.
Kom ik op de actiedag terug, heeft diezelfde camera opeens een prijskaartje met ¤ 229,- er op.
Hoe zeker weet je dat consoles niet meedoen?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:05 schreef Zweefvliegje het volgende:
Jep![]()
Tenzij je het dus over consoles hebt, die dus niet.
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef AstroStart het volgende:
Er zitten geen addertjes onder het gras.
De BTW wordt eraf getrokken. Dat is geen 19%, maar iets minder. De prijs is 119% (prijs + 19% btw), dus deze 119% wordt naar 100% getrokken en dat is gedeeld door 15,4.... nog wat.
Als iets niet leverbaar is, kun je het gewoon al met korting kopen. Wel is het dan van belang dat je het volledige bedrag alvast betaald!
Het worden twee drukke dagen. Ik als parttime-medewerker bij de MediaMarkt ben benieuwd
Dus de MacBooks worden je 1/6'de goedkoper verkocht? Ze kosten nu 900 euro, ruw geschat betaal je er dus 750 euro voor?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik was dus vandaag in MM Den Haag en daar werd wel omgeroepen dat de Bose 3-2-1 en Apple notebooks belastingvrij te kopen zijnoja kut omroeper met ze geschreeuw door de speakers
aan 1 stuk door en druk dat het was, leek wel of de mensen gek werden van de "koopjes"
die wou ik morgen dus ook halenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:40 schreef notunreal het volgende:
[..]
De LE32S81.. Op kieskeurig krijgt deze lcd een 8.5! Alleen de geluidskwaliteit is iets minder maar dat is meestal het geval bij lcd tv's.. Iedereen heeft wel een versterker tegenwoordig..![]()
Ik ga morgenvroeg even kijken en dan horen jullie het wel..
Mediamarkt is de grootste publiekstrekker van de Haagse binnenstad. De bezoekersaantallen worden op zaterdag en zondag daar gemeten in veelvouden van tienduizend. Zo zie je maar dat je met wat Kaufen! Sofort! reclames een heel eind komt.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik was dus vandaag in MM Den Haag en daar werd wel omgeroepen dat de Bose 3-2-1 en Apple notebooks belastingvrij te kopen zijnoja kut omroeper met ze geschreeuw door de speakers
aan 1 stuk door en druk dat het was, leek wel of de mensen gek werden van de "koopjes"
Ik heb vorige week de LE37S81 gehaald en hij bevalt me prima.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:40 schreef notunreal het volgende:
[..]
De LE32S81.. Op kieskeurig krijgt deze lcd een 8.5! Alleen de geluidskwaliteit is iets minder maar dat is meestal het geval bij lcd tv's.. Iedereen heeft wel een versterker tegenwoordig..![]()
Ik ga morgenvroeg even kijken en dan horen jullie het wel..
You gotta be kiddin' me ?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de LE37S81 gehaald en hij bevalt me prima.
Ik ga dalijk ook even naar de MM toe om mijn korting in ontvangst te nemen.
Scheelt me toch weer 150 euro die ik nu terugkrijg.
Ik heb al gebeld met de Media Markt en die vonden het geen probleem hoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef nietzman het volgende:
Dat lukt je van je langzalzelevensdagen niet.
Uiteraard kan dat!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:56 schreef junkiesietze het volgende:
een vriend van me heeft zaterdag een laptop gekocht.. Die avond zag ik opeens die reclame.. Zou die dinsdag die 19% kunnen claimen? Of de laptop terug brengen, geld terug krijgen en m gelijk weer met korting kopen?
Ja dat kan, dat ga ik vanavond ook met mijn lcd tv doen die ik vorige week heb gekocht.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:56 schreef junkiesietze het volgende:
een vriend van me heeft zaterdag een laptop gekocht.. Die avond zag ik opeens die reclame.. Zou die dinsdag die 19% kunnen claimen? Of de laptop terug brengen, geld terug krijgen en m gelijk weer met korting kopen?
of prijs x 0,84quote:Op maandag 28 januari 2008 11:53 schreef Lippie85 het volgende:
Prijs delen door 1,19 dan krijg je de nieuwe prijs.
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Oeh, we hebben hier een Media Markt-geilende mod die mn post weg haalt omdat ik kritiek heb op de Media Markt.
Anyway, Media Markt stopt kapotte artikelen terug in het assortiment, dus deze week zullen we wel weer wat KLB topics krijgen.
Een keer zeggen is wel genoeg hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef OFfSprngr het volgende:
En nu wachten op massale KLB topics over kapotte producten die de Media Markt gewoon weer terug legt in het asortiment.
waarom zei je trouwens dat het nooit zou lukken?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef nietzman het volgende:
Dat lukt je van je langzalzelevensdagen niet.
Eerder gezeik van een vriend van me om iets soortgelijks. Maar misschien heb je een liever hoofd als hij.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:29 schreef sjimz het volgende:
waarom zei je trouwens dat het nooit zou lukken?
Ik heb eerst voor de zekerheid gebeld want ik zou het kut vinden als ik voor niets naar de MM zou gaan. Maar ze zeiden gelijk al dat ik gewoon naar de informatiebalie kan gaan en dat ik mijn geld contant terug zou krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Eerder gezeik van een vriend van me om iets soortgelijks. Maar misschien heb je een liever hoofd als hij..
Je wilt hiermee impliceren dat andere winkels dat niet doen?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Wtf?
Anyway, ik blijf maar gewoon re-posten.
Media Markt stopt kapotte artikelen terug in het assortiment, dus dat worden wel weer een hoop KLB topics deze week.
Groet, BrandXquote:hmm, sluitpost is ook al niet gepost
Hier kunnen jullie verder discusieren, dit topic doetutniet![]()
Media Markt Belasting korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |