dalfdekkers?????quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Lieve schat , troost je. Coldstar voelt zich niet zo snel in de zeik genomen hoor.....Coldstar kanb heel veel hebben zelfs van dalfdekkers...![]()
Gek he dat je altijd aan mensen heel snel kan merken of ze liegen of niet.....mensen kennis noemen ze dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat humor in de COS., grappenderwijs....net als Brian zeg maar.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heee voorzichtig....hij is wel mijn neefje.
(Wesley dan, van coldstar weet ik het niet)
Die geruchten bestaan inderdaad, maar ik geloof niet dat Claire er iets over gezegd heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Op het internet kan je alles neerzetten ik las dit ..
Waar of niet waar?
Is Claire een achternicht van Sylvia?
Heeft Claire dit uitgesproken?
Gok maar. Eerste prijs is een gratis luchtbed vulling.......ik hoop dat je wintquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
dalfdekkers?????
Welke letter heb je nu verwisseld op je laptop?
Moet je aan Wesly Snijder vragen, die weet het welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef mootie het volgende:
Ow ik ben een dalfdekker, wat is een dalfdekker? Google wil me niks vertellen ;-/
Maar ff serieus, als je mij voor dalfdekker uitmaakt, wil ik wel graag weten wat het is.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gok maar. Eerste prijs is een gratis luchtbed vulling.......ik hoop dat je wint
Huub heeft ook de nagelcursus gevolgd bij Tilly en riep naar Amanda:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda zal je nagelstyliste maar zijn
binnen no time liggen je vingertoppen open,
wat een gerag met die vijl.
Tuurlijk zegt Claire daar niks over en niemand weet er het fijne van maar af en toe denk ik echt dat ik naar Syl zit te kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Die geruchten bestaan inderdaad, maar ik geloof niet dat Claire er iets over gezegd heeft.
Verraderquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou kappen hoorHet is Lesley coldstar, vandaar de lol
![]()
Dit zal wel weer een broodje aap verhaal zijn. Claire zou dan toch niet gelijk negatief over Huub geweest zijn, zoals nu het geval was,denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Op het internet kan je alles neerzetten, ik las dit ..
Waar of niet waar?
Dat Claire een achternicht van Sylvia is ?
Heeft Claire dit uitgesproken?
ff serieus, Ja Wat!!!?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ff serieus, als je mij voor dalfdekker uitmaakt, wil ik wel graag weten wat het is.
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:46 schreef coldstar het volgende:
Dit zal wel weer een broodje aap verhaal zijn.
Claire zou dan toch niet gelijk negatief over Huub geweest zijn,
zoals nu het geval was,denk ik.
Loopt Brian na zijn witte slagers-geval nu met een kroontjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
om maar even iets on-t te posten: Kroontje of witte pet, het is allebei niks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |