Wat een onthulling.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik nu ook, ons Bartje, the closet homosexual
Dat is Neil.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik nu ook, ons Bartje, the closet homosexual
Wesley, van Bartquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:18 schreef bunnyma het volgende:
Gaat het nu ineens over Wesley Snijder?
Hij zal wel een bonusje kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul loopt maar te stoken, hij wil per sé dat Huub een groupie meeneemt.
Neuk Zeur man, ben je van je eigen sexfrustratie af.
Heeft hij zijn colletje weer aan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul loopt maar te stoken, hij wil per sé dat Huub een groupie meeneemt.
Neuk Zeur man, ben je van je eigen sexfrustratie af.
We're on the same page againquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ooooh, die zo goed kon voetballen.
het zijn ook altijd dezelfden die tv moeten maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
Goed zo Brain, als niemand TV maakt doe jij het dan maar...
Bleh, moet Amanda weer met blote borsten door het beeld gaan huppelen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
en daar ben ik het helemaal mee eens, alleen moeten ze dan geen plannen maken,quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat die anderen maar eens tv maken.Huub steekt zijn nek steeds uit om tv te maken.Dat kost hem veel energie en die anderen worden mooi uit de wind gehouden en stijgen zo mooi in populariteit.Huub kan alleen maar meer commentaar krijgen terwijl hij de show draagt.Die anderen doen echt niks.
als ik zeker wist dat dat enig nut heeft zou ik er wel energie in willen stekenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens een leuk voorstel dan, Febo leest mee en zonder verse ideeën bakken ze er helemaal niks meer van.
Nee joh, die kennen we nou zo onderhand wel. Misschien nou de theezakjes van Claire.....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Bleh, moet Amanda weer met blote borsten door het beeld gaan huppelen?
Omdat ze denken dat ze daar subliem in zijn.....niemand kan het ZO goed als zij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef mootie het volgende:
Waarom kunnen Brian, Luc en consorten toch nooit verder denken dan sex? Wat een gebrek aan fantasie hebben die lui toch.
Elk briljante plan draait om sex, vreemdgaan en aanverwante zaken.
Ik hou wel van wat humor in de COS., grappenderwijs....net als Brian zeg maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
Lieve schat , troost je. Coldstar voelt zich niet zo snel in de zeik genomen hoor.....Coldstar kanb heel veel hebben zelfs van dalfdekkers...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou leuk hoor, Coldstar in de zeik nemen met Wesley. Kan Wesley ook niks aan doen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:30 schreef miesy het volgende:
[..]
en daar ben ik het helemaal mee eens, alleen moeten ze dan geen plannen maken,
om ze uiteindelijk niet uit te voeren, dat ziet er zo lullig uit.
[..]
als ik zeker wist dat dat enig nut heeft zou ik er wel energie in willen steken
en erover nadenken. maar ik vond het plan van huub en jaap ook wel leuk,
die met meerderheid van stemmen, en dan een lange natuurfilm over mieren gaan kijken.
maar ja
Heee voorzichtig....hij is wel mijn neefje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou leuk hoor, Coldstar in de zeik nemen met Wesley. Kan Wesley ook niks aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |