dalfdekkers?????quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Lieve schat , troost je. Coldstar voelt zich niet zo snel in de zeik genomen hoor.....Coldstar kanb heel veel hebben zelfs van dalfdekkers...![]()
Gek he dat je altijd aan mensen heel snel kan merken of ze liegen of niet.....mensen kennis noemen ze dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat humor in de COS., grappenderwijs....net als Brian zeg maar.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heee voorzichtig....hij is wel mijn neefje.
(Wesley dan, van coldstar weet ik het niet)
Die geruchten bestaan inderdaad, maar ik geloof niet dat Claire er iets over gezegd heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Op het internet kan je alles neerzetten ik las dit ..
Waar of niet waar?
Is Claire een achternicht van Sylvia?
Heeft Claire dit uitgesproken?
Gok maar. Eerste prijs is een gratis luchtbed vulling.......ik hoop dat je wintquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
dalfdekkers?????
Welke letter heb je nu verwisseld op je laptop?
Moet je aan Wesly Snijder vragen, die weet het welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef mootie het volgende:
Ow ik ben een dalfdekker, wat is een dalfdekker? Google wil me niks vertellen ;-/
Maar ff serieus, als je mij voor dalfdekker uitmaakt, wil ik wel graag weten wat het is.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gok maar. Eerste prijs is een gratis luchtbed vulling.......ik hoop dat je wint
Huub heeft ook de nagelcursus gevolgd bij Tilly en riep naar Amanda:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda zal je nagelstyliste maar zijn
binnen no time liggen je vingertoppen open,
wat een gerag met die vijl.
Tuurlijk zegt Claire daar niks over en niemand weet er het fijne van maar af en toe denk ik echt dat ik naar Syl zit te kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Die geruchten bestaan inderdaad, maar ik geloof niet dat Claire er iets over gezegd heeft.
Verraderquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou kappen hoorHet is Lesley coldstar, vandaar de lol
![]()
Dit zal wel weer een broodje aap verhaal zijn. Claire zou dan toch niet gelijk negatief over Huub geweest zijn, zoals nu het geval was,denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Op het internet kan je alles neerzetten, ik las dit ..
Waar of niet waar?
Dat Claire een achternicht van Sylvia is ?
Heeft Claire dit uitgesproken?
ff serieus, Ja Wat!!!?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ff serieus, als je mij voor dalfdekker uitmaakt, wil ik wel graag weten wat het is.
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:46 schreef coldstar het volgende:
Dit zal wel weer een broodje aap verhaal zijn.
Claire zou dan toch niet gelijk negatief over Huub geweest zijn,
zoals nu het geval was,denk ik.
Loopt Brian na zijn witte slagers-geval nu met een kroontjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
om maar even iets on-t te posten: Kroontje of witte pet, het is allebei niks![]()
Wat dacht je dan waar die terror in de TT op sloeg?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Loopt Brian na zijn witte slagers-geval nu met een kroontje![]()
Denk dat ik toch maar ff mijn streams aan gooi.
That will be the day.......ik lig in een deuk hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:52 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk dat ik toch maar ff mijn streams aan gooi.
Daar hebben we de FEBO voor en dalfdekkers.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef pullup het volgende:
Ik ben een paar weekjes weg en jullie maken er hier een zooitje van
Brian met een kroontje is echt te heftige terror voor mijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat dacht je dan waar die terror in de TT op sloeg?
Merciquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar hebben we de FEBO voor en dalfdekkers.![]()
WB.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:56 schreef coldstar het volgende:
Dalfdekker, is een gezegde uit de stad waar ik woon. Dit zeggen wij tegen mensen die gewoon vervelend zijn en graag over de rug van een ander heel leuk wil over komen. Het is inderdaad niet poeslief bedoeld, maar geen ernstige vloek tegen iemand. Dus iemand op een nette manier vertellen dat je hem een maf kees vind.
Als jij op de hoogte bent van Jan Bik, moet je zeker op de hoogte zijn wat een dalfdekker is. Heeft niets met DGK te maken, dus misschien niet zo intresantquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
That will be the day.......ik lig in een deuk hier.
Wahtever, dit is Fok! en daar hoor jij ook bijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als jij op de hoogte bent van Jan Bik, moet je zeker op de hoogte zijn wat een dalfdekker is. Heeft niets met DGK te maken, dus misschien niet zo intresant
Ik dacht dat jij uit Utrecht kwam?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
Nou, kom op coldstar, wat is een dalfdekker??? Ik ga niet slapen voordat ik het weet.
Zeur en Amanda nemen een Bacardi Razz en gaan bij het kampvuur zitten, spannend.![]()
Thnx.....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wahtever, dit is Fok! en daar hoor jij ook bij
Ik wist geen fuck van Jan Bik, heb ik allemaal geleerd van Cc, de schat. En ja, ik kom uit Utreg maar dit woord ken ik echt niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:58 schreef coldstar het volgende:
Als jij op de hoogte bent van Jan Bik, moet je zeker op de hoogte zijn wat een dalfdekker is. Heeft niets met DGK te maken, dus misschien niet zo intresant
amanda heeft ook wel door dat selene geen leven naast de kooi heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist geen fuck van Jan Bik, heb ik allemaal geleerd van Cc, de schat. En ja, ik kom uit Utreg maar dit woord ken ik echt niet.
Amanda en Zeur kletsen weer over Huub, hebben ze nu niks anders om over te praten? Waarom vraagt Amanda nu niks over het leven van Zeur, het is toch zo'n gevoelsmens?
ja ja Je kunt niet zeggen dat je niets opsteekt van de cossen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist geen fuck van Jan Bik, heb ik allemaal geleerd van Cc, de schat. En ja, ik kom uit Utreg maar dit woord ken ik echt niet.
Amanda en Zeur kletsen weer over Huub, hebben ze nu niks anders om over te praten? Waarom vraagt Amanda nu niks over het leven van Zeur, het is toch zo'n gevoelsmens?
Wijst naar alle cos-ertjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef pullup het volgende:
Ik ben een paar weekjes weg en jullie maken er hier een zooitje van
Jammer dat ik geen geluid heb BQ, ik zie een mutsje met een wit mutsje en een mutsje met een zwart mutsje, maar mijn gevoel zegt me dat er niks zinnigs aan geluid onder die mutsjes vandaan komtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
En naar wat of wie heeft ze dan zogenaamd telkens zo'n heimwee?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Wijst naar alle cos-ertjes.
Kan de titel wel in een sc veranderen.![]()
Niet dat het wat uitmaakt want de titel was toch al ruk.![]()
Ook wel vervelend voor Selene. Zij kan ook niks vertellen. Geen baan, geen vrienden, familie ook al niet.
Vraag me af in welke grot zij zat voordat de oproep van Beauty and the Nerd op steen-digitaal kwam.
Inderdaad, Selene lijkt geen leven naast de kooi te hebben, daarom is zij al wekenlang gast-speler, ze zit afgelopen week te janken omdat je bepaalde mensen mist, dan gaat ze toch lekker naar huis. Hetzelfde geldt trouwens voor Lamlul Luc, dat is gewoon een geflopte rapper, die verder niets heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Wijst naar alle cos-ertjes.
Kan de titel wel in een sc veranderen.![]()
Niet dat het wat uitmaakt want de titel was toch al ruk.![]()
Ook wel vervelend voor Selene. Zij kan ook niks vertellen. Geen baan, geen vrienden, familie ook al niet.
Vraag me af in welke grot zij zat voordat de oproep van Beauty and the Nerd op steen-digitaal kwam.
Lieve Ruud, maak je geen zorgen hoor. ik blijf posten hoor.....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kom coldstar, jij zegt dat je het kunt hebben, lekker doorposten![]()
En ik vind Huub ook een kutventje![]()
Hoger dan wat, een dalfdekker?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:07 schreef itsme het volgende:
ja ja Je kunt niet zeggen dat je niets opsteekt van de cossen.
Mijn Iq is echt nu hoger.,![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |