Volgens deze COS hoer niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:55 schreef noekje het volgende:
Is er al één?
Brian dreigde Huub immekaar te rammenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:59 schreef akveor het volgende:
Wat is er aan de hand? De streams doen het hier niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Brian dreigde Huub immekaar te rammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze doen het weer.... alles hier gereset._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Zoals je weet, eet Brian heel graag schoenzolen... Ik heb echt nog nooit iemand een OSSENHAAS is stukjes, tien minuten zien bakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje. Heeft iemand gevolgd wat ze aan het bakken zijn? Als het entre-cote is eten ze zo namelijk schoenzolen.
Edit: Het zijn kip spare-ribs, huh?![]()
Waar?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Lekker wijf!
Zal inderdaad de spanning en stress voor as maandag wel zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:16 schreef Katewalker het volgende:
Waaah..ik log in..zie staan: "totale chaos en terror"...spannend dacht ik ff..niet dus..haha grapjas!![]()
Wat ik wel goed zie is dat Mike ziekjes toont..neus snuiten, zakdoekjes bij de hand..zielig kijken..dikke sjaal om nek en zelfs keeltabletjes...aaaaaach gossie... ziek?Of komt maandag ( 1e werkdag voor Mike) iets te dichtbij?
(Fit aan het stagewerk beginnen?)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:10 schreef Dark het volgende:
Eet Mikey niet mee?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:10 schreef Mokum020 het volgende:
Waar?![]()
Ik zie alleen een spare-rib aan tafel met een roze overhemd aan....
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:55 schreef noekje het volgende:
Knappe meid die hier een OP van kan maken.
Selene, Mikey en Claire hebben de selectieperiode doorgelopen, dit vertelde Selene.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Zeur zegt dat ze "buiten' iets tegen Claire heeft gezegd. Ze kenden elkaar dus al voor dat hok.
Precies! Huub gaat er nog serieus op in ook....het gaat ze gewoon geen bal aan..nou én dat ze sex hebben....heremejee...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
Ach gossie is het vragenuurtje weer aangebroken.Word ook saai.Waarom zegt Huub nou niet lazer toch op met die vragen.
Helemaal met je eens. Je kunt het Amanda ook niet kwalijk nemen, ze gaat al een jaar met Brian om.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:40 schreef coldstar het volgende:
Ik vind Amanda zeer goed en netjes haat vragen formuleerd aan Claire en Huub.
Word die gesprekken ook zo zat.Stel eens vragen aan Amanda of Brian.Wat een sukkel is die Huub toch soms ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! Huub gaat er nog serieus op in ook....het gaat ze gewoon geen bal aan..nou én dat ze sex hebben....heremejee...
Skattie, ze hebben nog een tv gemaakt vandaag, dit is een gescript gesprek.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef Katewalker het volgende:
Precies! Huub gaat er nog serieus op in ook....het gaat ze gewoon geen bal aan..nou én dat ze sex hebben....heremejee...
Amanda was verstandig, die heeft eerst de seks uitgeprobeerd, voordat ze een relatie begon met Brian.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Je kunt het Amanda ook niet kwalijk nemen, ze gaat al een jaar met Brian om.
Hoelang duurde het eigenlijk voordat A en B sex hadden?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Je kunt het Amanda ook niet kwalijk nemen, ze gaat al een jaar met Brian om.
Ik ging er vanuit dat het woord haat een typo was en coldstar "haar" bedoelde, kan me vergissen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef Dark het volgende:
Hoelang duurde het eigenlijk voordat A en B sex hadden?
Bij mijn weten is Huub steeds monogaam geweest?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef coldstar het volgende:
Volgens mij hadden Amanda en Brain de eerste tijd wel sex met elkaar, maar geen relatie. Iedereen kan nu zeggen wat zij/hij wil , maar de relatie tussen Amanda en Brain is niet te vergelijken met Huub zijn uitspattingen. Als Huub dit allemaal echt doet om TV te maken als dat hier een aantal mensen steeds sugereren, dan is hij in mijn ogen nog gekker als dat ik al dacht. Eer ik me zo laat vertellen wat ik wel en niet moet en mag doen.
Precies, en hoe was het ook alweer met Brian en die Griekse? Oh ja, toen hadden ze nog niet echt 'verkering'quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij mijn weten is Huub steeds monogaam geweest?
Hij heeft in DGK alleen verkering gehad met Lieke en tijdens hun relatie heeft hij volgens mij niets met een andere vrouw gedaan.........toch?
Je vergist je niet, was een type fout..... Het is zo klote, sinds een maand of twee, ben ik van een vaste pc over gegaan naar een laptop. Ik kan er nog steeds niet helemaal aan wennen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat het woord haat een typo was en coldstar "haar" bedoelde, kan me vergissen natuurlijk.
Ik ga vanaf nu lurken, wat een shit streams.
Koppel je er toch een gewoon toetsenbord aan vast, muis moet ook kunnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je vergist je niet, was een type fout..... Het is zo klote, sinds een maand of twee, ben ik van een vaste pc over gegaan naar een laptop. Ik kan er nog steeds niet helemaal aan wennen.
Ja schat... de relatie tussen Brian en Amanda is top, eenieder zou een dergelijk relatie moeten hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef coldstar het volgende:
Volgens mij hadden Amanda en Brain de eerste tijd wel sex met elkaar, maar geen relatie. Iedereen kan nu zeggen wat zij/hij wil , maar de relatie tussen Amanda en Brain is niet te vergelijken met Huub zijn uitspattingen. Als Huub dit allemaal echt doet om TV te maken als dat hier een aantal mensen steeds sugereren, dan is hij in mijn ogen nog gekker als dat ik al dacht. Eer ik me zo laat vertellen wat ik wel en niet moet en mag doen.
Vond ik echt leuk als ze dat dedenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:24 schreef Desii het volgende:
Huub en Amanda zien net een reclame van goeie tijden, slechte tijden... waarna hij zegt: "Amanda, zullen we vragen of we een gastrol mogen spelen"?
Amanda vond het een goed idee....
(en wees eerlijk, ze waren keigoed als Ludo en Jeanine)
Voorlopig is het nog niks, Brian neemt nog een rood wijntje, goed voor de bloedsomloop.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
Gelukkig zijn er nog Cosgenoten die het blijven volgen zodat ik weet dat ik moet inloggen wanneer het interessant wordt, waarvoor mijn dank!
Laat die anderen maar eens tv maken.Huub steekt zijn nek steeds uit om tv te maken.Dat kost hem veel energie en die anderen worden mooi uit de wind gehouden en stijgen zo mooi in populariteit.Huub kan alleen maar meer commentaar krijgen terwijl hij de show draagt.Die anderen doen echt niks.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:42 schreef miesy het volgende:
getver, vannacht hadden ze nog leuke plannen voor tijdens idols
en nu liggen jaap eh huub braaf op de bank idols te kijken alsof het nooit gebeurt is.
ik hoop dat de kijkcijfers zo ontzettend omlaag denderen dat ze wel weer de actie erin moeten gooien.
en dan heb ik het niet alleen over bashen, aan elkaar plakken en konijntje spelen
Kan ik doen, maar dan had ik net zo goed mijn vast PC kunnen houden. Dus geen optie voor mij. Het zal neem ik aan vanzelf wel steeds beter gaan. Thnx voor je adviesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Koppel je er toch een gewoon toetsenbord aan vast, muis moet ook kunnen.
Doe eens een leuk voorstel dan, Febo leest mee en zonder verse ideeën bakken ze er helemaal niks meer van.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:42 schreef miesy het volgende:
en nu liggen jaap eh huub braaf op de bank idols te kijken alsof het nooit gebeurt is.
ik hoop dat de kijkcijfers zo ontzettend omlaag denderen dat ze wel weer de actie erin moeten gooien.
en dan heb ik het niet alleen over bashen, aan elkaar plakken en konijntje spelen
Gisteravond had ze die grote ring om, dezelfde die Naad had. Amanda zei toen dat de FEBO dat ding spuuglelijk vond.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef 2live het volgende:
Dat er nu niemand in dat huis is die tegen Amanda zegt dat ze erbij loopt als een debiel met dat kroontje!
die plannen zijn verzet naar volgende week...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:42 schreef miesy het volgende:
Het zou jou sieren, ook eens goed te lezen wat iemand schrijft. Ik dacht niet dat ik geschreven had dat de relatie tussen Amanda en Brain top is. Overigens denk ik, dat niet een relatie helemaal top is en zeker niet als je nog zo jong bent. Dat is dus niet aan de orde.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja schat... de relatie tussen Brian en Amanda is top, eenieder zou een dergelijk relatie moeten hebben.![]()
Even voor de duidelijkheid; BRIAN NEUKT VOOR BACK UP.
Amanda is inderdaad stapelgek dat ze zich door Brian de wet laat voorschrijven.
Wesley is coolquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het zou jou sieren, ook eens goed te lezen wat iemand schrijft. Ik dacht niet dat ik geschreven had dat de relatie tussen Amanda en Brain top is. Overigens denk ik, dat niet een relatie helemaal top is en zeker niet als je nog zo jong bent. Dat is dus niet aan de orde.
Of Brain voor een back up neukt weet ik niet. Dit heb ik hier wel meer gehoord over bewoners. Toen Bart met Wesley een relatie kreeg, werd er ook al van alles geroepen wat niet deugde. Terwijl Bart op dit moment toch met zijn Wesley samen woont. Dennis en Nadia ook zo'n mooi voorbeeld. Ook Dennis was en loser op internet. Hij zou Nadia alleen gebruiken voor dekking. Verloppig hebben we het allemaal mis, Dennis en Nadia hebben nog steeds een relatie en volgens horen zeggen gaat het heel goed. Nou was het Lieke, zij zou een relatie met Quinten begonnen zijn uit wraak en om Huub jaloers te maken. Ook zij zijn al samen gesingaleerd met z'n tweeen. Het gras is altijd groener bij de buren
Donderdag 23:05 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
Laat die anderen maar eens tv maken.
Huub steekt zijn nek steeds uit om tv te maken.
Die anderen doen echt niks.
OMG, the terrorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:04 schreef Desii het volgende:
[..]
die plannen zijn verzet naar volgende week...
ze willen een enorm saaie documentaire huren en dan rond 4 uur snachts hem beneden gaan bekijken, zodat iedereen wakker wordt en er nix aan vinden en zo alle tv-tijd opmaken
De dag daarna willen ze zelf idols gaan naspelen
quote:
Alsof Amanda maatgevend is. Zij heeft nog nooit wat gedaan en ze heeft de helft van de tijd niet eens door als Huub wat uitlokt of opstookt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Donderdag 23:05 uur
Luc: Huub is nu op zijn zwakst.
Amanda: Huub doet sinds 11 december , zijn 1 jaardag niets meer.
Ik luister niet maar ik krijg het idee dat Huub het een beetje al te klef vindt. She's all over him.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Conversatie een beetje leuk op stream 1? (ik heb nog geen geluid hier) Of zie ik de nieuwe klef & bef
Wat een onthulling.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik nu ook, ons Bartje, the closet homosexual
Dat is Neil.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik nu ook, ons Bartje, the closet homosexual
Wesley, van Bartquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:18 schreef bunnyma het volgende:
Gaat het nu ineens over Wesley Snijder?
Hij zal wel een bonusje kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul loopt maar te stoken, hij wil per sé dat Huub een groupie meeneemt.
Neuk Zeur man, ben je van je eigen sexfrustratie af.
Heeft hij zijn colletje weer aan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul loopt maar te stoken, hij wil per sé dat Huub een groupie meeneemt.
Neuk Zeur man, ben je van je eigen sexfrustratie af.
We're on the same page againquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ooooh, die zo goed kon voetballen.
het zijn ook altijd dezelfden die tv moeten maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
Goed zo Brain, als niemand TV maakt doe jij het dan maar...
Bleh, moet Amanda weer met blote borsten door het beeld gaan huppelen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
en daar ben ik het helemaal mee eens, alleen moeten ze dan geen plannen maken,quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat die anderen maar eens tv maken.Huub steekt zijn nek steeds uit om tv te maken.Dat kost hem veel energie en die anderen worden mooi uit de wind gehouden en stijgen zo mooi in populariteit.Huub kan alleen maar meer commentaar krijgen terwijl hij de show draagt.Die anderen doen echt niks.
als ik zeker wist dat dat enig nut heeft zou ik er wel energie in willen stekenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens een leuk voorstel dan, Febo leest mee en zonder verse ideeën bakken ze er helemaal niks meer van.
Nee joh, die kennen we nou zo onderhand wel. Misschien nou de theezakjes van Claire.....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Bleh, moet Amanda weer met blote borsten door het beeld gaan huppelen?
Omdat ze denken dat ze daar subliem in zijn.....niemand kan het ZO goed als zij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef mootie het volgende:
Waarom kunnen Brian, Luc en consorten toch nooit verder denken dan sex? Wat een gebrek aan fantasie hebben die lui toch.
Elk briljante plan draait om sex, vreemdgaan en aanverwante zaken.
Ik hou wel van wat humor in de COS., grappenderwijs....net als Brian zeg maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
Lieve schat , troost je. Coldstar voelt zich niet zo snel in de zeik genomen hoor.....Coldstar kanb heel veel hebben zelfs van dalfdekkers...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou leuk hoor, Coldstar in de zeik nemen met Wesley. Kan Wesley ook niks aan doen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:30 schreef miesy het volgende:
[..]
en daar ben ik het helemaal mee eens, alleen moeten ze dan geen plannen maken,
om ze uiteindelijk niet uit te voeren, dat ziet er zo lullig uit.
[..]
als ik zeker wist dat dat enig nut heeft zou ik er wel energie in willen steken
en erover nadenken. maar ik vond het plan van huub en jaap ook wel leuk,
die met meerderheid van stemmen, en dan een lange natuurfilm over mieren gaan kijken.
maar ja
Heee voorzichtig....hij is wel mijn neefje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou leuk hoor, Coldstar in de zeik nemen met Wesley. Kan Wesley ook niks aan doen
dalfdekkers?????quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Lieve schat , troost je. Coldstar voelt zich niet zo snel in de zeik genomen hoor.....Coldstar kanb heel veel hebben zelfs van dalfdekkers...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |