Volgens deze COS hoer niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:55 schreef noekje het volgende:
Is er al één?
Brian dreigde Huub immekaar te rammenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:59 schreef akveor het volgende:
Wat is er aan de hand? De streams doen het hier niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Brian dreigde Huub immekaar te rammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze doen het weer.... alles hier gereset._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Zoals je weet, eet Brian heel graag schoenzolen... Ik heb echt nog nooit iemand een OSSENHAAS is stukjes, tien minuten zien bakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje. Heeft iemand gevolgd wat ze aan het bakken zijn? Als het entre-cote is eten ze zo namelijk schoenzolen.
Edit: Het zijn kip spare-ribs, huh?![]()
Waar?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Lekker wijf!
Zal inderdaad de spanning en stress voor as maandag wel zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:16 schreef Katewalker het volgende:
Waaah..ik log in..zie staan: "totale chaos en terror"...spannend dacht ik ff..niet dus..haha grapjas!![]()
Wat ik wel goed zie is dat Mike ziekjes toont..neus snuiten, zakdoekjes bij de hand..zielig kijken..dikke sjaal om nek en zelfs keeltabletjes...aaaaaach gossie... ziek?Of komt maandag ( 1e werkdag voor Mike) iets te dichtbij?
(Fit aan het stagewerk beginnen?)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:10 schreef Dark het volgende:
Eet Mikey niet mee?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:10 schreef Mokum020 het volgende:
Waar?![]()
Ik zie alleen een spare-rib aan tafel met een roze overhemd aan....
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:55 schreef noekje het volgende:
Knappe meid die hier een OP van kan maken.
Selene, Mikey en Claire hebben de selectieperiode doorgelopen, dit vertelde Selene.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Zeur zegt dat ze "buiten' iets tegen Claire heeft gezegd. Ze kenden elkaar dus al voor dat hok.
Precies! Huub gaat er nog serieus op in ook....het gaat ze gewoon geen bal aan..nou én dat ze sex hebben....heremejee...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
Ach gossie is het vragenuurtje weer aangebroken.Word ook saai.Waarom zegt Huub nou niet lazer toch op met die vragen.
Helemaal met je eens. Je kunt het Amanda ook niet kwalijk nemen, ze gaat al een jaar met Brian om.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:40 schreef coldstar het volgende:
Ik vind Amanda zeer goed en netjes haat vragen formuleerd aan Claire en Huub.
Word die gesprekken ook zo zat.Stel eens vragen aan Amanda of Brian.Wat een sukkel is die Huub toch soms ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! Huub gaat er nog serieus op in ook....het gaat ze gewoon geen bal aan..nou én dat ze sex hebben....heremejee...
Skattie, ze hebben nog een tv gemaakt vandaag, dit is een gescript gesprek.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef Katewalker het volgende:
Precies! Huub gaat er nog serieus op in ook....het gaat ze gewoon geen bal aan..nou én dat ze sex hebben....heremejee...
Amanda was verstandig, die heeft eerst de seks uitgeprobeerd, voordat ze een relatie begon met Brian.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Je kunt het Amanda ook niet kwalijk nemen, ze gaat al een jaar met Brian om.
Hoelang duurde het eigenlijk voordat A en B sex hadden?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Je kunt het Amanda ook niet kwalijk nemen, ze gaat al een jaar met Brian om.
Ik ging er vanuit dat het woord haat een typo was en coldstar "haar" bedoelde, kan me vergissen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef Dark het volgende:
Hoelang duurde het eigenlijk voordat A en B sex hadden?
Bij mijn weten is Huub steeds monogaam geweest?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef coldstar het volgende:
Volgens mij hadden Amanda en Brain de eerste tijd wel sex met elkaar, maar geen relatie. Iedereen kan nu zeggen wat zij/hij wil , maar de relatie tussen Amanda en Brain is niet te vergelijken met Huub zijn uitspattingen. Als Huub dit allemaal echt doet om TV te maken als dat hier een aantal mensen steeds sugereren, dan is hij in mijn ogen nog gekker als dat ik al dacht. Eer ik me zo laat vertellen wat ik wel en niet moet en mag doen.
Precies, en hoe was het ook alweer met Brian en die Griekse? Oh ja, toen hadden ze nog niet echt 'verkering'quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij mijn weten is Huub steeds monogaam geweest?
Hij heeft in DGK alleen verkering gehad met Lieke en tijdens hun relatie heeft hij volgens mij niets met een andere vrouw gedaan.........toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |