en terecht.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee, iemand een nekschot toewensen is aardig
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:57 schreef Vivi het volgende:
Als het maar niet met Geer is vind ik alles best.
Iets teveel info dat laatste.quote:Sekstape Gordon duikt op bij Radio 538
Gepost door Bart (BartUlft) - Bron: Trouw
Gepubliceerd: maandag 28 januari 2008 @ 18:23
Helaas, sorry, pardon, excuses, het spijt ons, maar de sekstape van Gordon is opgedoken. Hij is terechtgekomen bij Radio 538, waar 'Goor' iedere zaterdagmiddag te horen is.
De radiozender heeft vandaag enkele stukjes van de video laten horen. "Ik wil je krabben, ik wil je bijten, ik wil je slaan" , was te horen op de video. Gordon is steunend en lachend te horen op de video. De relnicht sluit zijn avontuurtje af met: "Je hebt me helemaal uitgewoond."
Het jurylid van Idols kan zich niet herinneren dat zijn seksuele escapades zijn vastgelegd op video. "Er zal vast eens een jongen geweest zijn die met zijn mobiel wat opnamen heeft gemaakt, maar van seks met meerdere mannen weet ik niets" , vertelde hij afgelopen zaterdag. Gelukkig heeft de radiozender nog geen beelden online gezet...
quote:Sekstape Gordon is grap van Radio 538
Uitgegeven: 28 januari 2008 18:06
Laatst gewijzigd: 28 januari 2008 19:00
AMSTERDAM - Een sekstape van Gordon leek te zijn terechtgekomen bij Radio 538. De radiozender, waarbij de zanger en presentator elke zaterdag te horen is, liet maandag enkele stukjes van de vermeende seksvideo horen.
ANP
Dit bleek echter een grap te zijn van de radiomakers bij Radio 538. Het fragment is gemaakt uit stukjes van Over de vloer en Idols. "Ik wil je krabben, ik wil je bijten, ik wil je slaan", zo was onder meer te horen.
Kreunend, steunend en lachend is de 39-jarige krullenbol te horen op de video. "Je hebt me helemaal uitgewoond", zegt de zanger aan het einde van een fragment.
Ik heb geklikt en vreselijk gelachen om een duitse jongen die ligt te hyperen op de grond, nadat hij door de jury de deur is gewezen in de Duitse versie van Idols.quote:
Echt waar??????quote:Op maandag 28 januari 2008 18:00 schreef tong80 het volgende:
Wat is er Goor aan ? Ik heb ook wel eens met meer vrouwen sex gehad. Laat hem maar lekker genieten
Wat echt waar ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |