Sooooo not wanna see that...quote:Sekstape Gordon in omloop
Gordon is opgeschrikt door het nieuws dat er een video van hem in omloop is waarop hij seks heeft met meerdere mannen. De zanger blijft er laconiek onder.
Gordon is opgeschrikt door het nieuws dat er een sekstape van hem in omloop is. "Mijn manager belde me om te vertellen dat een onbekend persoon maandag een sekstape van mij met meerdere mannen aan de bladen gaat aanbieden", vertelde de zanger zaterdagmiddag in zijn radioshow op Radio 538. "Ik ben blij dat het bandje er is, want ik kan het me niet herinneren."
De zanger blijft laconiek onder het nieuws. "Ik heb de afgelopen jaren een losbandig leven geleid en ik heb menig feestje gegeven waar het er nogal wild aan toe ging", vertelt hij. "Er zal vast eens een jongen geweest zijn die met zijn mobiel wat opnamen heeft gemaakt, maar van seks met meerdere mannen weet ik niets."
Gordon heeft zijn advocaat gebeld en die gaat zich op het verhaal werpen. De zanger maakt zich vooralsnog geen zorgen. "Mijn moeder zei vroeger altijd dat ik helemaal niets heb om me voor te schamen."
[Novum]
Z'n gedrag misschien?quote:"Mijn moeder zei vroeger altijd dat ik helemaal niets heb om me voor te schamen."
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze z'n piem0l
Ja duhquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze z'n piem0l
Toen z'n ma z'n piem0l nog onder handen nam en hem in een vieze homo veranderde was het nog een grote neukstaaf van 31 cm.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Je bedoelt natuurlijk dat kleine, door syphillis wegrottende stukje penis dat ie nog heeft?
In ieder geval zal zijn ma hem likkebaardend bekijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ja duhHij doelt er op dat hij zich niet hoeft te schamen. Misschien niet voor z'n "piem0l" (
) maar dan geef ik aan dat zijn gedrag toch echt wel iets is om zich voor te schamen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:22 schreef cinnamongirl het volgende:
In ieder geval zal zijn ma hem likkebaardend bekijken
Nee, iemand een nekschot toewensen is aardigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:09 schreef Klonk het volgende:
Ik zit er ook niet op te wachten maar ieder z'n ding en om een homo nu smeerlap te noemen omdat ie het met meer mensen doet....
Ja wattisutnouquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Sekstape Gordon in omloop
Gordon is opgeschrikt door het nieuws dat er een video van hem in omloop is waarop hij seks heeft met meerdere mannen. De zanger blijft er laconiek onder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |