Dat hemdje heb ik ook! In het rood.quote:
Aandoen johquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat hemdje heb ik ook! In het rood.
Vork komt ookquote:
En dan ook m'n tieten vooruit janken zeker?quote:
als de inhoud ongeveer hetzelfde is kan ik je aanraden om dat gewoon te doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dan ook m'n tieten vooruit janken zeker?
Zal ik me hier maar buiten houden?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:14 schreef Kuukske het volgende:
Voor zover ik nu kan oordelen haal ik dat bij lange na niet.
Gaarne.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:35 schreef mcDavid het volgende:
Zal ik me hier maar buiten houden?
Gezellie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:04 schreef NanKing het volgende:
Ik ben er rond half 10/10 zoiets denk ik ofzoot.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:52 schreef mcDavid het volgende:
Oeh, ik ga vast even gratis bier verdienen!
Tot over een half uurtje!
Achter Rotterdam CS.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:25 schreef admiraal_anaal het volgende:20.00 Rotterdam CS waar ook PDL en Biobak zullen zijn
Mmh, misschien halen/doen wij dat ook welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:25 schreef admiraal_anaal het volgende:20.00 Rotterdam CS waar ook PDL en Biobak zullen zijn
Gewoon doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, misschien halen/doen wij dat ook wel
Op Rotterdam CS?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:31 schreef Biogarde het volgende:
Ik pak de trein van ff over 19.00 vanaf Utrecht CS.
En dan moek nog ff langs de Febeaux
Ik weet alle Febeaux te vindenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:39 schreef NanKing het volgende:
De febeaux zit niet op Rotterdam CS wel de smullers.
Misschienquote:
Burger King zit er ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:39 schreef NanKing het volgende:
De febeaux zit niet op Rotterdam CS wel de smullers.
Zijn die net zo traag als op Utrecht?quote:
Veel en veel erger.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zijn die net zo traag als op Utrecht?
Ben ik blij dat ik regelmatig in Dordt ben en dus regelmatig op CS Rotterdamquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Veel en veel erger.
Succes trouwens, alle niet-Rotterdammers, met het tijdelijke station.
Moemoe is nog steeds in de veronderstelling dat Dordrecht een wereldstad isquote:
Jullie lopen gewoon in een rechte lijn naar Schouwburgplein neem ik aan? Is het handigst iig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik regelmatig in Dordt ben en dus regelmatig op CS Rotterdam
Mag je wel kisten aandoen als je recht van CS naar Schouwburgplein probeert te lopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moemoe is nog steeds in de veronderstelling dat Dordrecht een wereldstad is.
[..]
Jullie lopen gewoon in een rechte lijn naar Schouwburgplein neem ik aan? Is het handigst iig.
Ja, je moet niet door de bouwputten heen lopen maar eromheen ja. Dan nog is het nog geen 10 minuten lopenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Mag je wel kisten aandoen als je recht van CS naar Schouwburgplein probeert te lopen.
Blijf jij lekker in kakkerlak city.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Moemoe is nog steeds in de veronderstelling dat Dordrecht een wereldstad is.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Schapekoppen ftw!
*woont wel in R'dam nu*
Zeist was het toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Blijf jij lekker in kakkerlak city.
Weetiktogquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, je moet niet door de bouwputten heen lopen maar eromheen ja. Dan nog is het nog geen 10 minuten lopen.
neem is opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:59 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik doe maar alsof ik het onderste gedeelte niet gelezen heb.
als je niet met een hond en een stok loopt zie je het als je erlangs loopt vlak bij de uitgangquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is de bruna wel makkelijk te vinden op rotjeknor CS? Ik moet van spoor 4 komen
En mcD en Oshiro en Poedeliewoepsiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:25 schreef admiraal_anaal het volgende:20.00 Rotterdam CS waar ook PDL en Biobak zullen zijn
Tot je om die bouwputten heen bent inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, je moet niet door de bouwputten heen lopen maar eromheen ja. Dan nog is het nog geen 10 minuten lopen.
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op Rotterdam CS?
Ik moet ook nog even daar ergens wat eten halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |