Oh is het zulks tuig wat er rondloopt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we boven het kinderfeestje van die slipknot-tieners uitsteken!
Heb je nou echt niks anders te doen dan alleen zeikenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
En in de Exit ben je helemaal te herkennen, want meer mensen zijn er vast niet.
Vanavond sta ik vooraan je schoenen af te lebberen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je nou echt niks anders te doen dan alleen zeiken
Thnx jullie ook succesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef CasB het volgende:
Dribbel, succes vanavond! Ik zie je bij de volgende ronde
Weet eigenlijk niet, nog niet eens gekeken, weet ook niet eens hoelaat het begintquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
Hoe laat neem jij de trein?
Dat komt daarnaquote:
Yesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:14 schreef MissHobje het volgende:
omg ben benieuwd of ik het ga vinden met de auto
Oh en kun je ongeacht de tijd er binnen hobbelen??
hoiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er nog een meeting op CS ofzo? Dat we met een groepje naar binnen gaan of is het gewoon 'we zien wel" ?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er nog een meeting op CS ofzo? Dat we met een groepje naar binnen gaan of is het gewoon 'we zien wel" ?
Hoi!quote:
nope ik krijg bezoekquote:
Met de trein!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dellufenaarhoe ga jij eigenlijk?
Kheb ff msn adres gepm'dquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Met de trein!
Hoe laat spreken we af en waar?
-edit-
Ohja Oshiro moet ik ook nog ergens tegen zien te komen!
niet vreemdgaan hehquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb ff msn adres gepm'dis makkelijker praten
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:05 schreef mcDavid het volgende:
a_a en ik zijn om 7 uur op het station hebben we net op msn ( [ afbeelding ] ) afgesproken. Ik zal Osshi even sms-en
R'dam? Wij komen ook ut delft natuurlichquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:05 schreef mcDavid het volgende:
a_a en ik zijn om 7 uur op het station hebben we net op msn ( [ afbeelding ] ) afgesproken. Ik zal Osshi even sms-en
Wel je witte shirt aan doen hè.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:07 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben er laat.
Nobody gives a shit [ afbeelding ]
We verschuiven een uurtje naar achteren om te matchen met Oshiro en poedeliewoepsie!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
R'dam? Wij komen ook ut delft natuurlich
Oek, ik zal het BB eens melden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We verschuiven een uurtje naar achteren om te matchen met Oshiro en poedeliewoepsie!
Mooi, dan kan ik jou vast herkennen.quote:
In Delftquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:31 schreef admiraal_anaal het volgende:mag daar eigenlijk wel gerookt worden
![]()
Oeh, komen er emo's?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:wat moet ik in Delft? Nee bedoel daar in die emo tent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |