Klopt, maar er wordt 2 keer achter elkaar iets over dezelfde persoon gevraagd.....quote:Op zondag 27 januari 2008 18:53 schreef ChrisJX het volgende:
Je kan nog steeds weten wie er op een foto staat, zonder te weten voor welke krant iemand schrijft
Al helpen de foto's in de Metro wel voor de herkenning, moet ik zeggen.
Theo van Gogh is iig goed.
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:14 schreef starla het volgende:
lars boom
Kan ik niet fout rekenen...ik zocht eigenlijk Malamute, net zoals een Husky een poolhond.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:35 schreef tomtomaat het volgende:
Poolhond?
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:12 schreef ChrisJX het volgende:
Ban Ki Moon
Wat isquote:is de gezamenlijke inzamelingsactie ten behoeve van kerken in Nederland. Elk jaar zetten meer dan een half miljoen vrijwilligers zich in voor het behoud van de plaatselijke parochie, gemeente en kerk.
In 2008 wordtgehouden in de periode van 13 - 27 januari, met als titel: "Een kerk is van blijvende waarde".
tomtomaat +1quote:Op zondag 27 januari 2008 20:20 schreef tomtomaat het volgende:
Kerkbalans?
die bedoelde ikquote:Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef ChrisJX het volgende:
Dijon
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef ChrisJX het volgende:
Dijon
Wat isquote:is a sweetener made from the sap of
trees. In the U.S. and Canada it is most often eaten with pancakes, waffles, cornbread or french toast. It is sometimes used as an ingredient in baking, the making of candy (confection), preparing desserts, or as a sugar source and flavoring agent in making beer. Sucrose is the most prevalent sugar in
.
Maple syrup idd.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:06 schreef starla het volgende:
maplesirrup
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:16 schreef starla het volgende:
[..]
ofwel ulna, fibula, radius en tibia
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kappertjes?
Wieringa?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn achternaam begint met de naam van een Nederlandse polder
Hoezo gebrek?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan ligt dat aan je gebrek aan aardrijkskundige kennis
het is idd wel een redelijk onbekende.
Spuit 11, maar eigenlijk klopte de vraag niet:quote:Op zondag 27 januari 2008 16:34 schreef PhysicsRules het volgende:
De film Das Boot gaat over de onderzeeboot U-96, die uiteindelijk in een gevechtshandeling in de haven tot zinken wordt gebracht. Het echte einde was een stuk minder heroïsch. Hoe kwam de boot tot zijn einde (wel in een haven)?
Wat klopt er dan nietquote:Op zondag 27 januari 2008 22:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Spuit 11, maar eigenlijk klopte de vraag niet:
The film, as well as the book by Lothar G. Buchheim on which it's based, are both loosely adapted from the wartime career of the Type VIIC boat U-96, and its skipper, Heinrich Lehmann-Willenbrock. Lehmann-Willenbrock ranked seventh among U-Boat skippers in terms of shipping tonnage sunk during the war (183,223 tons on three boats, the U-5, the U-96, and the U-256). After transferring to a new skipper, the U-96 was retired on 5 February 1943, one of the few U-boats to actually survive its tour of duty in the Atlantic.
Bron: http://www.imdb.com/title/tt0082096/trivia
Dat was ook de clue van mijn vraag. De boot lag in een droogdok en is door een luchtbombardement vernietigd.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:36 schreef Mark het volgende:
Volgens de vraag kwam de boot aan zijn einde, volgens IMDB was het een van de weinigen die zijn pensioen haalden
Aha, nou snap ik hemquote:Op maandag 28 januari 2008 10:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat was ook de clue van mijn vraag. De boot lag in een droogdok en is door een luchtbombardement vernietigd.![]()
Ik hoef er niet eens meer op te hintenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:19 schreef steekbal het volgende:
Als ik jou een beetje ken, denk ik aan ISrael, Herbeeuws leren?
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:49 schreef PhysicsRules het volgende:
Terracotta leger?
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Vietnamoorlog dan, een veldslag?
Smartquote:Op maandag 28 januari 2008 14:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Munt?
bij voorkeur wel, maar niets is zeker in het leven en vooral niet in de AKQquote:Op maandag 28 januari 2008 14:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:![]()
![]()
![]()
Nu moet ik zeker een vraag bedenken?
Ik ben al een vraag aan het maken.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:16 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
bij voorkeur wel, maar niets is zeker in het leven en vooral niet in de AKQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |