Nein, dat denk ik niet. Maar verwachten dat dat pakket een dag te laat inmiddels op z'n minst die paar kilometer vanuit Zwolle naar Ermelo mag zijn gebracht is nog best realistisch. Dat zijn geen bezorgers, die zorgen er alleen wel voor dat die bezorgers wat te doen hebben, en als dat ding niet hier is kunnen ze nog zoveel adressen hebben, dan komt ie gewoon niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:40 schreef Klonk het volgende:
joh, denk je dat je de enige bent op die routede meeste chauffeurs zijn zeker tot 17:00 uur onderweg....
Verkapte ik-woon-in-Ermelo-postquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nein, dat denk ik niet. Maar verwachten dat dat pakket een dag te laat inmiddels op z'n minst die paar kilometer vanuit Zwolle naar Ermelo mag zijn gebracht is nog best realistisch. Dat zijn geen bezorgers, die zorgen er alleen wel voor dat die bezorgers wat te doen hebben, en als dat ding niet hier is kunnen ze nog zoveel adressen hebben, dan komt ie gewoon niet.
Wtf, ik heb zelf nog op een distributiecentrum gewerkt en alle shit van de grotere centra kwam eerst hierheen om dan pas naar de wijken te gaan. Toegegeven, dat was volgens mij alleen briefpost, maar ik dacht dat beiden hetzelfde werkte.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:47 schreef Klonk het volgende:
je bent duidelijk niet helemaal op de hoogte van de werkwijze van TNT pakketservice
Alle pakjes komen in het distributiecentrum samen (in jouw geval Zwolle) en daar worden ze in busjes geladen en met die busjes gaan de bezorgers naar hun wijk. dorp om daar pakjes te bezorgen.
je hebt gewoon pallets gesorteerdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wtf, ik heb zelf nog op een distributiecentrum gewerkt en alle shit van de grotere centra kwam eerst hierheen om dan pas naar de wijken te gaan. Toegegeven, dat was volgens mij alleen briefpost, maar ik dacht dat beiden hetzelfde werkte.
Meh.
Dude, ik wacht inmiddels drie weken op iets wat normaal gesproken drie dagen zou duren, me dunkt dat ik zo onderhand wel even mag zeiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:50 schreef Klonk het volgende:
Maar je pakje komt vandaag, al lijkt mij het geweldig dat ze jou vergeten, zeikstraf zullen we maar zeggen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:54 schreef postmortum het volgende:
christenen wachten al onvgeveer 2000 jaar op de treugkeer van hun velossrer en ik heb ze nog nooit horen klagen dar over
Ehm, ja, dat is het dus ook.... Kut.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:55 schreef Biancavia het volgende:
Tenzij het een rembourspakket is, die worden op zaterdag niet bezorgd en dan komen ze maandag pas langs.
Kusje d'r op.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ehm, ja, dat is het dus ook.... Kut.
anders komt ie Dinsdag nog een keer langsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Kusje d'r op.
Zorg je dat je maandag het geld gepast in huis hebt?
Ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:17 schreef Petre het volgende:
ik heb net (5 minuten geleden) nog een pakketje bezorgd gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |