Nein, dat denk ik niet. Maar verwachten dat dat pakket een dag te laat inmiddels op z'n minst die paar kilometer vanuit Zwolle naar Ermelo mag zijn gebracht is nog best realistisch. Dat zijn geen bezorgers, die zorgen er alleen wel voor dat die bezorgers wat te doen hebben, en als dat ding niet hier is kunnen ze nog zoveel adressen hebben, dan komt ie gewoon niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:40 schreef Klonk het volgende:
joh, denk je dat je de enige bent op die routede meeste chauffeurs zijn zeker tot 17:00 uur onderweg....
Verkapte ik-woon-in-Ermelo-postquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nein, dat denk ik niet. Maar verwachten dat dat pakket een dag te laat inmiddels op z'n minst die paar kilometer vanuit Zwolle naar Ermelo mag zijn gebracht is nog best realistisch. Dat zijn geen bezorgers, die zorgen er alleen wel voor dat die bezorgers wat te doen hebben, en als dat ding niet hier is kunnen ze nog zoveel adressen hebben, dan komt ie gewoon niet.
Wtf, ik heb zelf nog op een distributiecentrum gewerkt en alle shit van de grotere centra kwam eerst hierheen om dan pas naar de wijken te gaan. Toegegeven, dat was volgens mij alleen briefpost, maar ik dacht dat beiden hetzelfde werkte.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:47 schreef Klonk het volgende:
je bent duidelijk niet helemaal op de hoogte van de werkwijze van TNT pakketservice
Alle pakjes komen in het distributiecentrum samen (in jouw geval Zwolle) en daar worden ze in busjes geladen en met die busjes gaan de bezorgers naar hun wijk. dorp om daar pakjes te bezorgen.
je hebt gewoon pallets gesorteerdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wtf, ik heb zelf nog op een distributiecentrum gewerkt en alle shit van de grotere centra kwam eerst hierheen om dan pas naar de wijken te gaan. Toegegeven, dat was volgens mij alleen briefpost, maar ik dacht dat beiden hetzelfde werkte.
Meh.
Dude, ik wacht inmiddels drie weken op iets wat normaal gesproken drie dagen zou duren, me dunkt dat ik zo onderhand wel even mag zeiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:50 schreef Klonk het volgende:
Maar je pakje komt vandaag, al lijkt mij het geweldig dat ze jou vergeten, zeikstraf zullen we maar zeggen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:54 schreef postmortum het volgende:
christenen wachten al onvgeveer 2000 jaar op de treugkeer van hun velossrer en ik heb ze nog nooit horen klagen dar over
Ehm, ja, dat is het dus ook.... Kut.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:55 schreef Biancavia het volgende:
Tenzij het een rembourspakket is, die worden op zaterdag niet bezorgd en dan komen ze maandag pas langs.
Kusje d'r op.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ehm, ja, dat is het dus ook.... Kut.
anders komt ie Dinsdag nog een keer langsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Kusje d'r op.
Zorg je dat je maandag het geld gepast in huis hebt?
Ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:17 schreef Petre het volgende:
ik heb net (5 minuten geleden) nog een pakketje bezorgd gekregen
als je die zin nou eerder had gebruikt, had ik kunnen stoppen met lezenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:39 schreef Kriegel het volgende:
Man, die aardsluie teringlijers van TNT beginnen me echt tot hier te zitten!
vergeet het nou maar Kriegel, iemand is allang al lekker aan het fokken met JOU nieuwe pc, laat het een les zijn voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:45 schreef Kriegel het volgende:
Nope, lees het topic, retourspul wordt niet geleverd op zaterdag, dus ik ben mooi fucked. En maandag ben ik tot 16:30 van huis, dus grote kans dat ik 'm dan misloop.
jouw...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
vergeet het nou maar Kriegel, iemand is allang al lekker aan het fokken met JOU nieuwe pc, laat het een les zijn voor de volgende keer.
En dan komen ze Dinsdag nog een keer langs, en als je dan nog niet thuis bent kun je hem vanaf woensdag op het postkantoor afhalen....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:45 schreef Kriegel het volgende:
Nope, lees het topic, retourspul wordt niet geleverd op zaterdag, dus ik ben mooi fucked. En maandag ben ik tot 16:30 van huis, dus grote kans dat ik 'm dan misloop.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ookPC van Alternate die ik helemaal niet besteld heb
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
En dan komen ze Dinsdag nog een keer langs, en als je dan nog niet thuis bent kun je hem vanaf woensdag op het postkantoor afhalen....
Selektvrachtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef DJJoris het volgende:
Selektvracht is helemaal pas lekker, die leveren maar tot 13:00.
Wie verstuurt er eigenlijk z'n spullen met selektvracht?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef DJJoris het volgende:
Wehkamp en Neckermann geloof ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:22 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wie verstuurt er eigenlijk z'n spullen met selektvracht?
Neckermann niet, die komen met TNT, Wehkamp wel met selektvracht.quote:
Kruidvat verstuurd de paketten met Selektvrachtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:22 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wie verstuurt er eigenlijk z'n spullen met selektvracht?
Hier bezorgt Selektvracht 's middags (12-18). Maar alleen dinsdag - vrijdag. Ook niet handig, dan is werkend Nederland toch niet thuis.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef DJJoris het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 27 januari 2008 03:22 schreef Elixabete het volgende:
ik vervoer mijn pakketjes altijd met GLS
http://www.gls-netherlands.com/
Die zijn me toch helemaal een ramp zeg.. Eerste poging: geen briefje in de bus, niet aangebeld, ik was thuis. Tweede poging, ik wèl thuis, wel weer een briefje (en nee, de deurbel werkt haske goed). Ik bellen, zouden ze hem de volgende dag, wanneer ik letterlijk de hele dag thuis was langskomen. Geen bezorger, geen briefje, geen auto van GLS in de straat gezien (ik werk aan een bureau dat uitkijkt op straat, éénrichtingsverkeer) geen oakje. Ik bel GLS. "hij is toch echt langs geweest hoor." Nou echt niet trut. Pakket was teruggezonden en later netjes door TNT wèl afgegeven.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:22 schreef Elixabete het volgende:
ik vervoer mijn pakketjes altijd met GLS
http://www.gls-netherlands.com/
ik neem aan dat een spel gewoon in de bus kan en dus met de briefpost bezorgd wordt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:43 schreef bootje3108 het volgende:
hey,
ik heb sims 3 gekocht
en ze hebben hem gisteren om half 12 op gestuuurt
maar nu is het zaterdag en zouden ze die vandaag nog leveren het is al 16.43 uur daarom
Zodra je je normale post ook krijgt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:20 schreef bootje3108 het volgende:
dus waneer zou die dan komen?
er wordt überhaupt geen post bezorgd op zondag. Als je je normale post al hebt ontvangen, wordt het op z'n vroegst maandag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:24 schreef bootje3108 het volgende:
maar die komt niet op zondag wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |