abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 januari 2008 @ 21:02:09 #26
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_56348265
Net terug uit amsterdam. Vond em erg vet, maar de tijd ging zo snel dat ik echt dacht, is dit het?? Ik had verwacht dat ze wel weg zouden komen uit het gebied enzo.....
Maar toen ze eenmaal in de heli zaten wist ik dat dat niet ging gebeuren door de teaser....Daar zie je de heli ook crashen....
It's all a blur!!!
  zondag 27 januari 2008 @ 21:37:56 #27
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56349121
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:02 schreef xxjosjex het volgende:
Net terug uit amsterdam. Vond em erg vet, maar de tijd ging zo snel dat ik echt dacht, is dit het?? Ik had verwacht dat ze wel weg zouden komen uit het gebied enzo.....
Maar toen ze eenmaal in de heli zaten wist ik dat dat niet ging gebeuren door de teaser....Daar zie je de heli ook crashen....
Mja dat had ik ook, ik wist dat die helikopter neer zou storten. Maarja, toen uiteindelijk dat monster die helikopter aanviel schrok ik me nog te pletter.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 januari 2008 @ 00:18:58 #28
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56353359
En de muziek in de lounge van het hotel is hetzelfde als de muziek die afspeelt als Hanso uitlegt geeft in zijn documentatie videos in o.a. the hedge van LOST.

Op naar de vierde keer
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 28 januari 2008 @ 00:37:15 #29
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_56353688
Ik heb in tijden niet meer zo'n aangrijpende film gezien. Vooral de vragen die je na afloop hebt, dragen daar aan bij...

Van mij mogen ze best een tweede deel filmen, mits ook gemaakt door 'een omstander'.
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 januari 2008 @ 00:40:22 #30
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56353738
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:37 schreef matthendriks het volgende:
Ik heb in tijden niet meer zo'n aangrijpende film gezien. Vooral de vragen die je na afloop hebt, dragen daar aan bij...

Van mij mogen ze best een tweede deel filmen, mits ook gemaakt door 'een omstander'.
Ja daar zat ik dus aan te denken en dat is ook door de geruchten molen gegaan. Dat iemand anders het nog aan het filmen is maar dan juist van allerlei andere posities waarin je deze hoofdpersonen wel weer voorbij ziet komen.

Tevens op het einde van de aftiteling hoor je nog `We´re alive` of iets in die trant.


SPOILER: At the end of the credits, you can softly hear a voice saying "Help us," but when played backwards, says "It's still alive."

Dat dus.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56354507
Ik heb hem vanavond gezien en ik vond hem best wel goed.
Door deze manier van filmen ga je best wel meeleven. Maar ook wel een beetje twee-slachtig, aan de ene kant denk je "blijf nou eens stil staan en focus eens goed zodat we alles kunnen zien" en aan de andere kant denk je "malloot laat die camera vallen en ren voor je leven".

Maar nu ik weet dat het monster uit zee komt snap ik het begin niet helemaal, wat zorgde er dan voor de eerste "aardbeving" en de explosie van het gebouw vlak daarna? Ik dacht dus dat het buitenaards was en via een meteoriet op aarde was gekomen en dat zou dan de aardbeving en explosie kunnen verklaren.
Maar als dat beest gewoon uit zee het land opgekropen is, wat beefde er dan zo?

En toen ze in de metro werden aangevallen door die kleine monsters werd Hud niet gebeten maar werd hij meegesleurd, en volgens mij zegt hij zelf ook zoiets als "waarom probeerden ze me mee te nemen?". Heeft iemand daar nog iets over gehoord/gelezen wat dat voor betekenis heeft, of stelde dat verder niets voor?

En er waren 2 kleine puntjes waar ik me aan stoorde, die helicopter die niet omhoog vliegt terwijl er allemaal vreselijke dingen onder hem gebeuren, maar dat schuiven we dan maar af op dat ze laag moesten blijven omdat ze anders de straaljagers in de weg zitten of zoiets.
En het met lege handen rondlopen door een stad terwijl er allemaal kleine monsters in de buurt zijn waarvan de beten fataal aflopen, Rob had zelfs een koevoet of iets dergelijks in zijn handen om zo'n water automaat open te breken en die legt hij gewoon weer neer
  maandag 28 januari 2008 @ 02:16:18 #32
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56354547
Volgens mij is het beest dood , staan nieuwe foto's op http://www.1-18-08.com
Ik ben inmiddels overleden
pi_56355518
Geen nieuwe foto's hoor.
ZOu ook een teken zijn dat ze nog leven. Hoe kunnen er anders foto's op internet zijn gezet.
Xbox Live: koenpijl
  maandag 28 januari 2008 @ 10:13:52 #34
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56356871
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef koen_pijl het volgende:
Geen nieuwe foto's hoor.
ZOu ook een teken zijn dat ze nog leven. Hoe kunnen er anders foto's op internet zijn gezet.
Die foto met dat dooie beest zegt wel iets dunkt me.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 januari 2008 @ 10:16:55 #35
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56356928
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:13 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Die foto met dat dooie beest zegt wel iets dunkt me.
Maar die staat er al een tijdje op, en het zijn stukken dood beest. Niet een gehele foto natuurlijk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56357045
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:23 schreef magnifor het volgende:

[..]

Is dit officieel bevestigd door de makers of is het een theorie?
Ben ik ook wel benieuwd naar
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  maandag 28 januari 2008 @ 10:27:52 #37
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_56357147
Ik vond het trouwens niet echt geloofwaardig dat die Beth (geloof ik) uit dat (bijna) instortende gebouw word gehaald met een geperforeerde long/hart....Als je daar zo'n stang in je lijf hebt gehad dan bloed je van binnen toch dood lijkt me?? Ze heeft energie voor tien als ze eenmaal uit het gebouw zijn....

En de film heeft bij ons wel het juiste effect gehad, want in de auto op de terugweg hebben we van alles zitten filosoferen over de film...
En wat al eerder werd gezegd, die ontploffing in het begin blijf ik ook vaag vinden. Stapt ie op een elektriciteitscentrale ofzo???
It's all a blur!!!
  maandag 28 januari 2008 @ 11:17:25 #38
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56358149
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:27 schreef xxjosjex het volgende:

En wat al eerder werd gezegd, die ontploffing in het begin blijf ik ook vaag vinden. Stapt ie op een elektriciteitscentrale ofzo???
Was dat niet die olietanker/
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  maandag 28 januari 2008 @ 11:22:59 #39
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_56358272
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Was dat niet die olietanker/
Volgens mij was die alleen gekapseisd, want later zag je die ook niet branden ofzo...Ik verwacht dat een olietanker best lang blijft branden na ontploffing...

Dacht dat de ontploffing ook meer landinwaarts is of niet? En dan de aardbeving? Waar komt die vandaan?
Vragen vragen.....
It's all a blur!!!
  maandag 28 januari 2008 @ 11:26:39 #40
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_56358360
Las trouwens op internet wel een leuke reden voor de naam van het project Cloverfield.
Schijnt dat na bombardementen vaak als eerste klavertjes weer gaan groeien in een gebied. Weet niet of het waar is, maar leuk bedacht...
It's all a blur!!!
  maandag 28 januari 2008 @ 11:33:44 #41
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56358512
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:26 schreef xxjosjex het volgende:
Las trouwens op internet wel een leuke reden voor de naam van het project Cloverfield.
Schijnt dat na bombardementen vaak als eerste klavertjes weer gaan groeien in een gebied. Weet niet of het waar is, maar leuk bedacht...
Ja is idd leuk bedacht, maar de basisreden is gewoon dat Cloverfield een straat is in LA waar de producenten gevestigd zitten.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 januari 2008 @ 11:34:32 #42
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56358528
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:33 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ja is idd leuk bedacht, maar de basisreden is gewoon dat Cloverfield een straat is in LA waar de producenten gevestigd zitten.
Om precies te zijn:
The title "Cloverfield"; initially just a codename for the movie, is named for the boulevard in Santa Monica where the Bad Robot offices were located during the making of the film.

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 28 januari 2008 @ 11:38:42 #43
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56358605
quote:
Slusho is a very addictive drink, with signs of steroid drug like effects. Makes
people stronger, constantly happy, have happy dreams and finally... "SLUSHO
makes my stomach explode with happy!!" (Remember Marlena's stomach?)
Wow dit zou wel erg slecht zijn. Marlena's maag ontploft door een drankje.. wtf. Doe mij dan maar het bijtverhaal.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  maandag 28 januari 2008 @ 11:59:02 #44
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_56359004
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:38 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Wow dit zou wel erg slecht zijn. Marlena's maag ontploft door een drankje.. wtf. Doe mij dan maar het bijtverhaal.
Zou toch raar zijn, haar maag zou dus ontploft zijn door dat drankje? Dus dan had het zonder die snee-en van die beesten ook zijn gebeurt? Snap die connectie dan niet echt...

En volgens mij was dat bloed meer ter hoogte van haar hoofd die ontplofde dan haar maag. Is toch te onduidelijk in die scene om te weten wat er precies onplofde...
Misschien werd ze wel uit voorzorg om verdere infectie ofzo te voorkomen in der kop geschoten en was het bloed daarvan.....
It's all a blur!!!
  maandag 28 januari 2008 @ 12:08:33 #45
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56359189
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef xxjosjex het volgende:

[..]

Zou toch raar zijn, haar maag zou dus ontploft zijn door dat drankje? Dus dan had het zonder die snee-en van die beesten ook zijn gebeurt? Snap die connectie dan niet echt...

En volgens mij was dat bloed meer ter hoogte van haar hoofd die ontplofde dan haar maag. Is toch te onduidelijk in die scene om te weten wat er precies onplofde...
Misschien werd ze wel uit voorzorg om verdere infectie ofzo te voorkomen in der kop geschoten en was het bloed daarvan.....
Volgens mij zit er van dat nectar in dat drankje , wat ze ook op de bodem van de zee hadden. , het monster heeft daat ook veel van gegeten , daarom is ie zo groot.
Waarschijnlijk heeft zij door die beten een overdosis van die nectar binnen gehad met alle gevolgen...

Zoiets moet het zijn denk ik
Ik ben inmiddels overleden
pi_56359515
Die beesten hadden haar gebeten. Het leger wist dat geinfecteerden dit konden hebben en daardoor was het zo'n 'quarantaine' zone... Je maag ontploft dus als je gebeten wordt. Dat drankje slusho wordt maar ironisch zo omschreven.
  maandag 28 januari 2008 @ 12:38:23 #47
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56359863
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:22 schreef petrelli het volgende:
Die beesten hadden haar gebeten. Het leger wist dat geinfecteerden dit konden hebben en daardoor was het zo'n 'quarantaine' zone... Je maag ontploft dus als je gebeten wordt. Dat drankje slusho wordt maar ironisch zo omschreven.
Op de site van slusho (happy talk) zegt ook iemand "it makes my stomach explode".
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 28 januari 2008 @ 13:35:40 #48
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_56361066
Mja, vind het wel vergezocht allemaal....
Hopelijk komt er ooit nog wat meer duidelijkheid over...
It's all a blur!!!
  maandag 28 januari 2008 @ 15:13:14 #49
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_56363018
Wat maken jullie trouwens van die site: jamieandteddy.com (link werkt niet, maar te vinden via wikipedia, onderaan de site van Cloverfield)
Officiele site van cloverfield.....

Wazige filmpjes...
It's all a blur!!!
pi_56366705
http://jamieandteddy.com

waar ga ik de login vandaan halen ?

edit: heb de login al -> jllovesth
namaste
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')