ja netjes, daar zit wat in. Maar wat dan met die doorn? Hoe kon ze daar in 1 keer opspringen? (als dat neit ingestudeerd was,)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef Zeg_Maar het volgende:
hallo mensen, er is al een youtube filmpje gepost over dat met die prikjes en aaitjes bij patty brard.
tis duits maar heel simpel.
a) ze moeten de rechterhand uitsteken omdat die het dichste bij de loser is.
b) dan gaat hij zweverig over de arm van patty heen zonder haar aan te raken.
wat je niet kunt zien is een heel dun visdraadje waarmee hij haar aanraakt.
c) dan raakt hij de ander duidelijk aan met het veertje en vraagt aan beidde hoevaak ze geraakt zijn.
vind de trucs nogal simplistisch, je moet de hele show wegdenken en puur concentreren op de handelingen van de zogenaamde artiest.
wel heel erg dat er dus plagiaat is, of geld dat niet in de goochelarij?
Zal je ook gaan springen als ik je 10 euro daarvoor geef? Hier is je antwoord.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ja netjes, daar zit wat in. Maar wat dan met die doorn? Hoe kon ze daar in 1 keer opspringen? (als dat neit ingestudeerd was,)
handwarmte die de olie weer vliebaar maakt waardoor vastzittende radertjes weer gaan lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:05 schreef Sauruzin het volgende:
Ik heb dus voor de gein net mijn kapotte klok erbij gehaald omdat hij zei dat het moest. En serieus, hij loopt weer. Vraag me niet hoe maar hij doet het weer. Hier moet toch een wetenschappelijke verklaring voor zijn?
Het is priming, maar dan wel bij een jongen die hij geselecteerd heeft uit een grote groep mensen. Deze jongen liet zich gewoon het beste primen. Vervolgens is het gewoon een kwestie van tigtig keer "one" zeggen ipv "a"...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:16 schreef Zeg_Maar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ylAHWVuPNus
ik snap die truc nog steeds niet.
ik ga er ff vanuit dat de truc niet zo lame is dat het afgesproken werk is om hem in 1 te stoppen.
de kogel gaat in kamer 1, hij kan de kamers niet zien in de cilinders.
als hij echter voor nummer 3 kiest en de haan spant dan ziet hij inderdaad dat nummer drie leeg is, je ziet hem ook goed kijken!
dan drukt hij af maar dan weet hij niet of 4,5,6 leeg zijn.
als het om priming gaat dan is de keuze voor 1 logisch maar niet ongevaarlijk, die jongen kan ook iets anders kiezen, zijn geluksgetal of zo.
als het een losse flodder was dan is het mondingsvuur nog steeds erg gevaarlijk.
wie weet hoe die zit of nam derren brown echt risico's?
Dat zeggen ze bij Jackass ook altijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, ze kunnen iig niet vaak genoeg herhalen hoe levensgevaarlijk alles is en dat je het NOOIT thuis mag nadoen.
Het was priming, maar het pistool was ook zo gemanipuleerd dat derren brown geen gevaar liep, ook als de kogel in een andere kamer zou zitten. Zowel de politie, als de televisiezender en niet in de laatste plaats derren brown zelf, kunnen het gewoon niet toestaan dat hij echt gevaar zou lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:16 schreef Zeg_Maar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ylAHWVuPNus
ik snap die truc nog steeds niet.
ik ga er ff vanuit dat de truc niet zo lame is dat het afgesproken werk is om hem in 1 te stoppen.
de kogel gaat in kamer 1, hij kan de kamers niet zien in de cilinders.
als hij echter voor nummer 3 kiest en de haan spant dan ziet hij inderdaad dat nummer drie leeg is, je ziet hem ook goed kijken!
dan drukt hij af maar dan weet hij niet of 4,5,6 leeg zijn.
als het om priming gaat dan is de keuze voor 1 logisch maar niet ongevaarlijk, die jongen kan ook iets anders kiezen, zijn geluksgetal of zo.
als het een losse flodder was dan is het mondingsvuur nog steeds erg gevaarlijk.
wie weet hoe die zit of nam derren brown echt risico's?
Ja en ik ben een echte pinguin.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:05 schreef Sauruzin het volgende:
Ik heb dus voor de gein net mijn kapotte klok erbij gehaald omdat hij zei dat het moest. En serieus, hij loopt weer. Vraag me niet hoe maar hij doet het weer. Hier moet toch een wetenschappelijke verklaring voor zijn?
M'n moeders oude horloge loopt ook weer... En ik heb er de pest over in, want Geller is gewoon een goochelaar...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en ik ben een echte pinguin.
Hoe dat vaak werkt bij mentalisten is dat de persoon die iets moet tekenen in het gesprek voorafgaand aan het maken van de tekening al beïnvloedt wordt door de mentalist. Het 'primen' dat hierboven al genoemd wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:35 schreef Taurus het volgende:
En hoe werkt dat met die tekeningetjes?Hij kan toch tekeningen nadoen van anderen of iets dergelijks?
Wat 'n rare conclusie, ik kan me niet voorstellen dat dat concept van dit programma zó dom is dat ze dezelfde kandidaten en truuks als een eerdere versie van dit programma gebruikenquote:
Zoiets zal het wel zijn idd. Ik heb het zelf niet vanaf het begin gezien, ik was net thuis en beetje zappen enzo, dus ik heb het zelf niet geprobeerd.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:22 schreef Klingon het volgende:
zware bass-tonen ofzo?
Je had het geluid moeten muten zodat de trillingen stoptenquote:Op zondag 27 januari 2008 01:22 schreef Klingon het volgende:
Toen we de lepel meteen nadat die viel weer op de tv probeerde te leggen, trilde 'ie er gewoon weer vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |