Die doen half werk, vandaar ook de halve voortand.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:43 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel de goedkoopste optie denk ik
deze dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die doen half werk, vandaar ook de halve voortand.
Ook dat en sinds de schooltandarst een zeer arwanende houding gekregen tegenover die begroepsgroep met hun zwembaden in de tuin en dikke auto.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:44 schreef keesjeislief het volgende:
Maar jij hebt ten minste wel gelééfd!
Was dat een renovatie en hoe duur was 't?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De tandarts heeft zich onlangs drie dagen op mijn gebit uitgeleefd.
Het resultaat mag er zijn [ afbeelding ]
Oh ja en nooit meer! De pijn! De pijn!!!
Schooltandarts? Brr. Ik dacht dat dat iets uit vervlogen tijden wasquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook dat en sinds de schooltandarst een zeer arwanende houding gekregen tegenover die begroepsgroep met hun zwembaden in de tuin en dikke auto.
Ik wil graag serieuze antwoorden beste Surveillance-Fiets.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Drugsgebruik of vang je wel eens een vuist op met je tanden ?
Jeutje sorry hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wil graag serieuze antwoorden beste Surveillance-Fiets.
Die tandarts in kwestie heeft dus in 't verleden elke kies die er maar was geboord met vulling, die dondert er nu uit en de rest van de kies breekt gelijk af.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:05 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Schooltandarts? Brr. Ik dacht dat dat iets uit vervlogen tijden was. Als er een zwembad en dikke auto zijn weet je in ieder geval wel zeker dat die gast z'n praktijk draaiende kan houden, je wordt alleen schooltandarts als zelfs dat je niet lukt en je je goedkoop moet laten inhuren door een school, waarna de kindertjes de dupe zijn van je frustratie...
Daarbij ga je ervan uit dat de 14 FOK!kers die rond vier uur 's nachts nog posten, nog compleet compos mentis zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:08 schreef sig000 het volgende:
Ik wil graag serieuze antwoorden beste Surveillance-Fiets.
Ik denk dat nu dit gewoon een topic is wat hopenlijk nog wel wat reacties gaat opleveren en dan niet op 1 dag.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daarbij ga je ervan uit dat de 14 FOK!kers die rond vier uur 's nachts nog posten, nog compleet compos mentis zijn.
Daar kwam het wel op neer en het koste me 635 euro.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Was dat een renovatie en hoe duur was 't?
Bedankt voor je info, wat heeft die tandarts zoal gerenoveerd voor die 635 euro?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer en het koste me 635 euro.
Niks.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bedankt voor je info, wat heeft die tandarts zoal gerenoveerd voor die 635 euro?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |