SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vraag je voor de kolf je kan me ook een pm sturen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef Lois het volgende:
Is er behoefte aan meisjeskleding maat 104-110-116 ? Ik heb wat jurkjes en rokjes van Iris die ze niet meer past maar nog erg mooi zijn. Zal ik het even op de foto zetten?
Verder heb ik nog een electrische kolf in de aanbieding, de Ameda Lactaline personal compleet met (koel)tas.
[ afbeelding ]
Ik heb er een kolfset (slangen en flesjes) bij maar als je dat niet prettig vind zijn die ook los verkrijgbaar bij de winkel waar ik ook het plaatje van heb gejat
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:15 schreef lcicle het volgende:
Ik heb 2 railrunner kaartjes van de NS in de aanbieding (voor kinderen van 4 t/m 11 jaar), geldig tot en met 31 mei 2008. Als iemand interesse heeft.. stuur me je adres en ik doe ze op de bus
Super leuke schoenen ! Wanneer kunnen de flensjes die in hemelsnaam aan ????quote:Op woensdag 2 april 2008 08:42 schreef Sugar het volgende:
Is er iemand die deze laarsjes wil overkopen? Maria wil ze niet aan en heeft ze daardoor maar 2 keer gedragen. Heel jammer, want ze zijn echt leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw dus nog en fijn door rits én veters. Verstelbaar dus, maar wel makkelijk aan en uit te doen.
Iemand?
Euhm, Maria is 3, dus bij een tweeling.... euhm... als ze anderhalf zijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Super leuke schoenen ! Wanneer kunnen de flensjes die in hemelsnaam aan ????
Hate to say etc...quote:Op donderdag 3 april 2008 16:49 schreef Vivi het volgende:
maar ik vind het onhandig dat hij niet "plat" kan
Het gaat meer om het gewicht, volgens mij tot 12 kilo.quote:Op maandag 7 april 2008 22:27 schreef Nijna het volgende:
Tot welke leeftijd kan je zo'n draagzak gebruiken KP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |