De grap is niet meer leuk als je hem uit moet leggen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:06 schreef StateOfMind het volgende:
Basenotes-reactie ofzo?
Zie OP: iedereen moet geurtjes dragen waarbij hij/zij zich lekker voelt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vat 'm![]()
Zolang het maar een grap was, is het goed!![]()
Ik vond het al zo'n rare reactie.
Ik wilde je net complimenteren dat je als vent heel gedurfd in de lente een floral geurtje van YSL hebt gedragen, maar je blijkt geen vent te zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:33 schreef Tokay het volgende:
Een topic naar mijn hart, le_knightclub_soda.
Je wordt bedankt!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wilde je net complimenteren dat je als vent heel gedurfd in de lente een floral geurtje van YSL hebt gedragen, maar je blijkt geen vent te zijn.
Toch complimenten.
Welkom!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:33 schreef Tokay het volgende:
Een topic naar mijn hart, le_knightclub_soda.
Ik heb hetzelfde, als je door de stad loopt ruik je om de 5 minuten JPGquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:29 schreef Petit_Pelous het volgende:
Ik zit nu al jaren aan de Jean-Paul Gaultier Homme...ik blijf het een top geur vinden alleen iedereen heeft hemHet is tegenwoordig zelden meer opmerkingen van: lekker sexy geurtje
, etc maar meer van: Oh heej, Jean-Paul.Dat was in de eerste jaren wel anders...
Daarom ben ik opzoek naar een nieuw geurtje maar wel iets dat in het straatje van Jean-Paul ligt, want het blijft een geurtje waar (veel) vrouwen van houden
Fijn om te weten.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:42 schreef Soldier2000 het volgende:
Vandaag 3 Creed samples binnen gekregen waaronder de Creed Green Irish Tweed, meteen aan geroken en het eerste waar ik aan moest denken is Cool Water.
En dat vond ik persoonlijk wel een beetje tegenvallen ik had er meer van verwacht
Ik heb geen Envy.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:06 schreef W1ZZ het volgende:
Ze zijn vrij klein, maar 1ml p/stuk ofzo. Ik ga vanmiddag even aan die BB ruikenOf anders een decant van Envy? Die vind ik sowieso lekker!
Tsja, Cool Water ('88) is dan ook een directe rip-off van GIT ('85). Maar spuit GIT maar 'ns op je linkerpols en CW op je rechterpols en wacht een kwartiertje tot een uur, dan merk je het verschil wel!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:42 schreef Soldier2000 het volgende:
Vandaag 3 Creed samples binnen gekregen waaronder de Creed Green Irish Tweed, meteen aan geroken en het eerste waar ik aan moest denken is Cool Water.
En dat vond ik persoonlijk wel een beetje tegenvallen ik had er meer van verwacht
Kuch - ik lees de gedetailleerde geuromschrijvingen hier met veel plezier mee hoor!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:33 schreef Marurk het volgende:
Oh ja... valt me trouwens op dat er weinig vrouwen participeren in dit topic.
Rozengeuren...quote:This one is one of Paris’s most spring-like versions, and it shows from the very start all the way down to the last note: it’s very fresh like all of the other versions but this one is also very green, something the others seem to lack (mostly). The intensely fresh, innocent and light opening of mandarines, begins not unlike many scents we have come to smell recently given the fact that mandarine is “the” note right now for these types of scents. But that’s all forgiven because the true Paris heart of rose is very much present and it’s the red type of rose that’s favored here. The lilac is not very strong and the violets are the third best after the rose and the mandarine top. The soft woods that make up the base seem more like rosewood than sandalwood. It’s all very light and very pretty , as usual with the spring limited editions of Paris. Feminine and “chic”.
The note that links all the notes together is the “freshly mown grass” note, and here it’s like a string holding together a flower ornament. Very nice.
Ik heb nog wel een flesje Envy staan, even kijken of ik binnenkort wat van die atomisers kan fixen.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:06 schreef W1ZZ het volgende:
Ze zijn vrij klein, maar 1ml p/stuk ofzo. Ik ga vanmiddag even aan die BB ruikenOf anders een decant van Envy? Die vind ik sowieso lekker!
Op Basenotes had ik gelezen dat je een heel goedkoop trechtertje zelf kunt maken door de benedenhoek van een boterhamzakje af te knippen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een flesje Envy staan, even kijken of ik binnenkort wat van die atomisers kan fixen.
Dat klinkt als iets wat ik geheid zou verneuken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op Basenotes had ik gelezen dat je een heel goedkoop trechtertje zelf kunt maken door de benedenhoek van een boterhamzakje af te knippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |