Ik geloof je, maar we kunnen het pas echt testen bij een meetquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben ik ook![]()
Tja ik heb wel die fokaward![]()
heel niet gekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, vreemd genoeg misschien...
En dat was een meet waar ik niet bij was, ook al heb ik ook op dat forum gezetenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit stukjes Franse film en franse talkshows te kijken via YouTube, vind ik ook leuk
Ik ben, zoals eerder gezegd, een meetje wat meets betreftHeb één keer een wezkaz meet egdaan, maar dat was met mijn grote broer erbij
Dat klopt. Six Flags was datquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat was een meet waar ik niet bij was, ook al heb ik ook op dat forum gezeten
Het was vet hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zal vast een goede reden hebben gehad om er niet heen te gaan, zoals geen zin hebben
Volgens Alexxxxx bestaat het nogquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bestaat Wezkaz nog eigenlijk? Ben ergens wel benieuwd hoe het nu met ze gaat
Gaaf! Die dubbele salto was mooi.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Verwacht dit niet exact zo van mij, maar ik ga dit wel weer doen volgende week met wat minder spectaculaire capriolen...
Ik kan dat nu doen van mijn vorige bezoek, maar die is niet erg flateus...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
post even een foto hiervan na je vakantie
In dit geval heb je zelf in handen wat er van je op internet terecht komtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan dat nu doen van mijn vorige bezoek, maar die is niet erg flateus...
Degene die je ziet springen zijn de bemanningsleden van de boot.quote:
klinkt bekend. Ik denk dat ik ongeveer op dezelfde manier op de foto sta ....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Degene die je ziet springen zijn de bemanningsleden van de boot.
De meeste toeristen redden dit niet, ik ook niet...
Heb de foto van vorig jaar even opgezocht (hij staat wel ergens op het web), maar die laat ik maar voor wat het is. Mijn, euh..., figuur komt daar niet zo goed op uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |