quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een ander denkt in deze, boeit me niet...
Dat is WEL een goede eigenschap.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is geen goede eigenschap
Ik doelde er op dat het geen goede eigenschap is om je niks aan te trekken van een ander. Iemands anders geloof mag je wat mij betreft negeren, als je het maar wel respecteertquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Dat is WEL een goede eigenschap.
De gelovigen hebben over het algemeen de slechte eigenschap dat het hen WEL boeit wat een ander gelooft. En willen over het algemeen die ander dan ook bekeren/redden/op een andere manier overtuigen. En de genen die op die manier hun geloof op willen dringen aan anderen zijn wat mij betreft hele enge mensen
Och.. ik zal niet opzettelijk iemand in de weg gaan zitten als ik het weet... maar de laatste tijd schieten we een beetje ver door naar de andere kant. Zie ook http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1175011.htmlquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doelde er op dat het geen goede eigenschap is om je niks aan te trekken van een ander. Iemands anders geloof mag je wat mij betreft negeren, als je het maar wel respecteert
Ja dat gaat mij ook te ver... Maar aan de andere kant schrik ik van en stoor ik me aan die moslimhatende reacties op de FP, bij elk delict dat ze meteen roepen 'dat ze wel weten wat voor volk dat gedaan heeft' en zo. Ik bedoel, ook al zou je het er niet van af zien, er zitten toch aan de meeste geloven wel hele mooie kanten...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och.. ik zal niet opzettelijk iemand in de weg gaan zitten als ik het weet... maar de laatste tijd schieten we een beetje ver door naar de andere kant. Zie ook http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1175011.html
ja alleen jammer dat er veel mensen zijn die misbruik maken van het geloof. daardoor krijg je juist die reacties, tenminste, zo denk ik er overquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat gaat mij ook te ver... Maar aan de andere kant schrik ik van en stoor ik me aan die moslimhatende reacties op de FP, bij elk delict dat ze meteen roepen 'dat ze wel weten wat voor volk dat gedaan heeft' en zo. Ik bedoel, ook al zou je het er niet van af zien, er zitten toch aan de meeste geloven wel hele mooie kanten...
Ja daar sluit ik me wel bij aanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat er veel mensen zijn die misbruik maken van het geloof. daardoor krijg je juist die reacties, tenminste, zo denk ik er over
Mooi dan kunnen we nu over op een ander onderwerp.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar sluit ik me wel bij aan
Om nog maar te zwijgen wat er de laatste tijd allemaal gebeurt uit naam van het geloof.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Etcetera het volgende:
ja alleen jammer dat er veel mensen zijn die misbruik maken van het geloof. daardoor krijg je juist die reacties, tenminste, zo denk ik er over
Niet echt... Jij?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we nu over op een ander onderwerp.
Weekendplannen ?
uitgevoerdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we nu over op een ander onderwerp.
Weekendplannen ?
daar ben ik het ook mee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen wat er de laatste tijd allemaal gebeurt uit naam van het geloof.
Ik zou ook liever naast een moslim lkunnen open zonder dat ik er bij voorbaat iets slechts over denk, maar helaas is die periode geweest. Of die persoon nu wel of niet iets op z'n kerfstok heeft, doet er bijna niet meer toe. Mijn tolerantie en acceptatie is zo langzamerhand op...
Och.. zo de stamkroeg maar weer in... lekker vertrouwdquote:
Schuldig tot het tegendeel is bewezenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:02 schreef Etcetera het volgende:
daar ben ik het ook mee eensik heb op zich niets tegens moslims/turken/marokkanen/christenen weet ik veel wat we nog meer hebben. maar ik benader ze sceptisch. ze moeten eerst maar bewijzen dat ze 'normaal' kunnen doen.
Ik kan ook wel blijven, too much dramaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Puntenslijpsel verlaat mij, en met elke ademteug voel ik weer wat levenskracht uit mij weg ebben. Ach, jeugd! Waarom kwelt u mij zo? Het leek nog maar gisteren dat ik in de bloei van mijn leven was!
Genoeg melodramatisch gedaan. Dag PS
Ik was van plan om te chillen/tv kijken dans mon lit/lezen o.i.d wat de jonge jeugd niet zou meoten doen op een zaterdagavond, en ik blijf omdat ik jou zielig vindquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Joh die plannen wijzigen snel... wat was je van plan om te gaan doen en waarom gaat dat nu niet door?
Ah dat vind ik lievquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was van plan om te chillen/tv kijken dans mon lit/lezen o.i.d wat de jonge jeugd niet zou meoten doen op een zaterdagavond, en ik blijf omdat ik jou zielig vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |