heel niet gekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, vreemd genoeg misschien...
En dat was een meet waar ik niet bij was, ook al heb ik ook op dat forum gezetenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit stukjes Franse film en franse talkshows te kijken via YouTube, vind ik ook leuk
Ik ben, zoals eerder gezegd, een meetje wat meets betreftHeb één keer een wezkaz meet egdaan, maar dat was met mijn grote broer erbij
Dat klopt. Six Flags was datquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat was een meet waar ik niet bij was, ook al heb ik ook op dat forum gezeten
Het was vet hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zal vast een goede reden hebben gehad om er niet heen te gaan, zoals geen zin hebben
Volgens Alexxxxx bestaat het nogquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bestaat Wezkaz nog eigenlijk? Ben ergens wel benieuwd hoe het nu met ze gaat
Gaaf! Die dubbele salto was mooi.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Verwacht dit niet exact zo van mij, maar ik ga dit wel weer doen volgende week met wat minder spectaculaire capriolen...
Ik kan dat nu doen van mijn vorige bezoek, maar die is niet erg flateus...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
post even een foto hiervan na je vakantie
In dit geval heb je zelf in handen wat er van je op internet terecht komtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan dat nu doen van mijn vorige bezoek, maar die is niet erg flateus...
Degene die je ziet springen zijn de bemanningsleden van de boot.quote:
klinkt bekend. Ik denk dat ik ongeveer op dezelfde manier op de foto sta ....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Degene die je ziet springen zijn de bemanningsleden van de boot.
De meeste toeristen redden dit niet, ik ook niet...
Heb de foto van vorig jaar even opgezocht (hij staat wel ergens op het web), maar die laat ik maar voor wat het is. Mijn, euh..., figuur komt daar niet zo goed op uit...
had het over wycciequote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:38 schreef MadMaster het volgende:, geen van allen...
Ik neem nu wel een onderwatercameraatje mee, dus misschien kan ik later wat beelden op YouTube zetten van de onderwaterwereld daar...
Hoeveel miljoen heb je gestort gekregen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu trouwens hartstikke rijk, ik hoop dat het geen foutje van de IB-groep is.
Als ik zeg dat ík rijk ben, dan betekent dat voor een ander 'niet rood' (ik ben een arm studentje). En ik sta nu behoorlijk niet rood.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel miljoen heb je gestort gekregen?
quote:
Ah, had even visioenen van veel nullen op een bankafschrift, maar dat schijnt bij jou dus standaard te zijn in een iets ander opzicht...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
Als ik zeg dat ík rijk ben, dan betekent dat voor een ander 'niet rood' (ik ben een arm studentje). En ik sta nu behoorlijk niet rood.
Maandag toch maar even bellen. Ik wil het niet uitgeven voordat ik zeker weet dat het ook echt voor mij is.
Duimen jullie mee?
Komt goed MMquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, had even visioenen van veel nullen op een bankafschrift, maar dat schijnt bij jou dus standaard te zijn in een iets ander opzicht...
OK, duim jij dan voor mijn MacBook dat ik nog steeds niet ontvangen heb en waarover het muisstil is geworden...?![]()
![]()
Tim, kan jij mij een PM sturen als jij iets gehoord hebt over dat ding of over terugstortingen of zo?
Ik zal aankomende weken niet zo veel hier aanwezig zijn en ben benieuwd naar eventueel nieuws over dat apparaat...
Net nog even gecheckt, en ik heb nog niets teruggestort gekregenquote:
Bono estente. Tottera mia kentessera Chris Waddle. Poko pokolo whiskas, fulla meaty goodnessquote:Op zondag 27 januari 2008 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Bon nochi í mira abo siguiente tempu fo'i Aruba....
Of zoiets...
[ afbeelding ]
Dag mensjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ja ik zit in een redelijk normaal ritme
Even voorstellen.
Mensen: BBQ-Kip
BBQ-Kip: mensen
Slaapse dan maarquote:Op zondag 27 januari 2008 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dag mensjes![]()
Ik ga nu ook maar eens slapen om weer een normaal ritme te krijgen, was even mijn nieuwe notebook aan het uitproberen, maar moet maandag weer vroeg werken dus is het niet echt handig om morgen weer tot een uur of 3 uit te slapen![]()
Zit jij nou trouwens in Schiedam of buitenland op dit moment/de laatste tijd?
Nou, ik ga maar eens slapen, trusten allen en tot laters Nemb!
vraag maar aan MMquote:Op zondag 27 januari 2008 09:16 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgenvreemd, waarom is dat andere SC topic halverwege gesloten?
ja, ben er nu al mee bezigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ík rijk ben, dan betekent dat voor een ander 'niet rood' (ik ben een arm studentje). En ik sta nu behoorlijk niet rood.
Maandag toch maar even bellen. Ik wil het niet uitgeven voordat ik zeker weet dat het ook echt voor mij is.
Duimen jullie mee?
Okay...een vriend van me waar ik mee naar het feestje reed had ook nog 12 bieren gekocht en de feestgever bleek ook een goede voorraad te hebben die zeker zo groot was.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
De bierlijst:
4 Triple Karmeliet
3 Zatte van 't IJ
2 Saison Dupont
2 Maredsous 10
2 Pauwel Kwak
2 Westvleteren 12 (¤10 p/s!)
2 Westvleten 8
2 Rocheforte 8
1 Ename Blond
1 Aves Les Bons Vouxs
1 Witte Trappist
Straffe Hendrik kon ik voor de jarige helaas niet meer verkrijgen
Hoe was de soep?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:27 schreef ElizabethR het volgende:
Gooios maar in mijn pettos
Veul plezier MM, en een goeie reis.
Schiedam sowieso niet..moet nog even verder het trappetje afquote:Op zondag 27 januari 2008 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dag mensjes![]()
Ik ga nu ook maar eens slapen om weer een normaal ritme te krijgen, was even mijn nieuwe notebook aan het uitproberen, maar moet maandag weer vroeg werken dus is het niet echt handig om morgen weer tot een uur of 3 uit te slapen![]()
Zit jij nou trouwens in Schiedam of buitenland op dit moment/de laatste tijd?
Nou, ik ga maar eens slapen, trusten allen en tot laters Nemb!
Ik niet maar ik heb, zoals je wellicht weet, het boek gelezen. Ik heb begrepen van mensen die het boek ook gelezen hebben de film hebben gezien dat de film redelijke abominabel was. Hij schijnt best kijkbaar te zijn als je het niet gelezen hebt.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog meer mensen die "The Golden Compass" hebben gezien? Gisteravond met m'n vrouw geweest, vond hem erg leuk
Oh man dat had je meoten filmenquote:Op zondag 27 januari 2008 19:58 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag na de wedstrijd feyenoord - groningen bij de fanshop van feyenoord gevraagd aan de uitbater 'of hij ook shirts van de afc ajax verkocht'
Die gezichten van hem en enkele omstanders...![]()
Dat is wel een goeie ja. Zondag ajax - feyenoord geloof ik, kom jij filmen bij de arena ?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh man dat had je meoten filmen
Ee man da's vet ver weg. Fietsen is sowieso meer dan drie kwartier en emt de metro ben je ook meer dan een half uur kwijtquote:Op zondag 27 januari 2008 20:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja. Zondag ajax - feyenoord geloof ik, kom jij filmen bij de arena ?
Oh ik vind het wel leuk een voetbalwedstrijd op zijn tijdquote:Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zeker niet voor m'n plezier naar de ArenA. Moet er elke dag langs onderweg naar werk (Amsterdam Zuid - Utrecht Centraal), maar ik heb zeeeer weinig met voetbal.
de arena.... nou daar wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yesj, ik heb super goed geblazen
En ik denk dat jij voor je plezier naar de Arena afreist... Of niet dan
Echt niet? Dat lijkt me wel een beetje overdrevenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de arena.... nou daar wil ik nog niet dood gevonden worden
Dat is het ook wel hoor.. misschien zou ik er zelfs ook wel voor mn plezier heen kunnenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echt niet? Dat lijkt me wel een beetje overdreven
Het is maar een gebouw hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is het ook wel hoor.. misschien zou ik er zelfs ook wel voor mn plezier heen kunnen
als psv er speelt bijvoorbeeld
neejoh helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2008 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is maar een gebouw hoor
En Ajax is maar een voetbalclubEen goeie wel toevallig, maar het lijkt me toch sterk als dat jou persoonlijk zo raakt?
Nou precies:) En er zijn ook concerten in de ArenA enzoquote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
neejoh helemaal nietzei toch dat het overdreven was
Ben vandaag zelfs in de kuip geweest bij feyenoord-groningen terwijl ik zelf dus psv supporter ben ...
Ik ben er ooit een keer geweest bij een wedstrijd van de amsterdam admirals. Dat was geen overweldigend succes.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou precies:) En er zijn ook concerten in de ArenA enzo
26-6-2006 Robbie Williams![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat die meestal in het Olympisch stadion speeldenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben er ooit een keer geweest bij een wedstrijd van de amsterdam admirals. Dat was geen overweldigend succes.
Op een gegeven moment zijn ze inderdaad uitgeweken naar het olympisch stadion omdat de arena steeds zo ontzettend leeg was. Tegenwoordig bestaat die hele europese league niet meer, de amerikanen steken er geen geld meer in. Kansloze missie om die sport hier populair te krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat die meestal in het Olympisch stadion speelden
Die zijn verder ook niet zo'n succes geloof ik
We hebben hier niet veel van die sterke kerelsquote:Op zondag 27 januari 2008 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn ze inderdaad uitgeweken naar het olympisch stadion omdat de arena steeds zo ontzettend leeg was. Tegenwoordig bestaat die hele europese league niet meer, de amerikanen steken er geen geld meer in. Kansloze missie om die sport hier populair te krijgen.
ook gezienquote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog meer mensen die "The Golden Compass" hebben gezien? Gisteravond met m'n vrouw geweest, vond hem erg leuk
ik wil bij voorkeur nergens dood worden gevondenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de arena.... nou daar wil ik nog niet dood gevonden worden
Zeker. Zeker als ik naar vrouwen kijk die nogal fanatiek zwemmen. Armen en schouders als een bootwerkerquote:Op zondag 27 januari 2008 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben hier niet veel van die sterke kerelsAllemaal slappe armpjes hebben ze hier
![]()
Echte kerels doen aan rugby ipv american football met hun helmpjes en schoudervullingen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben hier niet veel van die sterke kerelsAllemaal slappe armpjes hebben ze hier
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik ga maar een beetje in mijn eentje een goed heumer hebben!
Daag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |