Nou, hij deed het niet alleen bij Jeroen Pauw. Ook bij Dione, terwijl die toch al niet zo lang aan het woord wasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:28 schreef Dos37 het volgende:
Maar dan krijg je zo'n ellenlange response, zoals net bij Jeroen Pauw. Die alles omtrent van der Sloot nog een keer wou gaan uitleggen.
Dacht dat het aan mij lag, wordt Mathijs nu steeds sneller en onrustiger?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Laatste vrijdag van de maand blijft toch altijd erg leuk. Alleen mag Matthijs de gasten wel weer wat vaker laten uitspreken, soms erg irritant.
Ik vind het over het algemeen wat minder worden dan een half jaar/ jaar terug.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:55 schreef maril het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag, wordt Mathijs nu steeds sneller en onrustiger?
Ging alleen om de wereldbekerwedstrijden. Die scoren ook minder dan een WK of EK.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:18 schreef BVO het volgende:
Wat een onzin trouwens dat het schaatsen niet goed zou scoren.
Minder ja, maar niet dramatisch, zoals hij haast leek te impliceren. Niet eens veel minder dan een DWDD geloof ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ging alleen om de wereldbekerwedstrijden. Die scoren ook minder dan een WK of EK.
Is ook wel logisch natuurlijk
Maar hij heeft volgens mij nauwlijks voor het schaatsen moeten wijken, meer voor voetbal.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Minder ja, maar niet dramatisch, zoals hij haast leek te impliceren. Niet eens veel minder dan een DWDD geloof ik.
Mathijs klaagde dat ie ook voor het schaatsen moet wijken maar dat klopt niet, het is idd voor het voetbal !!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:10 schreef maril het volgende:
[..]
Maar hij heeft volgens mij nauwlijks voor het schaatsen moeten wijken, meer voor voetbal.
Ja, Joost sloeg de spijker op z'n kop.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Was weer erg interessant.
Goed gesprek ook over dat wijn-incident, de gasten verwoorden eigenlijk precies hoe ik er ook over denk.
Joost slaat altijd de spijker op z'n kop, daarom zie ik hem ook zo graag praten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja, Joost sloeg de spijker op z'n kop.
Zijn jullie nou echt DWDD-verslaafden ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:16 schreef borisz het volgende:
Schaatsen moest ook wel eens wijken op de vrijdag in oktober of november.
als ik thuis ben om 19.30 doordeweeks is het altijd DWDD jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn jullie nou echt DWDD-verslaafden ofzo?
Goed nieuws.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:46 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/nieuws_media.php?id=1377
Wat vinden we daarvan...
Justement. Al had ik liever gezien dat ze een andere presentator weg hadden gezegd. Verder wacht ik nog altijd op een óf Jan de Hoop als gast óf als gastpresentator.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Kan ik ook gewoon op maandag DWDD kijken.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafeldame is Sophie Hilbrand.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Europarlementariër Sophie in 't Veld over de 'Dag van de Privacy'.
- Het acteursechtpaar Victor Löw en Mirjam de Rooij over de toneelbewerking van Stephen King's 'Misery'.
- Arjen Lucassen, de grote man achter de hardrockopera's Ayreon.
- Harry Mens
En de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'De Jakhalzen' en 'Fokke en Sukke'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Voor een decadent figuur vond ik 'm verrassend openhartig over zijn buitenechtelijke relatie & stuff..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Die decadente houding van Harry Mens altijd.
Idd, erg zwak.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het valt me altijd op dat Matthijs van Nieuwkerk heel gauw de gast aanpakt als er een gast is met wat rechtsere opvattingen. Vandaag ook met Harry Mens, aan het begin van het gesprek, maar ook toen hij bezig was met antwoord geven. Hij is altijd veel feller. Jammer.
Sorry hoor, maar daar moet je als 'rechtsere' gast maar tegen kunnen.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het valt me altijd op dat Matthijs van Nieuwkerk heel gauw de gast aanpakt als er een gast is met wat rechtsere opvattingen. Vandaag ook met Harry Mens, aan het begin van het gesprek, maar ook toen hij bezig was met antwoord geven. Hij is altijd veel feller. Jammer.
Die gasten kunnen er wel tegen, maar ik vind het eerder een zwak punt van Van Nieuwkerk. Hij moet z'n politieke voorkeur niet boven z'n journalistieke (hoe nihil ook, in wat meer een amusementsprogramma is) plichten laten uitkomen.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:35 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar daar moet je als 'rechtsere' gast maar tegen kunnen.
Je gaat natuurlijk wel naar een VARA-show hè.
Hallo, zijn we wakker? De VARA-kantine is min of meer het clubhuis van de PvdA.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die gasten kunnen er wel tegen, maar ik vind het eerder een zwak punt van Van Nieuwkerk. Hij moet z'n politieke voorkeur niet boven z'n journalistieke (hoe nihil ook, in wat meer een amusementsprogramma is) plichten laten uitkomen.
Dat is ook helemaal niet erg, maar als Matthijs meteen vanuit de linkse hoek tegen Harry begint, wat zijn goed recht is, is het toch wel redelijk flauw dat hij, als Harry hem een rechts antwoord geeft, met de opmerking "Oh, gaan we uit het rechtse vaatje tappen" (niet precies wat hij zei, maar wat strekking komt het best aardig overeen) komt.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:42 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hallo, zijn we wakker? De VARA-kantine is min of meer het clubhuis van de PvdA.
De VARA is gewoon stijf links. Al een jaar of 82..
Dat is toch niet raar?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
als Matthijs meteen vanuit de linkse hoek tegen Harry begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |