Doe voorzichtig in het Limlandse!quote:
Toedeloequote:
Wel doortrekken en je broek ophalen als je klaar bent hè!quote:
Dat kunnen mannen schijnbaar niet, alleen vrouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Multitasking ftw! [afbeelding]
Moessonregens?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Oi, het regent nu toch wel echt hard.. en ik ben toch wel wat gewend hier
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Wel doortrekken en je broek ophalen als je klaar bent hè! [afbeelding]
een flinke hoosbui idd..quote:
Je bent nooit te oud om te leren!quote:
als die maar niet hier komt nu schijnt eindelijk de zonquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een flinke hoosbui idd..echte moessonregens heb ik al langer niet gezien, maar dit komt wel weer in de buurt idd.
Ik had het tegen Muckquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Wel doortrekken en je broek ophalen als je klaar bent hè!
Nee hoor, mannen ook. Bier drinken en TV kijken. Of sex hebben met hun vrouw en aan iemand anders denken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat kunnen mannen schijnbaar niet, alleen vrouwen.
Hoe houden de katjangs het? 11.gifquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een flinke hoosbui idd..echte moessonregens heb ik al langer niet gezien, maar dit komt wel weer in de buurt idd.
die laatste ontken ik gewoon en als ik bier drink kijk ik eventjes niet naar de tv heb ik gemerkt, dus wellicht kan ik het echt nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had het tegen Muck [afbeelding] Mogge OA [afbeelding]
[..]
Nee hoor, mannen ook. Bier drinken en TV kijken. Of sex hebben met hun vrouw en aan iemand anders denken. [afbeelding]
dna kan toch wel als je vreemd gaat lijkt mij ???quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die laatste ontken ik gewoon en als ik bier drink kijk ik eventjes niet naar de tv heb ik gemerkt, dus wellicht kan ik het echt niet
Wel goed, beetje nat, maar dat komt vanzelf wel weer goedquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hoe houden de katjangs het? 11.gif
vreemd gaan en dan aan je vrouw of vriendin denken? Geen idee of ik dat zou doenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:54 schreef master_X het volgende:
[..]
dna kan toch wel als je vreemd gaat lijkt mij ???
ik ook niet ben nog nooit vreemdgegaan kan je het ook niet vertellenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vreemd gaan en dan aan je vrouw of vriendin denken? Geen idee of ik dat zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |