Ienieminnie.quote:
Peer is helemaal de man! die gast is echt goed en heeft ook wel humor. Let eigenlijk pas sinds kort wat meer op zijn reportages maar hij brengt het leuk. Niet te zwaar en met altijd wel een grappige ondertoon. Een ding is in elk geval zeker: hij is met een vetpercentage van bijna 30% toch wel wat aan de dikke kant.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
Zeker weten. Wat ik ook steeds een hele begrijpelijke reportages vind, is die van Peer Ulijn (of hoe die man ook heet).
Hij doet 't heerlijk in normaal ABN, begrijpelijke taal en heb ik vaak het gevoel dat meer mensen het met me eens zijn als ik zeg dat ik hem wel een van de betere journalisten/reporters vind.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een ding is in elk geval zeker: hij is met een vetpercentage van bijna 30% toch wel wat aan de dikke kant.
Hier gaat alles nog goedquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:48 schreef Feivel1 het volgende:
Trek je gesprekje helaas niet goed opgenomen
Maar dat hoor je niet van zijn reportages afquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Peer is helemaal de man! die gast is echt goed en heeft ook wel humor. Let eigenlijk pas sinds kort wat meer op zijn reportages maar hij brengt het leuk. Niet te zwaar en met altijd wel een grappige ondertoon. Een ding is in elk geval zeker: hij is met een vetpercentage van bijna 30% toch wel wat aan de dikke kant.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
Maar dat hoor je niet van zijn reportages af. Omdat hij het zo leuk brengt, blijf 't je ook wel bij, en is 't niet weer een 'saaie' reportage.
Maar nu maar weer backontopic, 3FM en EkstraWeekend
Vind er geen fuck aanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijke muziek, echt van de Frank Sinatra type-of-thing![]()
Extreem goed iedeetje voor in de tentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit ook echt heerlijke muziek ja... kan ie niet toevallig op Pinkpop komen
Ook niet echt mijn ding, maar hij doet het verder wel leuk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:56 schreef D.Rose het volgende:
Vind er geen fuck aan
Als achtergrond muziek bij een etentje is het wellicht te doen
Idd, maar voor de rest een beetjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:56 schreef D.Rose het volgende:
Als achtergrond muziek bij een etentje is het wellicht te doen
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Extreem goed iedeetje voor in de tent
I second thatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Gerard, kan je die niet als losse MP3-bestanden uitbrengen?
Evenals de *poing* mail! e.d. van Michiel, perfect als ringtone/nieuwe mail-geluidje.
I second thatquote:
Exit Louis denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |