abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:39:43 #103
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57038473
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef OVLOV het volgende:

[..]

Ik vlieg dan al op 2000 hoogte
Mischien je Altimiter checken
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_57044591
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:46 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

een meer aanleggen naast een landingsbaan is ook niet slim
Naja hij lag er niet vlak naast maar het ging gewoon niet zo goed
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57051288
opgelost

[ Bericht 97% gewijzigd door OVLOV op 29-02-2008 00:56:09 ]
pi_57062135
Ik wil het graag wat drukker in de lucht en rond de vliegvelden hebben, wat moet ik hiervoor downloaden?

Ik heb al redelijk wat AI pakketten van luchtvaartmaatschappijen gedownload en traffic staat op 100% hoe kan ik het nu nog drukker in de lucht maken? zodat je bv bij het landen moet wachten op andere vliegtuigen.
pi_57066300

Heraklion (Kreta) - Milaan (Italië)
pi_57066749
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 18:38 schreef OVLOV het volgende:
[ afbeelding ]
Heraklion (Kreta) - Milaan (Italië)
Vet

Ik ben nu al een uur bezig met het installeren van NL2000
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57067024
k vind het zo jammer van nl2000 dat je geen niveaus hebt. Het is of een add-on die je FPS omlaag brengt naar maximaal 2, of je zit met de standard scenery die zuigt. Er zit niks tussenin
pi_57069494
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:12 schreef LoggedIn het volgende:
k vind het zo jammer van nl2000 dat je geen niveaus hebt. Het is of een add-on die je FPS omlaag brengt naar maximaal 2, of je zit met de standard scenery die zuigt. Er zit niks tussenin
NL2000 v2.9... dat valt wel mee en zelfs bij mij werkt 3.0 goed (EHGG in ieder geval) en ik heb een 3ghz intel pentium met 512mb werkgeheugen en een bager videokaart...dus mij dunkt...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:39:54 #111
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_57072363
2.9 draait bij mij ook prima, ben nu bij ouders, als ik thuis ben zal ik ff linkje zoeken!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_57072907
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:42 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

NL2000 v2.9... dat valt wel mee en zelfs bij mij werkt 3.0 goed (EHGG in ieder geval) en ik heb een 3ghz intel pentium met 512mb werkgeheugen en een bager videokaart...dus mij dunkt...
heb je dezelfde config als mij mr zelfs met de standaard scenery haal ik op de grond maar ~20fps

net ff stukje gevlogen.. Kon wel zien dat het weer een paar maandjes terug was, kreeg de motoren niet aan de gang Voor de rest ging het wel goed, fmc was k gelukkig nog niet verleerd
pi_57074244
Als ik nu ga taxieën op schiphol dan gaat de roze lijn niet over de wegen maar vaak over het gras.
Andere vliegtuigen (heb verschillende AI geïnstalleerd rijden dan ook over het gras) hoe kan ik dit aanpassen?

Als ik een vlucht hebt gemaakt en het spel begint staan mijn motoren al aan, hoe kan ik instellen dat ik alles zelf moet starten?

  zaterdag 1 maart 2008 @ 09:18:36 #114
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_57076403
In het featurepanel van NL2000 even wat dingen aanvinken
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:25:59 #115
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57077816
NL 2000 V3
pi_57084110
Kan iemand mij de musthave add-ons geven voor FS2004, zowel betaald als gratis?

Gelieve meer Scenery en dingen waarmee het realistischer lijkt dan vliegtuigen, want die heb ik al heel veel :p
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57084285
Cloud9 amsterdam, heathrow 2008, activesky, ground enviroment, pmdg 737ng, wilco airbus volume 1, walk and follow, aerosoft AES.
pi_57086616
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Cloud9 amsterdam, heathrow 2008, activesky, ground enviroment, pmdg 737ng, wilco airbus volume 1, walk and follow, aerosoft AES.
wat doet GE nou precies? en die laatste paar?
pi_57086771
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Cloud9 amsterdam, heathrow 2008, activesky, ground enviroment, pmdg 737ng, wilco airbus volume 1, walk and follow, aerosoft AES.
Bedankt trouwens dit viel mij op

http://www.nl-2000.com/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1392

lol
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57134903
Hallo FS'ers:D
Morgen komt mijn Saitek pro flight yoke
Ik zal wel vertellen of het wat is
  maandag 3 maart 2008 @ 20:51:23 #121
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57135326
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:35 schreef christvs het volgende:
Hallo FS'ers:D
Morgen komt mijn Saitek pro flight yoke
Ik zal wel vertellen of het wat is
Ik vertel je uit eigen ervaring, ja het is wat
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  maandag 3 maart 2008 @ 20:52:49 #122
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57135368
Jammer trouwens dat je niet echt de krachten op het vliegtuig voelt. Iedereen weet natuurlijk dat die flight yokjes voor FS allemaal werken met een veer Telkens werkt er een constante kracht op terwijl dat in het echt niet zo is, behalve dan in een FBW airbusje dan..
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:56:31 #123
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57240296


Overland SimmerSky B767
FS-X
Active Sky



Posky ERJ145
FS9
Active Sky
Flight Enviroment
En-route EHAM - EGLL
POB 14
pi_57242137
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:52 schreef GoodGawd het volgende:
Jammer trouwens dat je niet echt de krachten op het vliegtuig voelt. Iedereen weet natuurlijk dat die flight yokjes voor FS allemaal werken met een veer Telkens werkt er een constante kracht op terwijl dat in het echt niet zo is, behalve dan in een FBW airbusje dan..
Afgezien van dat een veer niet een constante kracht levert, heb je gelijk. Ik zou graag een force feedback yoke zien, zodat je trimming ook voelt.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:13:11 #125
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57245998
Ja wat ik zeg, maar niet dat constante zelfde gevoel als met hele andere snelheden vliegt
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_57269064
Door een foutmelding in het spel moet ik hem opnieuw installeren.
Nu wil ik graag alle goede scenery's erin zetten maar weet niet precies welke allemaal goed zijn?

Ik heb Real Enviroment Pro en NL2000 V2.9 maar er zijn nog veel meer.
Kunnen jullie de besten hieronder posten, dan kan ik ze downloaden!

Alvast bedankt!
pi_57280490
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:02 schreef OVLOV het volgende:
Als ik nu ga taxieën op schiphol dan gaat de roze lijn niet over de wegen maar vaak over het gras.
Andere vliegtuigen (heb verschillende AI geïnstalleerd rijden dan ook over het gras) hoe kan ik dit aanpassen?

Als ik een vlucht hebt gemaakt en het spel begint staan mijn motoren al aan, hoe kan ik instellen dat ik alles zelf moet starten?

[ afbeelding ]
Als je in een cold cockpit wil starten moet je op een willekeurig vliegveld als je aan de gate staat alles uitzetten, dus ook de battery switch waardoor je op geen enkele stroombron meer aangesloten bent. Als je dat gedaan hebt sla je de vlucht op, ik heb hem als naam 'cold cockpit' gegeven. Bij het opslaan moet je 'make this the default fligt' aanvinken. Nu start je altijd in deze cockpitopstelling

[ Bericht 0% gewijzigd door Halvor op 10-03-2008 11:19:20 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. (Albert Einstein)
pi_57280696
Enroute BIKF-EIDW (Keflavik-Dublin)
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. (Albert Einstein)
pi_57281453
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Halvor het volgende:
Enroute BIKF-EIDW (Keflavik-Dublin)
[ afbeelding ]
Wat een grote vleugel-tips zeg maar
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57281687
Ja zijn winglets, zitten op veel 737's tegenwoordig. Kun je verder mee vliegen enzo. Ik vind ze ook niet zo mooi, maar kon geen livery vinden zonder winglets...
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. (Albert Einstein)
pi_57281913
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:06 schreef Halvor het volgende:
Ja zijn winglets, zitten op veel 737's tegenwoordig. Kun je verder mee vliegen enzo. Ik vind ze ook niet zo mooi, maar kon geen livery vinden zonder winglets...
Heb je hem dan "gekocht"?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57283235
Wat bedoel je? Het vliegtuig zelf?
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. (Albert Einstein)
  maandag 10 maart 2008 @ 15:03:15 #133
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57284548
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Halvor het volgende:
Enroute BIKF-EIDW (Keflavik-Dublin)
[ afbeelding ]
Mooi shot. Misschien je AA en AF wat hoger zetten op je videokaart? Dat vreet dan ook geen geheugen voor je FS, zit er meteen mooier uit

Winglets worden nu steeds vaker gebruikt omdat de brandstofprijs hoog ligt. Winglets zorgen ervoor dat je minder turbilentie achter je vleugel krijgt, daardoor heb je minder drag(weerstand) en verbruik je minder.

Ik heb nog ergens een presentatie over winglets liggen dacht ik. Ik zal het als ik thuis ben even opzoeken zit nu op me werk/stage
pi_57292836

Wat is dit? staan mijn motoren in de fik?

En hoe heb ik dat veroorzaakt?
pi_57292885
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef OVLOV het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? staan mijn motoren in de fik?

En hoe heb ik dat veroorzaakt?
Failures aangezet?
pi_57293007
Niet dat ik weet, maar het stormt hier nogal!
pi_57293352
Ik ben terug gegaan naar Schiphol en heb hem nog veilig aan de grond weten te zetten!
  maandag 10 maart 2008 @ 22:41:15 #138
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57294192
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef OVLOV het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? staan mijn motoren in de fik?

En hoe heb ik dat veroorzaakt?
Sukkel ben je tegen een gebouw aan gereden op de grond ?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_57294694
Ik stond een jaar geleden voor de beslissing ps3 of goede pc, als ik toen had geweten dat ik dit zou missen had ik nooit voor een ps3 gekozen, gvd waarom komt er nou niet zoiets naar ps3
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_57296356
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:41 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Sukkel ben je tegen een gebouw aan gereden op de grond ?
Dat zou best kunnen want ik race altijd erg hard bij het taxieën, de motoren waren op de grond al stuk
  dinsdag 11 maart 2008 @ 00:33:10 #141
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57297146
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef ryangozer het volgende:
Ik stond een jaar geleden voor de beslissing ps3 of goede pc, als ik toen had geweten dat ik dit zou missen had ik nooit voor een ps3 gekozen, gvd waarom komt er nou niet zoiets naar ps3
De meeste PS3 mensen hebben daar denk ik geen behoefte aan
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:58:52 #142
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57306726
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:53 schreef OVLOV het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen want ik race altijd erg hard bij het taxieën, de motoren waren op de grond al stuk
  woensdag 12 maart 2008 @ 00:18:51 #143
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_57319515
Ook maar weer eens een TVP. Helaas doe ik het nog steeds met een gewone knuppel en niet met de Saitek. Na twee keer terugbrengen naar de leverancier had ik het wel gezien. Jammer, want het is een mooi ding (X52).
  woensdag 12 maart 2008 @ 00:52:51 #144
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57320198
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef Hi_flyer het volgende:
Ook maar weer eens een TVP. Helaas doe ik het nog steeds met een gewone knuppel en niet met de Saitek. Na twee keer terugbrengen naar de leverancier had ik het wel gezien. Jammer, want het is een mooi ding (X52).
Dat hoor ik wel vaker inderdaad. Heb er zelf gelukkig nog geen nare ervaringen mee gehad
En anders heb ik altijd mijn Saitek yoke nog
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:24:38 #145
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57328444
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef Hi_flyer het volgende:
Ook maar weer eens een TVP. Helaas doe ik het nog steeds met een gewone knuppel en niet met de Saitek. Na twee keer terugbrengen naar de leverancier had ik het wel gezien. Jammer, want het is een mooi ding (X52).
CHProducts
pi_57346233
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:03 schreef Tecnix het volgende:

[..]

Mooi shot. Misschien je AA en AF wat hoger zetten op je videokaart? Dat vreet dan ook geen geheugen voor je FS, zit er meteen mooier uit

Winglets worden nu steeds vaker gebruikt omdat de brandstofprijs hoog ligt. Winglets zorgen ervoor dat je minder turbilentie achter je vleugel krijgt, daardoor heb je minder drag(weerstand) en verbruik je minder.

Ik heb nog ergens een presentatie over winglets liggen dacht ik. Ik zal het als ik thuis ben even opzoeken zit nu op me werk/stage
Bedankt, wat houdt AA en AF in?
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. (Albert Einstein)
pi_57349672
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:13 schreef Halvor het volgende:

[..]

Bedankt, wat houdt AA en AF in?
Anti Aliasing en Anisotropic Filtering.
Het beeld gaat er beter uitzien maar je fps gaat wel omlaag, word dus schokkeriger.
pi_57349767
Ik zou het niet zomaar aanzetten, dat het er zo uitziet komt misschien omdat hij met printscreen een plaatje heeft gemaakt.
Ik zet meestal eerst de instellingen hoog, als ik dan nog 75fps heb ga ik eens naar AA kijken, als de game dit ondersteund.
Forceren is gekloot.
Maar Flightsim op hoog dat lukt je al nooit ik zou eerder voor een hogere resolutie gaan, als je beter beeld wilt.
Als je nog niet op je max zit, en anders misschien wat opties omhoog.
pi_57358529
Ik heb een probleem;
Ik kan bij gedownloade vliegtuigen de textures niet of slechts gedeeltelijk zien.
Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

screentje:
Цой жив
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:59:00 #150
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57358734
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:49 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb een probleem;
Ik kan bij gedownloade vliegtuigen de textures niet of slechts gedeeltelijk zien.
Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

screentje:
[ afbeelding ]
Paint verwijderen, opnieuw installeren en kijk je aircraft.cfg na..
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:07:12 #151
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_57358931
Soow, ik heb net de zachtste landing uit mijn carriere gemaakt met een Beachcraft King Air op Boston. Alsof ik met een mesje dat vliegtuig als boter op de baan smeerde (geen ILS, wel cockpitview). Geweldig gevoel
  Moderator donderdag 20 maart 2008 @ 19:24:49 #152
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_57506083
Easyjet flight #1763

Airplane : Boeing 737-3V EZJF
Departure airport : London Luton airport (EGCW)
Arrival airport : Jersey (EGJJ)

1. Still on the blocks - Waiting at the gate at London Luton


2. Taxien


3. Holding short; another easyjet plane is still on the runway


4. Positive rate of climb...


5. And gear going up..


6. Turning away from the airport


7. Climbing towards our cruising altitude of 15.000 feet


8. Beneath us a very busy Heatrow Airport


9. Turning towards the channel between England and France


10. Decending towards our destination of today


11. Its very cloudy today


12. Flying above the other channel island Guersney


13. *ATC* : You are 19 miles west, turn left heading 115, decend and maintain 1,600
Cleared ILS runway 9 approach. Maintain 1,600 until established on the localizer.
Contact Jersey Tower on 119.45


14. Decending to 1.600 feet, ready to turn to heading 115


15. On short final


16. On final; a little bit of cross wind


17. And where back safely on the ground ! (not a ver very good landing )


18. Taxiën to our parkingspace at Jersey Airport


19. At our final destination : Jersey airport; just outside the aircraft


Thank you for watching !

Simulator= Flight Simulator 2004
Add-on scenery= UK2000 Part1 Channel Islands, UK2000 Part 5 The Midlands
Add-on airplane= Vista Liners 737 from http://www.eastern-va.com/vistaliners/downloads2.htm
Repaint airplane= Vistaliners 737 easyjet from www.avsim.com
Other Addons: Ground Enviornment, Real Enviornment, Active Sky 6, F1 view

Non edited; alleen een zwarte balk toegevoegd omdat ik dat personelijk mooier vind staan 8)
pi_57512495
UK2000

Heb je de Glasgow scenery ook? Moet je eens op stand 17 gaan staan, echt geweldig al dat ground traffic!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')