Naja hij lag er niet vlak naast maar het ging gewoon niet zo goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]een meer aanleggen naast een landingsbaan is ook niet slim
Vetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:38 schreef OVLOV het volgende:
[ afbeelding ]
Heraklion (Kreta) - Milaan (Italië)
NL2000 v2.9... dat valt wel mee en zelfs bij mij werkt 3.0 goed (EHGG in ieder geval) en ik heb een 3ghz intel pentium met 512mb werkgeheugen en een bager videokaart...dus mij dunkt...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:12 schreef LoggedIn het volgende:
k vind het zo jammer van nl2000 dat je geen niveaus hebt. Het is of een add-on die je FPS omlaag brengt naar maximaal 2, of je zit met de standard scenery die zuigt. Er zit niks tussenin
heb je dezelfde config als mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
NL2000 v2.9... dat valt wel mee en zelfs bij mij werkt 3.0 goed (EHGG in ieder geval) en ik heb een 3ghz intel pentium met 512mb werkgeheugen en een bager videokaart...dus mij dunkt...
wat doet GE nou precies? en die laatste paar?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Cloud9 amsterdam, heathrow 2008, activesky, ground enviroment, pmdg 737ng, wilco airbus volume 1, walk and follow, aerosoft AES.
Bedankt trouwens dit viel mij opquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Cloud9 amsterdam, heathrow 2008, activesky, ground enviroment, pmdg 737ng, wilco airbus volume 1, walk and follow, aerosoft AES.
Ik vertel je uit eigen ervaring, ja het is watquote:Op maandag 3 maart 2008 20:35 schreef christvs het volgende:
Hallo FS'ers:D
Morgen komt mijn Saitek pro flight yoke![]()
Ik zal wel vertellen of het wat is
Afgezien van dat een veer niet een constante kracht levert, heb je gelijk. Ik zou graag een force feedback yoke zien, zodat je trimming ook voelt.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:52 schreef GoodGawd het volgende:
Jammer trouwens dat je niet echt de krachten op het vliegtuig voelt. Iedereen weet natuurlijk dat die flight yokjes voor FS allemaal werken met een veerTelkens werkt er een constante kracht op terwijl dat in het echt niet zo is, behalve dan in een FBW airbusje dan..
Als je in een cold cockpit wil starten moet je op een willekeurig vliegveld als je aan de gate staat alles uitzetten, dus ook de battery switch waardoor je op geen enkele stroombron meer aangesloten bent. Als je dat gedaan hebt sla je de vlucht op, ik heb hem als naam 'cold cockpit' gegeven. Bij het opslaan moet je 'make this the default fligt' aanvinken. Nu start je altijd in deze cockpitopstellingquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:02 schreef OVLOV het volgende:
Als ik nu ga taxieën op schiphol dan gaat de roze lijn niet over de wegen maar vaak over het gras.
Andere vliegtuigen (heb verschillende AI geïnstalleerd rijden dan ook over het gras) hoe kan ik dit aanpassen?
Als ik een vlucht hebt gemaakt en het spel begint staan mijn motoren al aan, hoe kan ik instellen dat ik alles zelf moet starten?
[ afbeelding ]
Wat een grote vleugel-tips zeg maarquote:Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Halvor het volgende:
Enroute BIKF-EIDW (Keflavik-Dublin)
[ afbeelding ]
Heb je hem dan "gekocht"?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:06 schreef Halvor het volgende:
Ja zijn winglets, zitten op veel 737's tegenwoordig. Kun je verder mee vliegen enzo. Ik vind ze ook niet zo mooi, maar kon geen livery vinden zonder winglets...
Mooi shot. Misschien je AA en AF wat hoger zetten op je videokaart? Dat vreet dan ook geen geheugen voor je FS, zit er meteen mooier uitquote:Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Halvor het volgende:
Enroute BIKF-EIDW (Keflavik-Dublin)
[ afbeelding ]
Failures aangezet?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef OVLOV het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? staan mijn motoren in de fik?
En hoe heb ik dat veroorzaakt?
Sukkel ben je tegen een gebouw aan gereden op de grondquote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef OVLOV het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? staan mijn motoren in de fik?
En hoe heb ik dat veroorzaakt?
Dat zou best kunnen want ik race altijd erg hard bij het taxieën, de motoren waren op de grond al stukquote:Op maandag 10 maart 2008 22:41 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Sukkel ben je tegen een gebouw aan gereden op de grond?
De meeste PS3 mensen hebben daar denk ik geen behoefte aanquote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef ryangozer het volgende:
Ik stond een jaar geleden voor de beslissing ps3 of goede pc, als ik toen had geweten dat ik dit zou missen had ik nooit voor een ps3 gekozen, gvd waarom komt er nou niet zoiets naar ps3
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:53 schreef OVLOV het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want ik race altijd erg hard bij het taxieën, de motoren waren op de grond al stuk
Dat hoor ik wel vaker inderdaad. Heb er zelf gelukkig nog geen nare ervaringen mee gehadquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef Hi_flyer het volgende:
Ook maar weer eens een TVP. Helaas doe ik het nog steeds met een gewone knuppel en niet met de Saitek. Na twee keer terugbrengen naar de leverancier had ik het wel gezien. Jammer, want het is een mooi ding (X52).
CHProductsquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef Hi_flyer het volgende:
Ook maar weer eens een TVP. Helaas doe ik het nog steeds met een gewone knuppel en niet met de Saitek. Na twee keer terugbrengen naar de leverancier had ik het wel gezien. Jammer, want het is een mooi ding (X52).
Bedankt, wat houdt AA en AF in?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:03 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Mooi shot. Misschien je AA en AF wat hoger zetten op je videokaart? Dat vreet dan ook geen geheugen voor je FS, zit er meteen mooier uit![]()
Wingletsworden nu steeds vaker gebruikt omdat de brandstofprijs hoog ligt. Winglets zorgen ervoor dat je minder turbilentie achter je vleugel krijgt, daardoor heb je minder drag(weerstand) en verbruik je minder.
Ik heb nog ergens een presentatie over winglets liggen dacht ik. Ik zal het als ik thuis ben even opzoeken zit nu op me werk/stage
Anti Aliasing en Anisotropic Filtering.quote:
Paint verwijderen, opnieuw installeren en kijk je aircraft.cfg na..quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:49 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb een probleem;
Ik kan bij gedownloade vliegtuigen de textures niet of slechts gedeeltelijk zien.
Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?
screentje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |