quote:Op zondag 27 januari 2008 16:32 schreef Marsj het volgende:
[..]
translation = ik heb zelf een afwijking en kan het niet hebben dat anderen wel normaal zijn, hahaha
aansluitbijquote:Op zondag 27 januari 2008 16:14 schreef Ziewoarut het volgende:
Mensen die ook denken een grappige bijdrage te leveren door mensen met een afwijking of ziekte hierin te posten
Who is this semi-bald bitch?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:35 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
aansluitbij [ afbeelding ]
toch een foto![]()
[ afbeelding ]
translation = ik doe vmbo!quote:Op zondag 27 januari 2008 16:32 schreef Marsj het volgende:
[..]
translation = ik heb zelf een afwijking en kan het niet hebben dat anderen wel normaal zijn, hahaha
Je levert trouwens zelf ook een aardige bijdragen met die foto van jequote:Op zondag 27 januari 2008 16:32 schreef Marsj het volgende:
[..]
Inderdaad en dat terwijl ik het laatst nog opnam voor "diewarud". Iemand zei dat hij graag een boterham met pindakaas en sperma eet. Waarop ik zei "wat een onzin, diewarud lust helemaal geen pindakaas". Hahahahah gayer than 9 fucking 10 guys.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:53 schreef Robert_Palmer het volgende:
[..]
Who the fucck are you jockrider?????
21 jaar en dan nog zo kansloosquote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef Marsj het volgende:
[..]
Ik ben toevallig net afgestudeerd aan de uni. Word volgende week 21.
En wat doe jij Einstein?
Haha ok "meneer bakker" Ik durf te wedden dat jouw mening ons erg zal boeien.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:22 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
21 jaar en dan nog zo kansloos
Nouw je bent me voorquote:Op zondag 27 januari 2008 17:22 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
21 jaar en dan nog zo kansloos
Wij hebben zo iemand in de straat wonen. Het is een haal aardig mens, al heb je natuurlijk altijd van die rotpuber en kinderen die het niet kunnen laten te lopen schelden en doen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Treacher Collins syndrome, ze mist 40 botten in haar gezicht.
Picasso kan er nog een puntje aan zuigen.
Babyfoto:
[ afbeelding ]
kunnen die normaal praten? aangezien ze aardig wat botten missen,, dus misschien ook een stukje kaak ofzo lijkt het me niet dat ze veel en makkelijk praatquote:Op zondag 27 januari 2008 18:16 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Wij hebben zo iemand in de straat wonen. Het is een haal aardig mens, al heb je natuurlijk altijd van die rotpuber en kinderen die het niet kunnen laten te lopen schelden en doen...
Nee, in de eerste instantie niet. Maar waarom zou je niet de moeite nemen je buren te leren kennen? Net als je moeite moet doen een kind met Down te gaan verstaan (door de te grote tong).quote:Op zondag 27 januari 2008 18:22 schreef oorsnot het volgende:
[..]
kunnen die normaal praten? aangezien ze aardig wat botten missen,, dus misschien ook een stukje kaak ofzo lijkt het me niet dat ze veel en makkelijk praat
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:34 schreef Marsj het volgende:
[..]
Epic cheap 37cm screen tv, wider than face arms, no chest, cheap clothes and sure as hell no life!
Kutnewbiesquote:Op zondag 27 januari 2008 17:31 schreef Robert_Palmer het volgende:
[..]
Haha ok "meneer bakker" Ik durf te wedden dat jouw mening ons erg zal boeien.
Meltdown.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:42 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Kutnewbies
En het is meneer Meneer.Bakker voor jou, snotjoch!
http://www.sfgate.com/cgi(...)2/18/MNGRIHAT6I1.DTLquote:Not only are physically unattractive teenagers likely to be stay-at-homes on prom night, they're also more likely to grow up to be criminals, say two economists who tracked the life course of young people from high school through early adulthood.
"We find that unattractive individuals commit more crime in comparison to average-looking ones, and very attractive individuals commit less crime in comparison to those who are average-looking," say Naci Mocan of the University of Colorado and Erdal Tekin of Georgia State University.
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef Poogie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg nou eerlijk, die rechtse heeft wel een lekker bekkiequote:Op maandag 28 januari 2008 00:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn , je zal maar naast 1 van die 2 wakker worden
of naast allebei
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:48 schreef Poogie het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, die rechtse heeft wel een lekker bekkie
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:48 schreef Poogie het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, die rechtse heeft wel een lekker bekkie
Leg jij me dan even uit wat het grote verschil is?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:14 schreef Ziewoarut het volgende:
Mensen die ook denken een grappige bijdrage te leveren door mensen met een afwijking of ziekte hierin te posten
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Deze bedoel je_!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |