quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:46 schreef Leprachaun het volgende:
[..]
Jeugdfoto?
Geboren in Chernobyl toevallig?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Treacher Collins syndrome, ze mist 40 botten in haar gezicht.
Picasso kan er nog een puntje aan zuigen.
Babyfoto:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Babyfoto:
Proficiat! Het is een meisjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Babyfoto:
[ afbeelding ]
Dude, kalmeer effe.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:03 schreef Djep het volgende:
[..]
What the fuck.....teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering de teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, dit kan niet waar zijn, zeg dat ik nu echt psychotisch word en me op moet laten nemen.....
edit:
ik wil echt rare, niet aardige dingen over dr zeggen, maar dat vind ik zo zielig voor haar.Ik ben echt in shock...
![]()
't is echt heel zielig ja....ze heet trouwens Juliana Wetmore. Er is veel over haar te vinden op het internet. Ze is inmiddels 5 en heeft meer dan 50 operaties achter de rug.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:03 schreef Djep het volgende:
edit:
ik wil echt rare, niet aardige dingen over dr zeggen, maar dat vind ik zo zielig voor haar.Ik ben echt in shock...
![]()
Jezus....deze heb ik laatst nog hier gezien. Wat is het verhaal achter dit ding, is het mannelijk, vrouwelijk, een Fok!er??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Deze bedoel je_!
Vies ding met sokken
Ik hoop dat je nu lekker kunt slapen door het posten van dit vreselijk arme kind, dat zo geboren is en er niets aan kan doen!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Slotje. Lelijker kan immers niet.
Pft, moraalridder. en je hebt nog wel devil in je username staanquote:Op zondag 27 januari 2008 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu lekker kunt slapen door het posten van dit vreselijk arme kind, dat zo geboren is en er niets aan kan doen!
Ooit lang geleden las ik eens een boek, over een heel knap meisje, dat meisje was best trots op haar uiterlijk.
Tot een brand haar gezicht verwoeste, wat blijft er dan nog over?
Van die trots danwel, het feit dat je eens knap was?
Waar het om gaat is, is niet de leegte die je wilt opvullen met een knap gezicht, waar je gewoon mazzel mee hebt, maar de volheid van je karakter!
Want dat is het enige dat telt.
Wat overblijft als je uiterlijk aangetast raakt door wat dan ook.
Wees je ook altijd bewust van dit.
Ik zou nooit spotten met andersmans ellende, gelukkig niet zeg.
Diegenen die dit wel doen hebben weinig gevoel voor anderen, en dat soort mensen noem ik dus egoisten!
En die mag ik niet graag!
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu lekker kunt slapen door het posten van dit vreselijk arme kind, dat zo geboren is en er niets aan kan doen!
Ooit lang geleden las ik eens een boek, over een heel knap meisje, dat meisje was best trots op haar uiterlijk.
Tot een brand haar gezicht verwoeste, wat blijft er dan nog over?
Van die trots danwel, het feit dat je eens knap was?
Waar het om gaat is, is niet de leegte die je wilt opvullen met een knap gezicht, waar je gewoon mazzel mee hebt, maar de volheid van je karakter!
Want dat is het enige dat telt.
Wat overblijft als je uiterlijk aangetast raakt door wat dan ook.
Wees je ook altijd bewust van dit.
Ik zou nooit spotten met andersmans ellende, gelukkig niet zeg.
Diegenen die dit wel doen hebben weinig gevoel voor anderen, en dat soort mensen noem ik dus egoisten!
En die mag ik niet graag!
De nicknames die ik wilde waren bezet op fokquote:Op zondag 27 januari 2008 01:00 schreef Arnoutvanh het volgende:
[..]
Pft, moraalridder. en je hebt nog wel devil in je username staan
hahahahahahahahahahaha waarom laten zulke "mensen" foto's van zichzelf nemen?quote:
Nee, zeker weten niet, maar je schrikt je toch de blubber.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
't is echt heel zielig ja....ze heet trouwens Juliana Wetmore. Er is veel over haar te vinden op het internet. Ze is inmiddels 5 en heeft meer dan 50 operaties achter de rug.
Ik wil me niet eens kunnen voorstellen hoe het moet zijn als eenieders eerste reactie op jou, afschuw en schrik is...
De meest "onbeschadigde" foto is deze:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:08 schreef Djep het volgende:
[ afbeelding ]
Miss Honey![]()
[ afbeelding ]
originele foto kan ik niet meer vinden
hehe scheelt weer voor de serverquote:Op zondag 27 januari 2008 09:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De meest "onbeschadigde" foto is deze:
[ afbeelding ]
Of je moet die ene willen waar ze samen met Maikuuul opstaat. Dan heb je meteen twee rampen bijelkaar.
translation = ik heb zelf een afwijking en kan het niet hebben dat anderen wel normaal zijn, hahahaquote:Op zondag 27 januari 2008 16:14 schreef Ziewoarut het volgende:
Mensen die ook denken een grappige bijdrage te leveren door mensen met een afwijking of ziekte hierin te posten
Epic cheap 37cm screen tv, wider than face arms, no chest, cheap clothes and sure as hell no life!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |