zjelko en Snezjana kan je ervan maken. Tussen z en j nog een s kan, beetje Nederlandse versie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo vind ik Snežana een van de mooiste namen, maar ik kon de 'ž' zelf al niet eens vinden, dus dat lijkt me niet handig. Net als željko....
Murkjequote:Op donderdag 7 februari 2008 23:20 schreef bixister het volgende:
snežana? dan heb ik liever gewoon Nies.![]()
Murkje (watzitteronderjejurkje) vind ik ook niks hoor.
Ja, zou kunnen, maar zelf zou ik dan altijd het idee hebben dat ik de namen van mijn kinderen fout heb geschreven, geloof ikquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
zjelko en Snezjana kan je ervan maken. Tussen z en j nog een s kan, beetje Nederlandse versie.
Nijlpaard?!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:39 schreef Iksje het volgende:
Vandaag geboortekaartje op het prikbord hier: Hippolyne En dan nog alle andere rare namen die ik via mijn werk tegenkom
Beata, Darwin, Gennarino, Gyinti,Nymfa, Zelie, Lovely… ’t zijn er maar enkele.
Ik ben meer voor de klassieke namen... het was Jonas geworden voor een jongen bijvoorbeeld (ook al staat die hier -zo goed als?- in de top 10)
Lol, ik zit me dan echt af te vragen wat voor werk je doetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:39 schreef Iksje het volgende:
En dan nog alle andere rare namen die ik via mijn werk tegenkom
Ik moet beter opletten wat ik post. Micha heeft meegelezen en vindt Gemma (en Oscar ook trouwens) helemaal niks. Ik was er eigenlijk nog niet aan toe om die naam af te schrijvenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:54 schreef texelonia het volgende:
Toen ik zwanger was van Noah hadden wij Emma als meisjesnaam. Daar ben ik inmiddels een beetje op uitgekeken omdat je hem zo vaak hoort.
Nu vind ik Gemma ineens veel leuker!
Voor een jongen vind ik Oscar leuk.
Nou, gewoon administratief medewerkster op een dienst die jeugdvakanties organiseertquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lol, ik zit me dan echt af te vragen wat voor werk je doet...
Hippolientje, arm arm arm arm arm arm arm arm aaaaarm kind
Als Zjillian, maar ik ben een Vlaamse, zo goed als alle voornamen die beginnen met j worden hier uitgesproken zoals de zj van gara"zj"e ipv als de j van jongen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:51 schreef Sjefke13 het volgende:
Hoe zouden jullie de naam Jillian uitspreken?
Als DJillian of als Jillian?
Dat doet me erg aan een energiebedrijf denkenquote:
Mij aan worstquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat doet me erg aan een energiebedrijf denken
Volgens mij zou ik op een dag gewoon uit frustratie ontslag hebben genomenquote:
Op zijn Engels. Djillien dus (al ben ik nooit zo goed in fonetisch schrijvenquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:51 schreef Sjefke13 het volgende:
Hoe zouden jullie de naam Jillian uitspreken?
Als DJillian of als Jillian?
quote:
Lillian misschien? Dan heb je dat gedoe ook niet hoe je die J uit moet spreken en het eindigt toch op jan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:30 schreef Sjefke13 het volgende:
De reden dat ik het vroeg was omdat ik een meisjes naam zoek waarin de naam jan voorkomt. Omdat ik graag wil vernoemen naar mijn vader. Dus Jillian op zijn nederlands uitgesproken lijkt me wel mooi, maar twijfel omdat ik bang ben dat iedereen het anders uit zal spreken.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:44 schreef Ireth het volgende:
Anders gewoon Janneke ?
Janne vind ik persoonlijk niet zo leuk voor een meisje. Liever Jannie dan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:42 schreef Sjefke13 het volgende:
Ik kwam op Jillian door van die L van Lillan een J te maken. Maar waarom zou ik dat doen. Lillan klinkt ook wel wat als Jan.
Jana dat vind ik teveel op de naam van mijn nichtje lijken.
Janne is dat wel leuk voor een meisje? Ik moet dan gelijk aan Jannes denken?
Het is en blijft moeilijk. Maar bedankt voor de ideeën!
te knabbel en babbel. maar dan anders.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind Liz, Mara en Nika het leukst bij Demi. Demi en Dana klinkt mij een beetje te... kweenie.
Om maar in het thema te blijven, Elden, Zuben, Ziven, Zebulen, Domen, Lovren, Quinten, Ogdenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef Libel het volgende:
Ik vind Nika ook zo leuk!!
Maar ik schreef het hier al eerder, is toch wat raar als je al een Aiken hebt rondlopen.
Wij geraken er niet uit voor een jongen. Wie heeft een idee? We hebben hier al een Aiken en een Iben rondlopen, -kruipen.
Dat had ik idd ook, die 2 d's staan me wat tegen, de naam vind ik heel leuk maar niet de combinatie met Demi en dat heb ik ook met Evi.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind Liz, Mara en Nika het leukst bij Demi. Demi en Dana klinkt mij een beetje te... kweenie.
Ik vind dat dan juist weer leuke combinatiesquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:13 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook, die 2 d's staan me wat tegen, de naam vind ik heel leuk maar niet de combinatie met Demi en dat heb ik ook met Evi.
Tobben met Tibbe...quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:24 schreef Sjeen het volgende:
Net gezien... een zoon met de naam Tibbe
Nika of Danaquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:28 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik vind Nora en Nika heel mooi maar mijn man vind Dana en Liz weer het mooiste.
Bij Demi waren we er zo uit, nu kost het ons wat meer moeite.
Liz en Nora vind ik het mooistquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:28 schreef KD-fotografie het volgende:
Jana vind ik heel leuk!!
Ons lijstje is ondertussen wat korter geworrden maar we weten het nog steeds niet...
Nika
Evi
Tess
Dana
Mara
Liz
Joy
Lena
Nora
Ik vind Nora en Nika heel mooi maar mijn man vind Dana en Liz weer het mooiste.
Bij Demi waren we er zo uit, nu kost het ons wat meer moeite.
Dat is een bekende bijbelse naam voor zo ver ik weet. Broertje van een vriendin heet zo.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Net bij het IVF-centrum: Esli.
Ik vermoed Ashley fonetisch
Dat was ook onze gedacht bij mijn neef...quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:54 schreef Vivi het volgende:
Noem d'r Natalee!
3 namen dat wordt zeer moeilijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Demi en Nona/Nena?
Ik zou voor een meisje graag een afleiding/samenstelling van (over)grootmoeders maken.
Iemand leuke ideeën bij
Imelda, Claudine en Martine?
OK, ik had er nog nooit van gehoord en het klonk wel wat als Ashleyquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:50 schreef Vivi het volgende:
En ik had gelijk: http://nl.wikipedia.org/wiki/Esli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |