quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:12 schreef Noli. het volgende:
Maar die namen die je eigenlijk heel mooi vind maar je je kind maar niet geeft..
Geen heel rare naam maar hoe de kijk op een naam ineens de naam zelf heel erg kan veranderen..
Zo vond onze kraam Hannah zo mooi want dat was van voor naar achter hetzelfde geschreven. Toen we zo wat namen zo opnoemden en ik Reinier zei zei ze dat ze dat eerst een best wel lelijke naam vond maar nu ze er zó tegen aankeek vond ze 'm ineens toch wel heel mooi.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:22 schreef wendytje het volgende:
ah, mijn Pim en Jop staan er niet nu wel bij....
Daan blijft ik ook een mooie naam vindenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Daan en Bran zijn al genoemd, maar kunnen er misschien voor de telling bij (weet niet hoe deze lijst werkt verder...) Maar heb ook nog een Bas in de aanbieding.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
Ik noem Dean ook vaak "Prinsje"
In de categorie "bomen" heb ik nog "Ceder" "Willow" en "Espen"
Ja daarom vind ik het ook een mooie naamquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Doet me denken aan Espen 'When Susannah cries' Lind
Bedankt, maar mijn post was, omdat ik eigenlijk een beetje trots was dat ik "redelijk unieke" namen had gekozen......quote:
Volgens mij schreef ze dit:quote:Op zondag 27 januari 2008 20:14 schreef Vivi het volgende:
Merlijn en Gwen hoor je wel vaker toch?
( Hm, klinkt weer een beetje bot maar zo bedoel ik het niet.)
Maar goed, daar geldt waarschijnlijk hetzelfde voor vermoed ik zoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:22 schreef wendytje het volgende:
ah, mijn Pim en Jop staan er niet bij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |