abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56358485
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:29 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Even voor je vriend, andersom is een stuk lastiger.. Daarentegen smaakt het wel lekker om van je vriendin af te likken, en als het lekker goed gekoelde is, voelt dat ook erg lekker begreep ik van haar.. Maar wij hadden een goede fles moët, en dan is het wel wat prijzig om mee te gaan knoeien.. Volgende keer nemen we daarvoor wel een fles sekt mee oid..
Mmm, ik ben eens benieuwd, ik denk dat een goedkoop appelcidertje het ook wel zal doen!
pi_56358519
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:21 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Mmm, dan schrik je wel eventjes ja, ik zie mijn oma niet zo vaak omdat ze niet echt in de buurt woont, maar als je haar dan na een tijd weer ziet merk je de aftakeling toch wel goed!
Jammer dat ze zo achteruit is gegaan dan, het enige wat je kunt doen is een beetje geduld met ze hebben en die heldere momentjes koesteren!
Koesteren doen we ook. Maar ik vind het wel moeilijk. Ik ben al niet zo goed met oude mensen, en dan kan ik ook nog 's niet gewoon met 'r praten... Ik troost me met de gedachte dat ze het heel leuk vindt dat ze bezoek heeft, op de momenten dat ze er weer even is.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_56358551
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Tja, die is ook behoorlijk de weg kwijt de laatste tijd, ik ben benieuwd wanneer zij haar eerste kindje zal verwachten!
Die ligt waarschijnlijk ergens al bij het afval van één of andere anonieme kliniek. Echt zonde, als ze haar eigen haarkleur heeft en goed op gewicht is, is het een mooie meid.
pi_56358690
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Koesteren doen we ook. Maar ik vind het wel moeilijk. Ik ben al niet zo goed met oude mensen, en dan kan ik ook nog 's niet gewoon met 'r praten... Ik troost me met de gedachte dat ze het heel leuk vindt dat ze bezoek heeft, op de momenten dat ze er weer even is.
Tja, ik weet er alles van, je zit natuurlijk ook al gewoon op een totaal andere golflengte, ik ga ook meer voor haar langs dan voor mezelf hoor! Mijn oma is ook altijd blij als ze me weer ziet, dus ik blijf gewoon bij haar langsgaan!
pi_56358728
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:32 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Mmm, ik ben eens benieuwd, ik denk dat een goedkoop appelcidertje het ook wel zal doen!
Da's wel mierzoet en zal ook wel erg plakken.. Wij hadden een brut (droge) champagne, maar primair om te drinken dus..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_56358742
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Die ligt waarschijnlijk ergens al bij het afval van één of andere anonieme kliniek. Echt zonde, als ze haar eigen haarkleur heeft en goed op gewicht is, is het een mooie meid.
Tja, ze komt ook net als Britney uit een nogal "rare" familie geloof ik, voor die mensen is het denk ik dubbel zo moeilijk om niet in de valkuilen van het sterrrendom te trappen!
Ik hoop maar niet dat ze binnenkort met een kaal hoofd rondloopt!
pi_56358776
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:44 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Da's wel mierzoet en zal ook wel erg plakken.. Wij hadden een brut (droge) champagne, maar primair om te drinken dus..
Tja, ik ga geen dure fles champagne gebruiken hoor, misschien is het met ordinaire witte wijn ook wel te doen!
pi_56358792
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:42 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Tja, ik weet er alles van, je zit natuurlijk ook al gewoon op een totaal andere golflengte, ik ga ook meer voor haar langs dan voor mezelf hoor! Mijn oma is ook altijd blij als ze me weer ziet, dus ik blijf gewoon bij haar langsgaan!
Als ze aanspreekbaar is kan je heel leuk met 'r praten nog. Maar ik weet ook niks anders te doen dan praten met een vrouwtje dat in een rolstoel zit de hele dag, en amper ziet en slecht hoort.

Maar ze is m'n laatste oma, en ze houdt het al zolang vol, ze verdient het dat haar kleinkinderen af en toe langskomen.
pi_56358896
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Als ze aanspreekbaar is kan je heel leuk met 'r praten nog. Maar ik weet ook niks anders te doen dan praten met een vrouwtje dat in een rolstoel zit de hele dag, en amper ziet en slecht hoort.

Maar ze is m'n laatste oma, en ze houdt het al zolang vol, ze verdient het dat haar kleinkinderen af en toe langskomen.
Gelukkig maar, misschien kun je haar ook mee uit wandelen nemen of zo? de frisse buitenlucht doet zo'n mensje best wel goed meestal!
Ik heb mijn andere oma nooit gekend, die overleed al toen mijn moeder nog maar klein was!
Vind ik ook, ik vind het ook helemaal geen last om bij haar langs te gaan, het feit dat zij ervan geniet doet mij ook goed!
pi_56358946
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:45 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Tja, ze komt ook net als Britney uit een nogal "rare" familie geloof ik, voor die mensen is het denk ik dubbel zo moeilijk om niet in de valkuilen van het sterrrendom te trappen!
Ik hoop maar niet dat ze binnenkort met een kaal hoofd rondloopt!
Sowieso: kindsterretjes. Heeeeeele kleine kans dat dat lang goed blijft gaan.

Een kaal hoofd zou wel heel erg zonde zijn! Dan nog liever peroxideblond of zwart!
pi_56358979
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:53 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Gelukkig maar, misschien kun je haar ook mee uit wandelen nemen of zo? de frisse buitenlucht doet zo'n mensje best wel goed meestal!
Dat wilde ik doen, maar we waren pas om 16:00 bij haar, een beetje laat dus om nog te gaan wandelen. Maar m'n moeder is zaterdag met haar wezen wandelen.
quote:
Ik heb mijn andere oma nooit gekend, die overleed al toen mijn moeder nog maar klein was!
Dat is... minder.
quote:
Vind ik ook, ik vind het ook helemaal geen last om bij haar langs te gaan, het feit dat zij ervan geniet doet mij ook goed!
Ik vind het ook geen last. Ik vind het alleen erg moeilijk. Doe het ook veel te weinig.
pi_56359065
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Sowieso: kindsterretjes. Heeeeeele kleine kans dat dat lang goed blijft gaan.

Een kaal hoofd zou wel heel erg zonde zijn! Dan nog liever peroxideblond of zwart!
Ja, de meesten raken toch wel de weg kwijt op een gegeven moment, maar dat is niet gek als je door je ouders van talentenjacht naar talentenjacht wordt gesleept, je hebt ook van die missverkiezingen voor kleine meisjes, dat is helemaal treurig, daar lopen ze echt als barbiepopjes rond!

Ze moet eerst maar weer eens wat gaan eten denk ik!
pi_56359098
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Hoe gaat het met Tink vandaag?
Gaat beter dan vorige week, griep is zo goed als verdwenen
pi_56359135
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:01 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Ja, de meesten raken toch wel de weg kwijt op een gegeven moment, maar dat is niet gek als je door je ouders van talentenjacht naar talentenjacht wordt gesleept, je hebt ook van die missverkiezingen voor kleine meisjes, dat is helemaal treurig, daar lopen ze echt als barbiepopjes rond!
Valt het jou ook op dat dit in Europa niet zo vaak voorkomt?
quote:
Ze moet eerst maar weer eens wat gaan eten denk ik!
En van de verkeerde spulletjes afblijven.
pi_56359155
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:57 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Dat wilde ik doen, maar we waren pas om 16:00 bij haar, een beetje laat dus om nog te gaan wandelen. Maar m'n moeder is zaterdag met haar wezen wandelen.
[..]

Dat is... minder.
[..]

Ik vind het ook geen last. Ik vind het alleen erg moeilijk. Doe het ook veel te weinig.
Ai, dan is het al snel donker ja, gelukkig is ze er toch nog eventjes uitgeweest! het is ook sneu als ze een hele dag binnen moeten zitten!

Tja, het is helaas niet anders, het was een mooie vrouw en volgens mijn moeder ook heel lief!

Ik weet ook niet altijd wat ik moet zeggen hoor, dan praat ik maar wat over het weer of zo! Ik ga ook maar een keer in het halfjaar hoor, ze woont in Gelderland, dat is niet echt naast de deur!
pi_56359158
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:03 schreef tinkerbell- het volgende:

[..]

Gaat beter dan vorige week, griep is zo goed als verdwenen
Mooizo!
pi_56359194
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:20 schreef fruityloop het volgende:

[..]

zonder nou alles uit te tekenen, er stond in de kerst viva oid iets over 20 dingen om de sex met de feestdagen leuker te maken, en eentje daarvan was je vriend pijpen met koude champagne in je mond.. Dat lazen we al grinnikend en ik dacht er ook niet meer aan, maar mijn vriendin v/h weekend in dat bubbelbad dus wel.... Erg leuke verassing, dacht dat ik ter plekke zou ontploffen..
Doe ik ook regelmatig bij mijn vriend, slok wijn en dan pijpen of hij giet het tussen mijn benen en likt het er dan uit
pi_56359199
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:07 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Ai, dan is het al snel donker ja, gelukkig is ze er toch nog eventjes uitgeweest! het is ook sneu als ze een hele dag binnen moeten zitten!
Daarom. En het was mooi weer van het weekend. Gewoon snel weer proberen.
quote:
Tja, het is helaas niet anders, het was een mooie vrouw en volgens mijn moeder ook heel lief!
Dan weten we meteen van wie je dat hebt.
quote:
Ik weet ook niet altijd wat ik moet zeggen hoor, dan praat ik maar wat over het weer of zo! Ik ga ook maar een keer in het halfjaar hoor, ze woont in Gelderland, dat is niet echt naast de deur!
Dan ga ik nog wel vaker! Ze praat graag over vroeger, als ze praat. Mijn moeder kan wel uuuuuuuuren met 'r praten, ik weet niet wat ik verkeerd doe.
pi_56359204
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Valt het jou ook op dat dit in Europa niet zo vaak voorkomt?
Tja, die Amerikaanse maatschappij is totaal verziekt!
quote:
[..]

En van de verkeerde spulletjes afblijven.
Dat ook ja, ze zal ondertussen al wel geen tussenschot meer hebben van al dat gesnuif!
pi_56359275
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:47 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Tja, ik ga geen dure fles champagne gebruiken hoor, misschien is het met ordinaire witte wijn ook wel te doen!
Ander iets met slagroom en een kersje in je navel? Naja, zonder er nou echt een onzinnig verhaal van te maken, die tip uit de viva werkte dus echt. Iemand hier nog meer tips?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_56359277
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ik heb mijn opa's en oma's nooit gekend, snif, ben dus wel een beetje jaloers op mensen die wel een oma of opa
hebben
pi_56359312
Heb gelukkig nog 1 oma, maar die woont hier 100km vandaan, dus die zie ik niet zo vaak eigenlijk. Vaak bel ik haar, gelukkig is ze nog prima, en kunnen we dan ook prima kletsen..
pi_56359329
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Daarom. En het was mooi weer van het weekend. Gewoon snel weer proberen.
Dat moet je zeker niet laten, zo vaak komen die verzorgenden er ook niet aan toe vrees ik!
quote:
[..]

Dan weten we meteen van wie je dat hebt.
Ik heb het niet van een vreemde inderdaad!
quote:
[..]

Dan ga ik nog wel vaker! Ze praat graag over vroeger, als ze praat. Mijn moeder kan wel uuuuuuuuren met 'r praten, ik weet niet wat ik verkeerd doe.
Ja, " vroeger" kunnen ze zich vaal nog goed herinneren itt de recentere tijd, ik denk niet dat jij perse iets verkeerd doet hoor, maar je moeder is haar dochter, daar heeft ze natuurlijk iets speciaals mee!
pi_56359364
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:09 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Tja, die Amerikaanse maatschappij is totaal verziekt!
Understatement of the year! Zo jammer dat toch zoveel mensen het als voorbeeld nemen.
quote:
Dat ook ja, ze zal ondertussen al wel geen tussenschot meer hebben van al dat gesnuif!
Ach, dat maakt een toekomstige neuscorrectie weer makkelijker.
pi_56359381
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:12 schreef tinkerbell- het volgende:

[..]

Ik heb mijn opa's en oma's nooit gekend, snif, ben dus wel een beetje jaloers op mensen die wel een oma of opa
hebben
Jij wint.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')