abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56357016
Misschien draagt hij wel graag dameskleding?
pi_56357120
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef DrsPoema het volgende:
Misschien draagt hij wel graag dameskleding?
Is toch superkek, zo'n bikini met zulke schoentjes eronder? En kromme mannenbenen ertussen.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_56357165
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Crocs.
[..]

Dubieus dat jij denkt dat ik bedoelde dat ze voor jou zouden zijn... Wil je ons iets vertellen?
Haha, neuj hoor.. Mijn vriendin is ook niet zo van de hakken trouwens, laat staan in bad.. We hebben er echt uren in gelegen, met van die lome geilheid die echt langzaam aan op kwam. Zaten dimbare spotjes in de badkamer, en dan nog wat waxinelichtjes en roze champagne etc, echt heerlijk..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_56357293
* Sexy_Sadie ziet twee gerimpelde appeltjes uit een bad strompelen, zich aan elkaar vastklampend.
pi_56357445
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
* Sexy_Sadie ziet twee gerimpelde appeltjes uit een bad strompelen, zich aan elkaar vastklampend.
Haha, je weet het leuk te visualiseren, maar zo erg was het gelukkig niet hoor.. Enige nadeel van zoiets is wel dat het zo'n waterballet wordt als je samen aan de gang gaat..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_56357506
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:41 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Haha, je weet het leuk te visualiseren, maar zo erg was het gelukkig niet hoor.. Enige nadeel van zoiets is wel dat het zo'n waterballet wordt als je samen aan de gang gaat..
Ach, in een hotel hoef je het toch niet zelf op te ruimen?
pi_56357534
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:41 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik ben na een half uur in bad al flink gerimpeld. Ik schat zo in dat ik er na 'uren' nog erger aan toe ben dan mijn oma van 90+.
pi_56357538
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Is toch superkek, zo'n bikini met zulke schoentjes eronder? En kromme mannenbenen ertussen.
Haha, ik zie het al helemaal voor me! maar ach, het is bijna carnaval dus nu kan hij flaneren zonder op te vallen!
pi_56357563
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ik ben na een half uur in bad al flink gerimpeld. Ik schat zo in dat ik er na 'uren' nog erger aan toe ben dan mijn oma van 90+.
Hoe was het met je oma?
pi_56357617
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:47 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Haha, ik zie het al helemaal voor me! maar ach, het is bijna carnaval dus nu kan hij flaneren zonder op te vallen!
Ach, en de Gay Pride komt vast ook nog wel 'ns langs, dan val je nog minder op.
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:48 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Hoe was het met je oma?
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ja. Dan zit je maar je best te doen om een gesprekje aan te knopen, en dan hoort ze je zelfs niet wanneer je met je neus zo ongeveer haar neus raakt!
Niet aanspreekbaar, dus. Heel af en toe kwam ik er doorheen, maar ze zat voornamelijk voor zich uit te glimlachen.
pi_56357621
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:45 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Ach, in een hotel hoef je het toch niet zelf op te ruimen?
Nee, en we hadden 12(!) handdoeken dus daar hebben we maar een paar van op de vloer gemieterd. Trouwens, douchegel + bubbelbad = veul schuim!
pi_56357770
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ach, en de Gay Pride komt vast ook nog wel 'ns langs, dan val je nog minder op.
Haha, daar past die roze champagne perfect bij!
quote:
[..]

[..]

Niet aanspreekbaar, dus. Heel af en toe kwam ik er doorheen, maar ze zat voornamelijk voor zich uit te glimlachen.
Brr, ik heb ook zo'n oma, het mensje is nu 86 en gaat steeds verder achteruit helaas, ze is niet meer de sterke vrouw die ze ooit geweest is!
pi_56357813
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:52 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nee, en we hadden 12(!) handdoeken dus daar hebben we maar een paar van op de vloer gemieterd. Trouwens, douchegel + bubbelbad = veul schuim!
Ja, die hotelhanddoeken zijn van topkwaliteit, sorbo is er niets bij! dat geloof ik graag ja, zeker als je flink tekeer gaat!
pi_56357872
Da's altijd vervelend om te zien, gelukkig is mijn oma van 86 nog aardig bij de pinken.(ze kocht op haar 83e nog een nieuwe auto, maar inmiddels is haar no-claim wel verdwenen).

En even voor de administratie, ik ben niet homosexueel, en nee, ik heb het ook niet verdrongen. Ik heb samen met mijn vriendin genoten van elkaar, en nog wat nieuwe dingen mogen ondergaan ook..
pi_56357943
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:03 schreef fruityloop het volgende:
Da's altijd vervelend om te zien, gelukkig is mijn oma van 86 nog aardig bij de pinken.(ze kocht op haar 83e nog een nieuwe auto, maar inmiddels is haar no-claim wel verdwenen).

En even voor de administratie, ik ben niet homosexueel, en nee, ik heb het ook niet verdrongen. Ik heb samen met mijn vriendin genoten van elkaar, en nog wat nieuwe dingen mogen ondergaan ook..
Dan heb je geluk, ik hoop voor je dat je nog lang van haar kunt genieten!

Haha, we plagen je ook maar een beetje hoor, we zijn nu eenmaal mean girls!
pi_56358057
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:07 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Haha, goh je meent het? Gelukkig is mijn vriendin erg lief, alhoewel ik af en toe wel wat nagels in mijn rug voelde afgelopen weekend.. Je hebt wel es van die nachten dat alles wil en lekker is, en je elkaar echt precies aanvoelt.. We genieten nu een half jaar van elkaar, vandaar ook die hotelkamer.. Ik ben inmiddels voorstander van het elke week maar vieren..
pi_56358064
Welke nieuwe dingen trouwens?
pi_56358108
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:59 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Haha, daar past die roze champagne perfect bij!
[..]

Brr, ik heb ook zo'n oma, het mensje is nu 86 en gaat steeds verder achteruit helaas, ze is niet meer de sterke vrouw die ze ooit geweest is!
Moet eerlijk zeggen dat ik het zo erg nog nooit heb meegemaakt. Ze heeft wel vaker dat ze afwezig is, maar ik heb nog nooit gehad dat ze me niet eens hoorde als ik 'r drie keer riep terwijl mijn gezicht vlakbij de hare was. Normaal is ze behoolijk pienter, en ontzettend bijdehand. En nu ook, áls ze er was. Maar we hebben in totaal meer dan een uur een beetje om ons heen zitten kijken en zonder haar gepraat. Uiteindelijk heb ik vioolsonates van Beethoven aangezet, toen zat ze in ieder geval te genieten...
En toen we haar naar het eten moesten brengen, was ze opeens heel spraakzaam.
pi_56358123
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:13 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Haha, goh je meent het? Gelukkig is mijn vriendin erg lief, alhoewel ik af en toe wel wat nagels in mijn rug voelde afgelopen weekend.. Je hebt wel es van die nachten dat alles wil en lekker is, en je elkaar echt precies aanvoelt.. We genieten nu een half jaar van elkaar, vandaar ook die hotelkamer.. Ik ben inmiddels voorstander van het elke week maar vieren..
Dat is mooi! Ik heb nu ook ongeveer een half jaar verkering met mijn vriend, het is leuk om steeds weer nieuwe eigenschappen bij elkaar te ontdekken!
pi_56358138
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:07 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Wij? Mean girls?

Lindsay Lohan in haar 'goede' tijd.
pi_56358214
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:13 schreef DrsPoema het volgende:
Welke nieuwe dingen trouwens?
zonder nou alles uit te tekenen, er stond in de kerst viva oid iets over 20 dingen om de sex met de feestdagen leuker te maken, en eentje daarvan was je vriend pijpen met koude champagne in je mond.. Dat lazen we al grinnikend en ik dacht er ook niet meer aan, maar mijn vriendin v/h weekend in dat bubbelbad dus wel.... Erg leuke verassing, dacht dat ik ter plekke zou ontploffen..
pi_56358236
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik het zo erg nog nooit heb meegemaakt. Ze heeft wel vaker dat ze afwezig is, maar ik heb nog nooit gehad dat ze me niet eens hoorde als ik 'r drie keer riep terwijl mijn gezicht vlakbij de hare was. Normaal is ze behoolijk pienter, en ontzettend bijdehand. En nu ook, áls ze er was. Maar we hebben in totaal meer dan een uur een beetje om ons heen zitten kijken en zonder haar gepraat. Uiteindelijk heb ik vioolsonates van Beethoven aangezet, toen zat ze in ieder geval te genieten...
En toen we haar naar het eten moesten brengen, was ze opeens heel spraakzaam.
Mmm, dan schrik je wel eventjes ja, ik zie mijn oma niet zo vaak omdat ze niet echt in de buurt woont, maar als je haar dan na een tijd weer ziet merk je de aftakeling toch wel goed!
Jammer dat ze zo achteruit is gegaan dan, het enige wat je kunt doen is een beetje geduld met ze hebben en die heldere momentjes koesteren!
pi_56358287
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:20 schreef fruityloop het volgende:

[..]

zonder nou alles uit te tekenen, er stond in de kerst viva oid iets over 20 dingen om de sex met de feestdagen leuker te maken, en eentje daarvan was je vriend pijpen met koude champagne in je mond.. Dat lazen we al grinnikend en ik dacht er ook niet meer aan, maar mijn vriendin v/h weekend in dat bubbelbad dus wel.... Erg leuke verassing, dacht dat ik ter plekke zou ontploffen..
Mmm, dat moet ik dan ook maar eens bij mijn vriend proberen, gewoon koud water zal ook wel werken denk ik! Leuke tip!
pi_56358327
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Wij? Mean girls?

Lindsay Lohan in haar 'goede' tijd.
Tja, die is ook behoorlijk de weg kwijt de laatste tijd, ik ben benieuwd wanneer zij haar eerste kindje zal verwachten!
pi_56358421
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:23 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Mmm, dat moet ik dan ook maar eens bij mijn vriend proberen, gewoon koud water zal ook wel werken denk ik! Leuke tip!
Even voor je vriend, andersom is een stuk lastiger.. Daarentegen smaakt het wel lekker om van je vriendin af te likken, en als het lekker goed gekoelde is, voelt dat ook erg lekker begreep ik van haar.. Maar wij hadden een goede fles moët, en dan is het wel wat prijzig om mee te gaan knoeien.. Volgende keer nemen we daarvoor wel een fles sekt mee oid..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')