Zou liever Hofs zien op de plek van Slory.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op zich lijkt dit mij wel een goede opstelling:
----------------------------------------Makaay-----------------------------------
-------------------------------------De Guzman----------------------------------
Bruins------------------------------------------------------------------------Slory
------------------------Van Bronckhorst----Landzaat--------------------------
De Cler---------------Hofland-----------------Hansson?---------------Greene
--------------------------------------Timmer----------------------------------------
4-5-1 dus met een vrije rol voor De Guzman die zich kan laten inzakken, en Bruins en Slory die mee opkomen als dit mogelijk is, en De Cler en Greene die in een aanvalssituatie de posities van Bruins en Slory overnemen, met Van Bronckhorst en Landzaat dus als controlerende middenvelders.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap overigens niet wat er mis is met het niveau Bahia. Goede verdediger, die ik liever op het veld zie staan dan Greene, want dat is echt een prutser (gisteren ook weer).
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosz altijd met zijn avonturenverhaaltjes.
Kwam vooral door de woorden van van Marwijk en Bosz, die klonken alsof ze vorige week al gestopt waren met zoeken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, maar dat valt voor jou niet mee, je had je zegje al weer klaar.
En dat Bruins, de Guzman en Hofs dan weer constant van positie wisselen, zoals ze aan het begin van dit seizoen deden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zou liever Hofs zien op de plek van Slory.
Ik ben nog steeds geen fan van Bosz (komt vooral door vorig seizoen nog) maar ik had m'n woorden al deels terug genomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ging vooral om de geruchten dat Feijenoord interesse had in spelers. Was je altijd haantje de voorste om te vertellen dat Bosz eens snel moest handelen en een prutser eerste klas was.
Koenders en Donk, alsjeblieftquote:In Nederland kom je bij spelers van AZ (Koenders en Donk), Twente (Wilkshire), Groningen (Kruiswijk), Heerenveen (Dingsdag en Bak Nielsen) en Roda (de Fauw) uit. Met het aantal spelers van Nederlandse komaf + de ervaring die deze spelers met zich meebrengen, moet het ook wel mogelijk zijn om een speler uit een buitenlandse competitie te halen.
Weet je zeker dat je naar de goede hebt gekeken? Greene is diegene met dat lange haar he?quote:Snap overigens niet wat er mis is met het niveau Bahia. Goede verdediger, die ik liever op het veld zie staan dan Greene, want dat is echt een prutser (gisteren ook weer).
Welke?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef Brownietje het volgende:
Dat nieuwe lied is trouwens kut.
Van Marwijk heeft volgens mij constant zegt dat hij deze winterstop nog versterkingen wil hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:18 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kwam vooral door de woorden van van Marwijk en Bosz, die klonken alsof ze vorige week al gestopt waren met zoeken.
Om er keer op keer achteraan te zeggen dat het ook heel goed kan dat er niets kwam. Ben trouwens wie die 2e aankoop waar hij het over had eventueel gaat worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van Marwijk heeft volgens mij constant zegt dat hij deze winterstop nog versterkingen wil hoor.
Dan moet je maar naar 't stadion komen.quote:
ojaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef Brownietje het volgende:
Dat nieuwe lied is trouwens kut.
Eerste helft was hij weer dramatisch, elke opbouwende bal kwam niet aan.quote:
Tegen Groningenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:27 schreef Brownietje het volgende:
Moest je naar het stadion gaan, kon je hem horen.
Ik stond in de rij bij de drankenboer, dus heb het meeste gemist!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:28 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
oja.. ontging me trouwens een beetje
Persoonlijk zie ik het liever zo. Dat mensen niet zien hoe goed Bruins is snap ik echt niet, die jongen moet je belangrijk maken. Kijk naar Afellay, kijk naar Perez. Kijk naar Engelaar. Spelers die het verschil maken. En waar spelen ze? Centraal. Ik zou dat zooo graag een keer willen zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op zich lijkt dit mij wel een goede opstelling:
-----------------------------Makaay--------Slory/Hofs--------------------------
Van Bronckhorst---------------------------------------------------De Guzman
--------------------------------Bruins------Landzaat-----------------------------
De Cler---------------Hofland-----------------Hansson?---------------Greene
--------------------------------------Timmer----------------------------------------
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Lee
Toch deed ie t niet verkeerd gisteren.quote:
Het lijkt wel of Lee het tegenovergestelde heeft van Kuipvrees.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:09 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Toch deed ie t niet verkeerd gisteren.
Werkte hard en haalde een paar Twente aanvallen eruit. Aanvallend was Feyenoord weinig meer dus dat kun je m niet echt aanrekenen. Al had ie van mij ook lekker daar mogen blijven. Die 2 miljoen hadden ze van de zomer beter aan az kunnen geven samen met die andere vier, dan hadden we nu Koevermans gehad...
nou ja. http://www.youtube.com/watch?v=zbcAK7Syt6wquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:44 schreef RijstNatie het volgende:
Landzaat, hele goede aankoop !
Verdedigend en middelveld sterk, mist nooit een penalty en geeft dus balans in het elftal.
Nu nog een extra spits, kaliber koevermans, daar kan een snelle makaay mooi omheen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |