abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56314243
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
de ouders zijn hier schuldig aan die zou k dus flink aanpakken!
Wie wil wie gaan aanpakken, men komt hier in nederland niet verder dan een beetje janken op een forum. Ik heb werkelijk nog nooit zo veel mietjes bij elkaar gezien als hier in nederland. Er hoeft maar iemand boe te roepen en ze schijten in de broek.
Op onbegeleid verlof...
  zaterdag 26 januari 2008 @ 07:47:10 #127
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_56314905
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:59 schreef Zeg_Maar het volgende:

[..]

zoveelste bericht waarbij marokkanen extreem asociaal gedrag vertonen.
Weer een 'incident' dus. "Niks structureels."

Ik hoor de PvdA'ers al bagatelliseren en relativeren ("vroeger werd er ook gepest op school")
pi_56315152
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 07:47 schreef Ippon het volgende:

[..]

Ik hoor de PvdA'ers al bagatelliseren en relativeren ("vroeger werd er ook gepest op school")
Ja. Het enige verschil is dat kids in mijn tijd nog geen mobiele telefoon op zak hadden. Reken maar dat die anders onderling ook wel eens werd gepikt.
pi_56315203
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:21 schreef erikkll het volgende:

[..]

Man. Ondanks dat je zelf Marokkaan bent (vermoed ik) kun je toch inzien dat wat dit groepje heeft gedaan niet door de beugel kan? Als het Nederlanders waren zou het ook niet getolereerd worden, want het is echt abnormaal en asociaal gedrag. Dat heeft verder niets te maken met het feit dat dit Marokkaantjes zijn.
Als het nederlandse daders waren geweest op een middelbare school in Blaricum was het niet in het nieuws geweest
quote:
Bovendien bestaan er nou eenmaal vrij grote problemen met Marokkaanse jeugd. Dat heeft niets te maken met het feit DAT ze Marokkaans zijn, maar dat ze gewoon slecht worden opgevoed door hun ouders. Je kunt uiteraard best Marokkaan zijn en je gewoon prima gedragen, en tegen zulke mensen heeft niemand iets. Er is geen sprake van discriminatie, maar er is wel sprake van het afwijzen van bepaald gedrag van sommige groepen mensen. (Dan bedoel ik niet Marokkanen/Turken/Etc. in het algemeen, maar eerder het soort groepjes dat actief is in de criminaliteit). Hiermee wil ik overigens niet impliceren dat Marokkanen/Turken nooit gediscrimineerd worden.
Dat laatste is dan wel weer helemaal waar.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56315473
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:21 schreef erikkll het volgende:

[quote post van Yildiz]

Man. Ondanks dat je zelf Marokkaan bent (vermoed ik)
Foknoob
pi_56315491
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:24 schreef Perecules het volgende:

[..]

Vooral doorgaan met bagatelliseren en ontkennen. Het gaat ook om een 'scheet'. Het gaat er niet om dat bepaalde scholen verpauperd zijn en dat leerlingen zich daar niet meer veilig voelen en een goede studieomgeving hebben. Het gaat er niet om dat complete wijken verpauperd, onveilig en onleefbaar zijn geworden. Niets aan de hand.
Nee hoor, daar gaat het helemaal niet om, anders had dat wel in het bericht gestaan. Dit gaat over twee tienermeisjes met ruzie, waarvan de ene de telefoon van de ander afpakt, er wordt gescholden met kankerhoer, en een huilie de krant opbelt. Die het natuurlijk smullend publiceert, omdat de dader Marokkaans is.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 10:20:30 #132
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_56315560
quote:

[..]

dat dus
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 26 januari 2008 @ 10:45:23 #133
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_56315779
onaangepast gedrag
Gaat dat meissie dan toch gelijk krijgen?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:41:49 #134
3542 Gia
User under construction
pi_56316571
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:56 schreef Yildiz het volgende:
Ik geloof niet dat er zó weinig in Nederland aan de hand is dat een diefstal van een mobieltje landelijk nieuws is.

Maar, de toevoeging van Marokkanen maakt veel goed, dat moet ik nageven. Dat is altijd makkelijk schuld geven en wijzen. Werkt ook heerlijk ontspannend, tegelijkertijd krijg je een gevoel alsof je de maatschappij helpt. Door problemen aan te wijzen, ofzo.
't Is niet zozeer de diefstal van het mobieltje, maar het feit dat het meisje en haar ouders aan moesten dringen om de daders aan te mogen wijzen. Alsof de school bang was voor de gevolgen wanneer de daders op het matje geroepen zouden worden.
Wat betreft de politie, die zijn sowieso heel laks.

Mijn neefje is afgelopen week mishandeld door een volwassen vrouw. De politie wilde in eerste instantie geen aangifte accepteren. Want dan moeten ze van hun luie stoel afkomen en getuigen gaan horen.
Dat heeft inderdaad niks met allochtoon of autochtoon te maken.

Maar de reactie van die school wel zeker.
pi_56316684
quote:

[..]

Klopt. De PvdA is met haar achterlijke visie op het onderwijs mede verantwoordelijk voor de vorming van nieuwe achterstandswijken, en daarmee is ze ook indirect debet aan een toename van aso-gedrag.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:21:08 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56318055
Iedere keer dat ik iets over Marokkanen lees wordt ik weer woedend. Waarom die hypocriete rotzakken niet gewoon met knuppels en herdershonden de goederentreinen in gejaagd, om ze voor eens en voor altijd te deporteren. Ze hebben hun kansen hier gehad! Tot nooit meer, vuile klootzakken!

Wanneer ik dan een Marokkaan "in het echt" spreek dan zijn het eigenlijk altijd hele normale, vriendelijke mensen. Dat dan weer wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door LXIV op 26-01-2008 13:47:40 ]
The End Times are wild
pi_56318226
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie stopt er dan ook een blank meisje op een zwarte school?
Het is een ROC, geen school.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_56318276
tijd voor meer clubhuizen , gratis vakanties, subsidies etc

-
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:37:19 #139
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_56318312
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:34 schreef concac het volgende:
tijd voor meer clubhuizen , gratis vakanties, subsidies etc

Vlindervangvakanties ftw!
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:01:15 #140
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_56318675
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:21 schreef LXIV het volgende:

Wanneer ik dan een Marokkaan "in het echt" spreek dan zijn het eigenlijk altijd hele normale, vriendelijke mensen.
Als je ze alleen spreekt dan wel ... maar o wee als je in een groepje Marokkanen bent beland ..... maak je dan maar op voor een ziekenhuisbezoek of erger. Lafheid is nu eenmaal een belangrijk element van hun Berber-cultuur.
pi_56319616
Kijk ook eens hier: 17 jarige geestelijkgehandicapte jongen jaren mishandeld
Nog iets veel laffers, gefilmd, jarenlang en dat tegen iemand die geen weerstand kon bieden.

Oh wacht, geen Marokkanen, dan is het geen nieuws. Nog geen pagina in 5 dagen, en hier al 3 pagina's in een dag. Maar nee, we zijn geen racisten hoor, nee Marokkanen of Nederlanders allebei even hard aanpakken...
know'm sayin?
word? word.
pi_56319719
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 03:27 schreef LaMaleta het volgende:

[..]

Wie wil wie gaan aanpakken, men komt hier in nederland niet verder dan een beetje janken op een forum. Ik heb werkelijk nog nooit zo veel mietjes bij elkaar gezien als hier in nederland. Er hoeft maar iemand boe te roepen en ze schijten in de broek.
Aangezien je via de politiek niks gedaan krijgt en als je er gewoon iets van zegt krijg je letterlijk een mes tussen je ribben Enige oplossing is met groepen erop af gaan wat hier dan ook gebeurt
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_56319738
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:59 schreef alors het volgende:
Nog iets veel laffers, gefilmd, jarenlang en dat tegen iemand die geen weerstand kon bieden.

Oh wacht, geen Marokkanen, dan is het geen nieuws. Nog geen pagina in 5 dagen, en hier al 3 pagina's in een dag. Maar nee, we zijn geen racisten hoor, nee Marokkanen of Nederlanders allebei even hard aanpakken...
Tis op een kut tijd gepost en ik reageer alleen in nieuwe topics en my active topics
Ziek idd
pi_56319784
Het is erg.... Morokkanen worden ook slechter opgevoed en zijn veel harder ( zit in de cultuur ), maar dat dit nou in de krant komt ... volgens mij gebeuren zulke dingen tussen alle etnishe groepen en veel vaker.( en erger )
pi_56319813
quote:

en hoevaak mishandelen autochtonen allochtonen?
wat komt vaker voor:

a)mishandeling van autochtonen door allochtonen?

b) mishandeling van allochtonen door autochtonen?
pi_56319879
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:13 schreef Zeg_Maar het volgende:

[..]

en hoevaak mishandelen autochtonen allochtonen?
wat komt vaker voor:

a)mishandeling van autochtonen door allochtonen?

b) mishandeling van allochtonen door autochtonen?
Waarschijnlijk even vaak ofzo Alleen dat ze een gebroken neus geslagen worden enz op zaterdagavond gaan zij niet bij de politie melden natuurlijk.
pi_56320377
quote:

Wat is dit voor suggestieve onzin? Wil je hiermee soms suggereren dat racisme het motief is voor de discussie in dit topic?
En bovendien, in groepsverband één meisje terroriseren komt op de lafheidsmeter anders aardig in de buurt van het incident met die autistische jongen.
Daarnaast hebben we het hier duidelijk over een structureel iets in de maatschappij. En niet over een incident als het topic wat jij aandraagt. Het structurele roept juist discussie en frustratie op.
pi_56320661
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:24 schreef bryanw het volgende:
Niet landelijk nieuws, maar het mag best gemeld worden. Ik vind het namelijk nergens op lijken dat zulk gedrag door de school "toegestaan" word, want pas na aandringen van ouders en slachtoffertje zijn er stappen ondernomen

Daders zoals eerder vermeld werd afvoeren, opsluiten en nooit meer loslaten.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56320743
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:51 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Wat is dit voor suggestieve onzin? Wil je hiermee soms suggereren dat racisme het motief is voor de discussie in dit topic?
aaaaahahahhahahahah ahh ah h ahah

nee joh!!!
pi_56320759
rein wetenschappelijke analyses!!! sociologisch maatschappelijk theoretische probleemstelling!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')