Kaheem heeft eens een 4 jaar oude sony gehad (toen erickson er nog niet bij was). Dat ding heb ik op Lowlands niet hoeven opladen (5 dagen) en iedereen maar zeuren over mijn brakke telefoonquote:Op zondag 27 januari 2008 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
suit supply ftw.
Goeie tent wel.
En telefoons waarvan batterij het maar 1 dag doet zijn echt zwaar ftl.
Ik wil toch zeker 5 dagen met m'n telefoon doen, liefst langer
Mijn samsung houdt het 6 dagen vol.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kaheem heeft eens een 4 jaar oude sony gehad (toen erickson er nog niet bij was). Dat ding heb ik op Lowlands niet hoeven opladen (5 dagen) en iedereen maar zeuren over mijn brakke telefoon
Oke, smsjes meer dan 162 tekens kon die niet aan, dat was wel wat kut!
Verder ben ik nog nooit bij de suit supply geweest!
Ik hoop dat ik bij het volgende abbo voor een apple ding kan gaan, want de keren dat ik hem zag vond ik hem wel erg cool!quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn samsung houdt het 6 dagen vol.
D600 gewoon.
Prima telefoon.
Ik ook, maar ik wil er eerst even mee spelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik bij het volgende abbo voor een apple ding kan gaan, want de keren dat ik hem zag vond ik hem wel erg cool!
Nee, maar het hebben van een matige laptop + een matige telefoon overtreft niet het hebben van een goeie telefoon, en dan zelf laptop kopen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:19 schreef Thrilled het volgende:
Nee geen acer, die zijn inderdaad kut
Upgrade 2 voor slechts ¤ 99:
HP530
* Intel® Celeron® M Processor 1.86GHz
* 80GB
* 1024MB Intern Geheugen
* Dual Layer DVD-brander
* Microsoft® Windows® Vista Home Basic;
* WiFi (802.11 b/g).
hallo ik ben een student hequote:Op zondag 27 januari 2008 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar het hebben van een matige laptop + een matige telefoon overtreft niet het hebben van een goeie telefoon, en dan zelf laptop kopen.
Hey, niks mis met Acer héquote:Op zondag 27 januari 2008 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat voor laptop/
Een Acer zeker.
Leuk, dan heb je na een half jaar geen laptop meer.
Je valt trouwens wel precies onder de catagorie mensen die ze aan willen spreken zie ik, reclame helpt [afbeelding]
Er loopt een N95 topic hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 15:53 schreef Thrilled het volgende:
dat was inderdaad wel een minpuntje wat ik vaker hoor terug komen.. maar nu zag ik een aanbieding dat ik een laptop bij mn abo krijg, maar dan wel een iets mindere telefoon.. [afbeelding] verleidelijk.. ik ga maar eens een topic openen in DIG [afbeelding]
Je kan ook geen goeie kopen voor 500 euro nee, dat klopt.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hallo ik ben een student hedaarvoor kijk ik naar dit soort aanbiedingen.. en als je een goede laptop wilt dan bedrief je jezelf zodra je er eentje koopt voor 500 euro.. ik heb wel wat verstand van systemen en voor een goede laptop leg je al gauw het drie-voudige neer..
Nee, het zal nietquote:Op zondag 27 januari 2008 16:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey, niks mis met Acer hé [ afbeelding ]
Heb er toch echt geen problemen mee gehad hoorquote:
Nee?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb er toch echt geen problemen mee gehad hoor [ afbeelding ]
Ik zal je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad... maar zolang deze het doet houd ik hem ook mooi
Ik heb ook nog geen problemen gehad met mijn Acer Laptop.. ik vind alleen de behuizing een beetje.. zwakjes.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee?
Ok, dan ben je een van de gelukkigen
Ik heb er zelf behoorlijk veel gezeik mee gehad, maar maten ook al
toch jammer.
Klein beetje maarquote:Op zondag 27 januari 2008 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen problemen gehad met mijn Acer Laptop.. ik vind alleen de behuizing een beetje.. zwakjes.
Dat is wel klote ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klein beetje maar
Van kwaliteit is niet te spreken, m.b.t. de behuizing.
Slijt als een malle, verre van stevig.
Ik had zelf dat na een half jaar scherm niks meer deed.
Laten maken, gratis, terecht, en nét na de garantie (fucking convenient) ging het scherm weer kapot, en mobo deed niks meer
Binnen anderhalf jaar laptop naar z'n grootje.
Dat had ik nietquote:Op zondag 27 januari 2008 17:53 schreef Deansensitized het volgende:
Gebruik hem veel, dus kan niks zeggen over overmatige slijtage, ook omdat ik het niet kan vergelijken met andere laptops, dit is mijn eerste
Maar kwaliteit valt mee hoor, voelt wel lekker stevig enzo verder hoor
Ja, maar het is toch ook niet de bedoeling dat je auto allemaal brakke verkleuringen heeft enzo na verloop van tijdquote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, die verkleuringen en slijtplekken heb ik ook wel... dacht dat dat normaal was
Zo niet, het stoort me ook niet verder hoor, is toch een gebruiksvoorwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |