ze hebben in 1 van hun shows een stuk waarin ze het publiek aanpakken, met cameramontages enzo. en dan hebben ze een centralist ertussen zitten, was erg grappigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Help me even met het Arie en Silvester gedeelte?
wauw dat doe je goedquote:En het combineren gaat prima.. het theorie-gedeelte is al achter de rug (patsmode: twee maal een 9 voor de theorie examens/patsmode) en nu zijn we bezig met de praktijk, waarvan ik 4 juni een examen heb (ook nog in mn stage periode).
De brandweer is 2 avonden in de week, en het komende half jaar is het een half jaar lang stage + brandweer. Voorheen was dit school + bijbaan + brandweer. Ging iets lastiger maar zoals de examenresultaten al aangaven was dit verder geen probleem
Hallo Thrilled, weer een oude bekende die hier weer langskomt..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Was even vergeten dat het een SC topic isNja hier mijn info:
verhaal
Daar heb je sowieso een punt, maar voor het geld hoef je sowieso niet echt het brandweervak in te gaan hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Thrilled, volgens mij is brandweerman vooral werk wat je aan het 'begin' van je carierre doet, aangezien er toch een lichamelijke en geestelijke fitheid mee gemoeid is (kan me vergissen, ben liever ana het fikkie stoken dan aan het blussen). Maar is het dan niet lekker dat je een HBO studie als achtergrond hebt. OOk voor doorgroeimogelijkheden later.
Natuurlijk is mooi snel geld verdienen ook leuk, maar als je later een opleiding er deeltijd naast wil doen dan valt het ook tegen!
thnxquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze hebben in 1 van hun shows een stuk waarin ze het publiek aanpakken, met cameramontages enzo. en dan hebben ze een centralist ertussen zitten, was erg grappig
[..]
wauw dat doe je goed![]()
ik zou knettergek worden
dat magquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Arie en Silvester, dat vind ik echt anti humor
Ik mag deze jongen wel! Maar zo slecht heb je het toch niet als profesioneel brandweerman?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Thrilled het volgende:
Daar heb je sowieso een punt, maar voor het geld hoef je sowieso niet echt het brandweervak in te gaan hoor
Sowieso mag je 'maar' 20 jaar in de repressieve dienst zitten (als beroeps dan, als vrijwilliger mag tot je niet meer kan zeg maar..) en daarna is de kans aanwezig dat je een kantoorbaantje krijgt. Instructeur of iets dergelijks lijkt me ook wel wat, op het trainingscentrum hier bijvoorbeeld, maar dat moet ik allemaal nog even uitzoeken.
Ik ben nog niet gestopt met school hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik mag deze jongen wel! Maar zo slecht heb je het toch niet als profesioneel brandweerman?
Als ik jou was had ik nog even door gegaan met school, het kan nu nog en als je over 4 jaar brandweer wordt dan heb je nog 20 jaar
Dat begrijp ik, maar ik bedoel aan te geven dat je beter nu je studies kan doen, voordat je met die 20 jaar begint!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gestopt met school heIk zit nu alleen nog bij de vrijwillige brandweer, ik ben aan het overwegen of ik een overstap ga maken naar beroeps (en dan pas gaan de 20 jaar in).
Is ook heel moeilijk te beslissen, probeer iets leuks te vindne!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:12 schreef Thrilled het volgende:
Jup, maar ik weet nog niet welke studie
Ik weet precies wat je voelt/bedoelt!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:56 schreef HansU het volgende:
* tvp
* gaap
* zin om naar huis te gaan
* geen zin in verslag legging
* gaat koffie halen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef eer-ik het volgende:
Kuttopic, slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |