Mjah, opzich welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vind je dit mooier dan?
[ afbeelding ]
Lekker zo'n logge kast op/onder de tafel
Als ik een Apple had, zou ik ook gewoon iTunes gebruiken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, ja, daar heb ik niks mee te maken -> geen windows
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vind je dit mooier dan?
[ afbeelding ]
Lekker zo'n logge kast op/onder de tafel
Het werk imo beter, ik heb in de tijd dat ik deze heb nog nooit echt problemen gehad met OSX neequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mjah, opzich wel
En gewoon onder het buro in de hoek ja, zie er niet veel van.
Waar het me bij Apple omgaat is de functionaliteit en de kwaliteit van de apparatuur en de software enzo.
Windows werkt ook wel, maar het is vast niet zonder reden dat in zowat alle zichzelf respecterende studio's in de wereld Apple's staan te ronken.
Ja, maar of je nou 250 euro betaalt voor een iPod, of dat je die nou betaalt voor je telefoon waar een iPod op zitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, nouja ik moet in augustus mijn contract verlengen, hoop dat die er dan is
Maar zul je alsnog wel dik moeten bijbetalen natuurlijk.
Best een mooi ding (zijn ook goed hoor ik) maar ik vind 'm qua ontwerp niet in de buurt komen van een macbook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoenjé (L) Sony Vaio [ afbeelding ]
Daarom. Waar Windows nogal eens wil crashen en hangen draait Apple altijd door volgens mij, aan de verhalen te horen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:47 schreef eer-ik het volgende:
Het werk imo beter, ik heb in de tijd dat ik deze heb nog nooit echt problemen gehad met OSX nee
Daar heb je een punt!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:47 schreef eer-ik het volgende:
Ja, maar of je nou 250 euro betaalt voor een iPod, of dat je die nou betaalt voor je telefoon waar een iPod op zit
Langste uptime die ik had was iets van 6.5 maandquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daarom. Waar Windows nogal eens wil crashen en hangen draait Apple altijd door volgens mij, aan de verhalen te horen...
Dat hij constant aan staat bedoel je daarmee? Netjes!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Langste uptime die ik had was iets van 6.5 maand
Tuurlijk!! Welkomquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Thrilled het volgende:
Is er hier nog een plekje voor mij?ik begin aanstaande maandag aan mijn stage, mijn 2e van de opleiding en tevens de laatste.. vorig jaar heb ik hier ook al rond zitten spammen
Thrilledquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Thrilled het volgende:
Is er hier nog een plekje voor mij?ik begin aanstaande maandag aan mijn stage, mijn 2e van de opleiding en tevens de laatste.. vorig jaar heb ik hier ook al rond zitten spammen
Ik zet 'm praktisch nooit uit, heel af en toe voor een updatequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat hij constant aan staat bedoel je daarmee? Netjes!
heb je helemaal gelijk in eertje. maar deze vaio's zijn de beste notebooks die er zijn, en geloof me, ik kan het weten. wat ik allemaal te zien krijg op me werkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Best een mooi ding (zijn ook goed hoor ik) maar ik vind 'm qua ontwerp niet in de buurt komen van een macbook.
Maar dat is mijn mening
Gisteren ook de nieuwe Vaio's zien staan, ik vond ze best mooi.. maar ja, als je dan in je linkerooghoek een 24 inch Mac ziet staanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoenjé (L) Sony Vaio [ afbeelding ]
Wellicht de beste notebooks die er zijn als je windows wilt gebruiken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in eertje. maar deze vaio's zijn de beste notebooks die er zijn, en geloof me, ik kan het weten. wat ik allemaal te zien krijg op me werk
wat het fijne is aan deze laptops is het design en de kwaliteit van de behuizing. ze zijn zo ontzettend stevig
echt goede shit, de absolute topper in mijn ogen onder de notebooks
maar qua design is apple toch een stukje mooier
je vergeet de fotovraagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tuurlijk!! Welkom![]()
Wie ben je, wat doe je voor opleiding en waar ga je stage lopen?
Maar natuurlijk, welkomquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Thrilled het volgende:
Staat wel in zijn fotoboekquote:
Voor Dean, even uit het topic 325 gehaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |