Hier ben ik, ome veldmuis!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Je gaat steeds meer posten als Kuukske. Jullie worden écht één. Waar is JDuukske?
Nog maar 11000 ofzo en dan haal ik je in vm.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Je gaat steeds meer posten als Kuukske. Jullie worden écht één. Waar is JDuukske?
G'morgen allenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef JDude het volgende:
Dit...:
[ afbeelding ]
...kwamen we vandaag tegen in Roosendaal. Nieuwste winkelcentrum aldaar. Tja, smaken verschillen, denk ik.
Hier hebbie koffie, dat is iets minder definitief.quote:
Dat is erg lief van je meid. Maar ik drink geen koffie.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier hebbie koffie, dat is iets minder definitief.
Thee dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:17 schreef BossFight het volgende:
Dat is erg lief van je meid. Maar ik drink geen koffie.
Ik ben helegaar niet verslaafd!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:11 schreef JDude het volgende:
Wel een tof spel gescoord, waar Kuuk nu verslaafd aan geraakt is.
Iets met een door grotten klimmende vrouw met 2 pistolen en een fikse bos hout voor de deur. Ik kijk uiteraard geïnteresseerd mee.
Welke smaak?quote:
Vier? Nu snap ik waarom jij zo stuiterig bent altijd.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef BossFight het volgende:
Gewoon de normale, met vier klontjes suiker graag.
Zou wel eens de reden kunnen zijn ja.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vier? Nu snap ik waarom jij zo stuiterig bent altijd.
Dan kun je wel wat suiker gebruiken.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:10 schreef BossFight het volgende:
Zou wel eens de reden kunnen zijn ja.
Nu ben ik daarintegen verre van stuiterig, ik val bijna in slaap in mijn stoel.
Mietje, echte mannen drinken koffiequote:Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef BossFight het volgende:
[..]
Gewoon de normale, met vier klontjes suiker graag.
Echt rommel is dat jaquote:Op zondag 27 januari 2008 14:05 schreef BossFight het volgende:
De eerst volgende die een feestje geeft en euroshopper halve liter blikken bier in huis haalt krijgt er 1 naar zijn fucking hoofd. Wat een grafbende is die zooi zeg. Naast dat het amper door je strot te krijgen is doet het ook niet veel goed voor je hoofd de dag er op. Godverdomme wat heb ik een hoofdpijn.
* Kuukske zet een grote pot thee op tafel.quote:
Lekkelquote:Op maandag 28 januari 2008 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske zet een grote pot thee op tafel.
Echte mannen drinken toch bier?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mietje, echte mannen drinken koffie
En GEEN Euroshopper bier.quote:
Ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |