Jup, best een tof dingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:43 schreef Asics het volgende:
hey tha_rizzo, ook een EOS 400D?
leuk hoor!
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef veldmuis het volgende:
Tijd voor een BredaFOTMeet!
Mits bier.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef veldmuis het volgende:
Tijd voor een BredaFOTMeet!
Dat was bij mij ook het eerste wat in mij opkwam.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Efteling.
Hear here!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:58 schreef JDude het volgende:
Het mocht in elk geval wat kosten. Hoe compleet 'over the top' het ook is, het ziet er (op wat details na) allemaal wel netjes afgewerkt uit. Ook qua materiaalkeuze en zo.
Maar goed, doe mij maar gewoon Breda-Centrum. Het grootste deel van de rest van het centrum van Roosendaal heeft volgens mij sinds 1970 geen verfkwast of stratenmaker meer gezien.
Wel een tof spel gescoord, waar Kuuk nu verslaafd aan geraakt is.quote:
-Grottenquote:Op zondag 27 januari 2008 19:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel een tof spel gescoord, waar Kuuk nu verslaafd aan geraakt is.
Iets met een door grotten klimmende vrouw met 2 pistolen en een fikse bos hout voor de deur. Ik kijk uiteraard geïnteresseerd mee.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:20 schreef tha_rizzo het volgende:
-Grotten
-Twee pistolen
-Vrouw
-Grote ogen
Dat kan niet anders dan Tomb Raider zijn
Als je raadt waar de Roosendaalse foto mee gemaakt isquote:Op zondag 27 januari 2008 19:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Wanneer ga ik door voor de auto?
Ik wil graag deze voor m'n vakantie.
Met een telefoon.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je raadt waar de Roosendaalse foto mee gemaakt is.
Je was snellerquote:
same here. De carousel welteverstaanquote:Op zondag 27 januari 2008 18:57 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook het eerste wat in mij opkwam.
FxIFquote:Op zondag 27 januari 2008 19:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je was sneller
Komt denk ik omdat ik eventjes bezig was met m'n waslijst voor de opties voor m'n auto die ik nu heb gewonnen
Oh, add-on voor Firefox. Rechtermuisknop op een JPEG en je kunt ook de EXIF ervan bekijken, direct in Firefox. Ideaalquote:
Stelletje nerds.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:57 schreef veldmuis het volgende:
Oh, add-on voor Firefox. Rechtermuisknop op een JPEG en je kunt ook de EXIF ervan bekijken, direct in Firefox. Ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |