Gekke Grieken.quote:
Oh, ik ben er één keer geweest met carnaval, toen was er plek zatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:55 schreef BossFight het volgende:
Weet je hoe NAAIEND DRUK het in de vulling is met de optocht. Dan moet je er al om 10 uur gaan staan ofzo om een beetje een plek te hebben waar je wat ziet.
Hoi veldmuis!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef veldmuis het volgende:
HALLO BREDANAARS!
het zijn wel rare lui ja.quote:
zeg maar gerust zatheidquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:44 schreef JDude het volgende:
Ik heb zoeen NAC koffiemok.
0-2. Hipheid. [afbeelding]
Ik vind dat zo'n kutkroegquote:Op zondag 27 januari 2008 01:12 schreef Ritchie het volgende:
zo... het was erg gezellig in het Muijseum!
Als ik je nou volgende keer bel, zodat jij ze op kunt maken?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:11 schreef fransbreda het volgende:
Gratis bier mag je eigenlijk niet weigeren hé, die bonnen had je op moeten maken.![]()
(een sapje mag ook)
morgen!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:05 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allen. 't luiden van een kerkklok wekte me, maar ik kruip zo maar weer terug denk ik
Wil je mij bellen?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als ik je nou volgende keer bel, zodat jij ze op kunt maken?
ag ja, ook geen hele zondag verrot moet je maar denken.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:13 schreef fransbreda het volgende:
Ow en goeiemorgen!! Nac weer 3 puntjes!!![]()
Helaas geen awakenings dit weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |