Mooi gezegd.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef Dalamar het volgende:
En GEEN Euroshopper bier.
Misschien moet ik dan ook maar eens koffie gaan drinken, ik wil natuurlijk niet dat mensen gaan denken dat ik geen echte vent ben.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ook.
Ik drink koffie en bier, ik ben een echte man.
Ja vrouwen, u mag mij even aanraken.
Jij ook hoor K.![]()
Dus vrouwen mogen je aanraken en K. ook.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ook.
Ik drink koffie en bier, ik ben een echte man.
Ja vrouwen, u mag mij even aanraken.
Jij ook hoor K.![]()
Is ook zo'n gedoe. Moet je daarna je handen weer gaan wassen enzo.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoef je niet per se aan te raken hoor Rizzeau.
Dit lijkt wel een BNN IQ Test vraag.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:25 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen je aanraken en K. ook.
Je suggereert dat K. eigenlijk geen vrouw is?
Neen, ik maakte een speciaal gebaar naar K.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:25 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen je aanraken en K. ook.
Je suggereert dat K. eigenlijk geen vrouw is?
Ga jij eens terug naar 't asielquote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef BossFight het volgende:
[..]
Is ook zo'n gedoe. Moet je daarna je handen weer gaan wassen enzo.
Ja...quote:Op maandag 28 januari 2008 09:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Neen, ik maakte een speciaal gebaar naar K.
Jij bent gewoon jaloers omdat jij mij niet mag aanraken
Nicequote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
OOOH! Ik ben op en top vrouw hoor. Op hakken vandaag zelfs!
Dwergenliefde bestaat nogquote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nice
Maar goed dat die van mij bijna nooit hakken draagt, ze is al 8 cm groter dan ik
Ik moet wel hele hoge hakken aan doen wil ik net zo lang zijn als JD.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Dalamar het volgende:
Nice
Maar goed dat die van mij bijna nooit hakken draagt, ze is al 8 cm groter dan ik
Kan je nagaan hoe onweerstaanbaar ik ben dat het me gelukt is een grotere vrouw te versieren.quote:
Je reageert er niet gefrustreerd opquote:Op maandag 28 januari 2008 09:43 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe onweerstaanbaar ik ben dat het me gelukt is een grotere vrouw te versieren.
En nee het is niet zo dat ik 1.04m ben en zij 1.12m... Ik zeg het er maar bij voor de zekerheid
Plopperdeplop, dat maak ik zelf wel uit ja!quote:Je reageert er niet gefrustreerd op
1.65mquote:Je ziet trouwens zelden dat een dame langer is dan de man.
Hoe lang ben jij dan als ik zo brutaal mag zijn om dit te vragen?
Hallo daarquote:Op maandag 28 januari 2008 10:14 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen, vanuit een grauw Dordt...
Zonder hakken is Kuuk een ideale hoofdsteunquote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Dalamar het volgende:
Nice
quote:Vers tapbier zonder fust?
Heerlijk vers tapbier vanuit een kartonnen 25liter doos.
het stemmekequote:Steekpartij bij school in Breda
Maandag 28 januari 2008, 10.40 BREDA - Bij een school aan de Wilhelminasingel in Breda zou vanmorgen een steekpartij geweest zijn. Nadere bijzonderheden ontbreken nog. (Volgt meer)
Ik nietquote:Op maandag 28 januari 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan me vaag herinneren uit de tijd dat ik er nog op school zat, dat er ook zo'n soort incident is geweest.
Ja, in het oude Ignatius-gebouw.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:27 schreef BossFight het volgende:
Is dat daar tegenover de koepel?
Ik weet het niet meer precies. Ik geloof dat iemand de conciërge bedreigd had?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik niet
Licht eens even toe
*Gatenkaasgeheugenheid
Kan ik me niks van herinnneren.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies. Ik geloof dat iemand de conciërge bedreigd had?
Nja.
Omdat sommige nieuwssubmitters niet zo oplettend zijn of gewoon het aannemen dat het om een VMBO school gaat.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:45 schreef Swiffer het volgende:
mja
ik snap niet dat ze het een V mbo school noemen.. zo laag benk nou toch ook weer niet opgeleid...
Ohja! Dat was het.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Kan ik me niks van herinnneren.
Wel dat er een paar keer kluisjes doorzocht zijn
Kansloze school was 't en is 't.
wel geinig. al die mensen krijsen van domme mensen e.d terwijl ze zelf nieteens een bron natrekken hahaquote:Op maandag 28 januari 2008 14:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Omdat sommige nieuwssubmitters niet zo oplettend zijn of gewoon het aannemen dat het om een VMBO school gaat.
Assumption is the mother of all fuck ups
en dat het tegenover de koepel staatquote:Op maandag 28 januari 2008 19:43 schreef fransbreda het volgende:
Gaat weer lekker in breda ja.
Wel klein beetje ironie dat het een oud ziekenhuis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |