Zoiets moet je niet plannen, gewoon de stad inlopen, veel bier achteroverslaan en dan komt t helemaal goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef grizegrijn het volgende:
Ik wilde volgende week naar de grote optocht gaan kijken, waar kan ik vinden wat er allemaal te doen is in breda? op www.carnavalbreda.nl of zo staan geen tijden of zaaltjes waar iets te doen is.
Iig, hoelaat begint de optocht en waar kan ik het beste gaan staan voor een kans om iets te zien? En wat zijn een paar leuke cafés/zalen om erna nog wat lol te hebben?
De weg wijst zichzelf dus wel naar de carnavalsplekken?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:06 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Zoiets moet je niet plannen, gewoon de stad inlopen, veel bier achteroverslaan en dan komt t helemaal goed.
Mooi plaatje, ik heb vlakbij de Dordtse Dom gewoond (op zondag altijd op tijd wakker van het gebeier)quote:
Asics maakt geen gebruik van Arabische letters, wel van Grieksequote:
Okequote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:24 schreef BossFight het volgende:
Gewoon de grote markt op lopen. Vanuit daar vind je alles wel.
hehe! eindelijk weer eens iemand die gewoon goedeMORGEN zegt!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:41 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen Breda.
Wat een ontzettend amateuristisch PDFje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:22 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Oke
Maar hoelaat begint op optocht?
http://www.carnavalbreda.(...)rote-optocht2008.pdf dus
Vanaf de 1e verdieping van Café Vulling op de Grote Markt heb je wel een puik uitzicht.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef grizegrijn het volgende:
Ik wilde volgende week naar de grote optocht gaan kijken, waar kan ik vinden wat er allemaal te doen is in breda? op www.carnavalbreda.nl of zo staan geen tijden of zaaltjes waar iets te doen is.
Iig, hoelaat begint de optocht en waar kan ik het beste gaan staan voor een kans om iets te zien? En wat zijn een paar leuke cafés/zalen om erna nog wat lol te hebben?
Mprenta?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:07 schreef Asics het volgende:
Μπρέντα
Weet je hoe NAAIEND DRUK het in de vulling is met de optocht. Dan moet je er al om 10 uur gaan staan ofzo om een beetje een plek te hebben waar je wat ziet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanaf de 1e verdieping van Café Vulling op de Grote Markt heb je wel een puik uitzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |