Ik kan het nog lezen ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:33 schreef Asics het volgende:
Η αποστολή της ανακάλυψης
heh? wat staat er dan?quote:
Breda ligt om de hoek en ik kom er vaak, o.a. Chasse, de binnenstad, maar ook familie en enkele vrienden. Of een wandeling in het Mastbos en dan bij de Heeren van Oranje een sapje doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:03 schreef Clauw het volgende:
Mis je Breda niet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:01 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Breda ligt om de hoek en ik kom er vaak, o.a. Chasse, de binnenstad, maar ook familie en enkele vrienden. Of een wandeling in het Mastbos en dan bij de Heeren van Oranje een jupiler doen.
Η αποστολή της ανακάλυψηςquote:
Nerd!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:10 schreef JDude het volgende:
Η αποστολή της ανακάλυψης
He apostole tes anakalypses. Ongeveer.
Terugvindpost, denk ik?
Ik wou net zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die dat zeggen, maar toen las ik jouw reply en toen dacht ik van ja dat is toch ff netter gezegd!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef Kuukske het volgende:
Een sapje. Dat klinkt deftig.
Ik ben dan ook een heel net meisje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:04 schreef veldmuis het volgende:
Ik wou net zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die dat zeggen, maar toen las ik jouw reply en toen dacht ik van ja dat is toch ff netter gezegd!
Dat blijkt maar weer!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een heel net meisje.
Dat wist jij toch allang.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:09 schreef veldmuis het volgende:
Dat blijkt maar weer!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:14 schreef veldmuis het volgende:
Ik zag het wederom bevestigd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |