Herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:58 schreef BossFight het volgende:
GEEN ZIN MEER!!!!!!!!!!
Ah, een lotgenoot. Ik werk in Dordt, woon in Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef cul_non_kul het volgende:
Nac tweemaal Ajax geklopt
Ik woon in Dordt, echt om de hoek ...
BTW ik zit ff te FOKken terwijl ik werk
Nee.. dat niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Ja, zit er al schot in de zaak Ritch?
Bij 'die multinational aan de N282' zeker?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:42 schreef bassieVL het volgende:
Nee, niet in Breda. Maar het altijd mooie Rijen.
Ah oké.. bummer. Gaat het nu wel goed met 'r?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Ritchie het volgende:
Nee.. dat niet.
Sterker nog, het gaat nog langer duren ook, vriending gaat iets langer doen over der praktijk.
Ze is er natuurlijk lang uit geweest vorig jaar, vanwege de operatie.
Daar kijk ik inderdaad op uit. Maar officieel liggen wij aan de weg genoemd naar ons bedrijf.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij 'die multinational aan de N282' zeker?
Thanks, gaat allemaal heel goed! Ze begint al een aardig buikje te krijgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Ja, zit er al schot in de zaak Ritch?
Oh en As? Hoe is het met mevrouw en mini-As?
Dan hebben we het over hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:10 schreef bassieVL het volgende:
Daar kijk ik inderdaad op uit. Maar officieel liggen wij aan de weg genoemd naar ons bedrijf.
Nouja, op zich is er nu wel een last van der schouders, dus ja, gaat goed!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké.. bummer. Gaat het nu wel goed met 'r?
Nope, op de Clemens Maria Hofbauer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:14 schreef Asics het volgende:
hey Ritch heb jij vroeger op de samenloop gezeten?
beetje late reactie mijnerzijds, ik heb zojuist even geluncht (lekkerbekken enzo)..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:42 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nee, niet in Breda. Maar het altijd mooie Rijen.
Toevallig kom ik daar ongeveer 5 dagen per week.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:51 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
beetje late reactie mijnerzijds, ik heb zojuist even geluncht (lekkerbekken enzo)..
Maarrem Rijen, daar kom ik (hoe toevallig) geregeld ....
Wonen in Dordt, werken in Capelle ...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:41 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Zeg, waar in Dordt werk jij precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |