het stemmekequote:Steekpartij bij school in Breda
Maandag 28 januari 2008, 10.40 BREDA - Bij een school aan de Wilhelminasingel in Breda zou vanmorgen een steekpartij geweest zijn. Nadere bijzonderheden ontbreken nog. (Volgt meer)
Ik nietquote:Op maandag 28 januari 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan me vaag herinneren uit de tijd dat ik er nog op school zat, dat er ook zo'n soort incident is geweest.
Ja, in het oude Ignatius-gebouw.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:27 schreef BossFight het volgende:
Is dat daar tegenover de koepel?
Ik weet het niet meer precies. Ik geloof dat iemand de conciėrge bedreigd had?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik niet
Licht eens even toe
*Gatenkaasgeheugenheid
Kan ik me niks van herinnneren.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies. Ik geloof dat iemand de conciėrge bedreigd had?
Nja.
Omdat sommige nieuwssubmitters niet zo oplettend zijn of gewoon het aannemen dat het om een VMBO school gaat.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:45 schreef Swiffer het volgende:
mja
ik snap niet dat ze het een V mbo school noemen.. zo laag benk nou toch ook weer niet opgeleid...
Ohja! Dat was het.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Kan ik me niks van herinnneren.
Wel dat er een paar keer kluisjes doorzocht zijn
Kansloze school was 't en is 't.
wel geinig. al die mensen krijsen van domme mensen e.d terwijl ze zelf nieteens een bron natrekken hahaquote:Op maandag 28 januari 2008 14:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Omdat sommige nieuwssubmitters niet zo oplettend zijn of gewoon het aannemen dat het om een VMBO school gaat.
Assumption is the mother of all fuck ups
en dat het tegenover de koepel staatquote:Op maandag 28 januari 2008 19:43 schreef fransbreda het volgende:
Gaat weer lekker in breda ja.
Wel klein beetje ironie dat het een oud ziekenhuis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |