IK kijk alleen als er een wedstrijd is met Hantuchova of Kirilenko. Kon niet beter natuurlijk deze editie van de Australian Open aangezien ze tegen elkaar uitkwamen.quote:
Hij heeft er wel meer. Denk aan de finale van Montreal vorig jaar waar hij 6-5 40-0 op eigen service stond tegen Djoko en de set verloor. En sowieso vind ik dat hij opvallend vaak zijn service verliest als hij serveert voor een set of een wedstrijd of überhaupt als hij net zijn tegenstander heeft gebroken. Verder waren er vorig jaar veel partijen waarin hij veel breakpoints op de service van zijn tegenstander onbenut liet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:16 schreef suus21 het volgende:
ik heb Federer nog nooit zo slordig gezien op breakpoints/setpoints. Als hij die gepakt had was het oko voor djoko erg lastig geweest..just one of those these for Fed, hij heeft ze amper..
Volgens mij serveerde Djoko er 4 van de 5 die hij heeft weggewerkt compleet weg. Gewoon geen kans. Eén keer liet 'ie het liggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:16 schreef suus21 het volgende:
ik heb Federer nog nooit zo slordig gezien op breakpoints/setpoints. Als hij die gepakt had was het oko voor djoko erg lastig geweest..just one of those these for Fed, hij heeft ze amper..
Nou, *5-4 eerste set, in die game 3 simpele forehands in het net, op *1-2 tweede set een simpele forehand op 30-30 uit en het breakpunt werd benut doordat Federer het punt al dacht te hebben. Tie-break 3e set, vanaf die minibreak voor nog een forehand uit en in het net. Dat is gewoon slordig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij serveerde Djoko er 4 van de 5 die hij heeft weggewerkt compleet weg. Gewoon geen kans. Eén keer liet 'ie het liggen.
Ik had het sec over de BP's en SP'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou, *5-4 eerste set, in die game 3 simpele forehands in het net, op *1-2 tweede set een simpele forehand op 30-30 uit en het breakpunt werd benut doordat Federer het punt al dacht te hebben. Tie-break 3e set, vanaf die minibreak voor nog een forehand uit en in het net. Dat is gewoon slordig.
Is dat Rochus?quote:
Nope, da's Jan Silva wat PietjePuk007 ook al meldde op de vorige pagina. Dat mannetje heeft zelfs al een eigen topic op FOK!quote:
Weet ik. Het was een grap. Of was het ook van jou weer een grap?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nope, da's Jan Silva wat PietjePuk007 ook al meldde op de vorige pagina. Dat mannetje heeft zelfs al een eigen topic op FOK!
Nou, je lacht erom....quote:
Ik denk dat ik het niet red tegen hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef Norrage het volgende:
Ik zou hem nog steeds van de baan timmeren hoor!
Ik bedoel niet dat hij de meest geweldige return heeft (vergeleken bij Agassi is het 3x niks) maar hij heeft de combinatie van een erg goede 'hold' game (zijn eigen service) en dat hij ook druk kan zetten met zijn returns dat is een aparte en zeer goede combi..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:35 schreef Norrage het volgende:
Zo'n goede return vind ik hem anders eigenlijk niet hebben. Ik zie zijn kracht vooral in zijn service en zijn mogelijkheid onder druk waanzinnge ballen te slaan. Een beetje zoals Fed, en dat hij ongeveer net zo goed is met zijn backhand als met zijn forehand en dat je eigenlijk op geen enkele manier door hem heen kan slaan..wat zelfs bij Fed wel wat kan. Spelers profiteren toch van zijn "mindere" backhand.
Iemand als Murray vind ik dan eigenlijk indrukwekkender. Die heeft echt een geweldige return (wellicht wel weer eens iets minder service, maar als die loopt....) en verder eigenlijk dezelfde kwaliteiten als Djoko (iets minder krachtig)...
Geldt ook voor mij. Dit is het meest vermoeiende van alle grandslamtoernooien voor een Europeaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:01 schreef N.i.c.k het volgende:
Het is maar goed dat AO het einde nadert, want het breekt je echt op zo'n toernooi.
Ik hoop écht dat Federer dat dit jaar wint. Voor mijn part wint hij daar en wint Nadal Wimbledon. Volgens Borg wint Nadal Wimbledon dit jaar.quote:
Daar ga ik ook steeds meer in geloven.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens Borg wint Nadal Wimbledon dit jaar.
Dat zullen ze straks ongetwijfeld weer gaan roepen in Groot-Brittannië.quote:
Da's dubbelop: het Golden Slam is nu juist de vier grandslamtoernooien en de Olympische Spelen Maar goed, over vier jaar zou Federer dat alsnog kunnen doen. Daar zou ik wel voor tekenen, ook al wint hij tot dan toe geen enkel grandslamtoernooi meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Djoko kaapt gewoon de golden slam incl de olympics [...]rlies.
quote:Is de discussie over alltime-best ook gelijk afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |