Geen idee, deze wist ik uit m'n hoofdquote:
+ 1quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Federer speelt het hele toernooi al matig.
Ik vind het om twee redenen jammer, ik had liever een finale Tsonga - Federer gezien en nu is de kans van Federer om een Grand Slam of zelfs Golden Slam helemaal verkeken... Dat wil ik altijd nog wel een keer mee maken
Dan moet die er nog minimaal 2 winnen toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb geen reactie geoord op mijn vraag of Federer als de grootste speler allertijden zal worden beschouwd als hij vanaf nu geen enkel grandslamtoernooi meer wint. Wat denken jullie? Hij heeft dan in elk geval 2 GS's minder dan Sampras.
Dat zal hij voor mij nooit. Niet rationeel gebasseerd, want cijfers zeggen me niet zoveel. Sampras zal voor mij altijd groter blijven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb geen reactie geoord op mijn vraag of Federer als de grootste speler allertijden zal worden beschouwd als hij vanaf nu geen enkel grandslamtoernooi meer wint. Wat denken jullie? Hij heeft dan in elk geval 2 GS's minder dan Sampras.
Absoluut. Het is zeker knap van Djoko.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat sowiesoNiet om af te doen aan de prestatie van Djoko natuurlijk, je moet nog wel even winnen. Zelfs in de zwaar spannende laatste paar games maakte Federer nog fouten die hij op z'n normale niveau nooit maakt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:20 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Dat zal hij voor mij nooit. Niet rationeel gebasseerd, want cijfers zeggen me niet zoveel. Sampras zal voor mij altijd groter blijven.
Ongeacht wat Federer verder presteert?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:20 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Dat zal hij voor mij nooit. Niet rationeel gebasseerd, want cijfers zeggen me niet zoveel. Sampras zal voor mij altijd groter blijven.
Dat is altijd op eurosport, irriteer me ook mateloosquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef borisz het volgende:
Kan dat mens zijn kop niet houden ?
Volgens mij zitten wij aardig op 1 lijnquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:19 schreef SCH het volgende:
Wat een overmacht.
Federer is toch maar een mens, nu mag ik hem wel weer
Onderschat ook de ervaring niet. Djoko heeft toch al veel meer ervaring op dit niveau. Zie bijvoorbeeld Ivanovic Roland Garros 2007, complete afgang was dat. Ik zeg niet dat 'ie Tsonga wegtikt, maar ik zou heel erg verbaasd zijn als Djoko de beker niet omhoog tilt rond 12.00 zondagochtend.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef SCH het volgende:
Onderschat Tsonga niet. Ik denk niet dat Djoko hem zomaar even wegspeelt.
Als hij wat vaker verliest, vind ik hem eerder de grootste tennisser aller tijden dan de robot die hij de afgelopen jaren was. De grootheid zit hem in meer dan in statistieiken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ongeacht wat Federer verder presteert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |