9:30, we hopen op Tedquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:50 schreef Norrage het volgende:
Mensen, hoe laat is de finale?
het mooiste is nog dat Andy een hekel aan gras heeftquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat zullen ze straks ongetwijfeld weer gaan roepen in Groot-Brittannië.
Al jaren zonder succes geprobeerd Henman, dan nu maar Andy.
Ik verwacht Mariette, ze zei vrijdag iets in de trant van 'ik zie u overmorgen weer' dacht ik.quote:
Maar ze zei duidelijk tot overmorgen, terwijl de dag erna de dames ook gewoon speelden. Jack zal het in ieder geval niet worden, Frank K. (+eventuele kornuitenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:58 schreef Tim86 het volgende:
volgens mij zeggen ze dat allemaal wimderon..wil niet zeggen dat ze het zelf ook doen..
Ik hoop eigenlijk op John...maakt wel wat foutjes maar is fijn om naar te luisteren en weet waar hij het over heeft..
Verkerk als sideshow is ook mooi natuurlijk..met zijn GS finale ervaring
haha heb eroverheen gekeken...damn ze doen het gewoon echt goed haha briljantquote:Op zondag 27 januari 2008 00:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar ze zei duidelijk tot overmorgen, terwijl de dag erna de dames ook gewoon speelden. Jack zal het in ieder geval niet worden, Frank K. (+eventuele kornuiten) ook niet, blijven Mariette, John en Ted over, kan ik alle drie op een bepaalde manier mee leven. In ieder geval beter dan Roelfs die er waarschijnlijk bij de NOS zal zitten.
Vond je m'n filmpie van net niet grappig trouwens
Hoezoquote:Op zondag 27 januari 2008 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als dit in een grap moet zijn, is ie mislukt.
Ze zaten toch ook naast Frank bij de Afrika-Cup laatstquote:Op zondag 27 januari 2008 00:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ali B kan nog, daar waren laatst wat KLBtopics over, bij Yes-R ging ie net over de grens.
Dat wist ik dan weer nietquote:
ARE YOU NOT ENTERTAINED?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Top.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:41 schreef wimderon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DHy82NimKUk
![]()
![]()
Ik wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:08 schreef wimderon het volgende:
Vond je m'n filmpie van net niet grappig trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |