Liever Adrie Koster dan Marco van Basten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:49 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom Koster niet gewoon laten zitten? Jullie beste trainer van de afgelopen jaren en tevens gewoon heerlijk rustig.
Van mij mag hij blijven zitten, maar volgens mij is hij niet ons beste trainer hoor van de afgelopen jaren, hij heeft best wat punten laten liggenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:49 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom Koster niet gewoon laten zitten? Jullie beste trainer van de afgelopen jaren en tevens gewoon heerlijk rustig.
Veel prettiger persoon ook. Maar ja, het Ajax-bestuur moet weer patsen met een 'grote naam' straks.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever Adrie Koster dan Marco van Basten.
Het is dat de rest ook een hoop laat liggen anders was er allang een andere voor hem daar op die positie hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven zitten, maar volgens mij is hij niet ons beste trainer hoor van de afgelopen jaren, hij heeft best wat punten laten liggen
dat ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever Adrie Koster dan Marco van Basten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef Robar het volgende:
Landzaat, leuke speler voor de breedte, meer niet.
Ik zie toch liever Gabri en Davids.
Minder dan Blind en Ten Cate toch? Bovendien laat heel de top 3 nu veel punten liggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven zitten, maar volgens mij is hij niet ons beste trainer hoor van de afgelopen jaren, hij heeft best wat punten laten liggen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:52 schreef MaxC het volgende:
Ik wou naar Ajax - PSV maar ik heb die donderdag om half 9 een belangrijk tentamen die ik moet halen
Met Marco van Basten als trainer/coach staat Ajax alleen maar voor lul, alleen als speler is het een grote naam.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:52 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Veel prettiger persoon ook. Maar ja, het Ajax-bestuur moet weer patsen met een 'grote naam' straks.
quote:'Van Basten wil naar Ajax, interne weerstand'
Voetbal International meldt deze week dat Marco van Basten er veel voor voelt om bij een Nederlandse club aan de slag te gaan. De bondscoach van Oranje staat in de belangstelling van Bayern München en Hamburger SV, maar wordt ook geregeld aan Ajax gelinkt. Volgens het weekblad gaat de voorkeur van Van Basten uit naar een langer verblijf in Nederland en daarbij denkt de voormalige topspits met name aan Ajax.
Oud-Ajacied Ruud Krol, momenteel trainer bij Al Zamalek in Egypte, verwacht dat Van Basten volgend seizoen aantreedt als hoofdcoach in Amsterdam. "In de zomer zal Marco van Basten daar wel trainer worden, toch?", aldus Krol in VI. "Lijkt me een prima keuze. Hij is een echte Ajax-man, die zonder overdreven goed voetbal resultaat heeft geboekt met Oranje."
Johan Derksen, doorgaans goed ingevoerd, schrijft in zijn column echter dat er intern veel weerstand bestaat tegen de komst van de oud-international. Volgens Derksen zou Ajax meer voelen voor het aantrekken van Frank Rijkaard, die nu nog de scepter zwaait bij Barcelona. Ook Co Adriaanse zou een optie zijn, omdat Ajax-adviseur Johan Cruijff inmiddels 'heel genuanceerd' over de Amsterdammer oordeelt. Derksen schrijft dat de goede ervaringen van Jordi Cruijff bij Metallurg Donetsk hun uitwerking op de legendarische Nummer 14 niet hebben gemist. Bron: AOL / VI
Geen type voor Ajax denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef kevin6188 het volgende:
Gertjan Verbeek zou ik ook zo'n slechte optie nog niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |