Wordt wel erg nu ja, ik weet soms niet eens meer in welk topic ik nou postquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
WTF
Waarom gaat het hier over Feyenoord?
Spreek voor jezelf, vuile studentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef BonJovi het volgende:
FLIKKER OP met dat gejank
bier,tieten,hoeren en kermis
HET IS WEEKEND
Dus het enige waar wij het niet over eens zijn is dat ik Gabri beter vind dan Denny Landzaat en jij andersom?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Gabri is zeker geen betere speler. Verzaakt vaak op de momenten dat ie het hardst nodig is.
En dat Landzaat bij ons in de basis staat, komt omdat wij een smallere selectie hebben, en de kans dat die speelt dus groter is.
Toegegeven, hij zit nu in een vormdip, maar als ie weer in zijn goede doen eens moet je maar eens de volle 90 minuten op hem gaan letten. Het is een harde werker, veroverert veel ballen en controleert samen met davids het hele middeveld.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
.
.
Je hebt wel humor in elk geval.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Leuk die presentatie in het plat Amsterdams.
Oftewel.. Martin wilde em nietquote:Daarbij had Feyenoord de concurrentie van Ajax, dat de middenvelder eveneens in wilde lijven. ‘We wisten dat we het financieel af zouden leggen tegen Ajax, daarom moesten we snel handelen’, zei Bosz. ‘Uit de manier waarop Feyenoord heeft gehandeld, sprak veel vertrouwen naar mij toe’, stelde Landzaat. ‘De club heeft heel daadkrachtig gehandeld en daarom heb ik geen moment getwijfeld.’
Alleen de FC Rente supporters ontbreken inderdaad nog.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef Prosac het volgende:
wat daalt een topic toch tot trieste proporties als ajacieden en feyenoorders er samen in belanden.
Heel oranje speelt bagger en het grootste aantal spelers is toch ajacied...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Heb jij Landzaat het afgelopen jaar weleens in Oranje zien voetballen?
Dat komt omdat Bonnie St Claire slimmer is dan een heel vak in de kuipquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef Prosac het volgende:
wat daalt een topic toch tot trieste proporties als ajacieden en feyenoorders er samen in belanden.
Als je dat als meetlat gebruikt is geen enkele Oranjespeler meer goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Heb jij Landzaat het afgelopen jaar weleens in Oranje zien voetballen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat komt omdat Bonnie St Claire slimmer is dan een heel vak in de kuip
Vrijdag riep je nog: KANKER BESTUURquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat niet klopte, ze waren niet duur, hooguit 5 mil bij elkaar.
en dan nog zeker geen wanbeleid ,want met deze selectie kan je gewoon CL halen en krijg je veel geld. dus meer geld om na 2/3 nieuwe generatie te kopen
Sterker nog, 1e helft gister floot ik ze uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vrijdag riep je nog: KANKER BESTUUR
donders, als ik dat weer terug zie via youtube dan hou ik het niet droog, ernstigquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:15 schreef Triptamine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wel het Ajax topic he
Jij kan niet fluiten met je wantjes aanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sterker nog, 1e helft gister floot ik ze uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |